Verda torta, avagy hogyan légy Te a Cake Boss (beszélgetés)
Ez a fórum a következő íráshoz nyílt: Verda torta, avagy hogyan légy Te a Cake Boss
Nagyon jó cikk, de én visszakoztam :-) bár nagyon kezdő vagyok, úgyhogy ha már jól megy az alaptorta akkor visszatérek erre a témára!
Te viszont nagyon ügyes vagy bdioda! Igazi Cake Boss!
a piskóta roládra is van valami jó ötleted,hogy ne az a snassz,lekváros piskóta tekercs legyen? :)
köszi
húú ez a piskóta rolád nem rossz ötlet! :)
Érdekel a recept,átküldöd priviben?
köszi
sziasztok!
Tudna valaki segíteni?
Szeretnék sütni egy boros (vagy sörös) üveg alakú tortát,de fogalmam sincs hogy kezdjek neki?
Milyen legyen a torta,mivel vonjam be,ill.mivel díszítsem? (marcipán vagy fondant?) stb...
köszi :)
Sziasztok!
Gondoltam, hogy megírom, hogy jól sikerült a maci tortám. :D Nagyon ízlett mindenkinek és tetszett is.
Anyukám tegnap sikeresen beszerzett gyurmarcit is a Szamos boltban, hozzáteszem, féláron volt, mint a Tesco-ban... :-)
Hogy áll a macis tortád, hogy sikerült?
Nekem az autós tök jó lett, nemsokára teszem rá a marcipánt.
Iszonyat örülök, hogy megtaláltam ezt a cikket, és ötletet kaptam :D:D:D
Szia! Nekem se késő, ma kezdem :-)
még a marcipánt be kell szereznem, de fogalmam sincs, hogy hol kapok marcipánt.. Auchan, Tesco, Spar?? Ki hol vette?
Köszönöm nem nekem még nem késő. :) Gondolj rám nagyon erősen mert csütörtökön fogok neki állni megcsinálni a macit. Találtam is mintát. Jaj nagyon izgulok, hogy jól sikerüljön. :)
Akkor 1 adag krémből díszítést is meg lehet csinálni. Köszi a segítséget. :D
Sziasztok! Remélem, még nem késői az infó...
1 adag krém cakli-pakli elég, belülre is, kívülre is.
Ha valaki nagyobb tortát csinál, értelemszerűen több krém kell.
A díszítéseket krémmel jó rögzíteni, úgy jobban tart.
Szia!
Tudod mit szerettem volna még kérdezni? Hogy a díszítéseket mivel rögzítetted? Krémmel? Vagy az magától rajta marad?
Szia!