Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Zuhanykabin vásárlásnál sérültet vettünk fórum

Zuhanykabin vásárlásnál sérültet vettünk (beszélgetés)

19. temmp (válaszként erre: 18. - Noarashi)
2013. okt. 27. 20:00

7. § Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a forgalmazó nem hivatkozhat a Ptk. 306. §-a (1) bekezdésének a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.


[link]


csak hibás cucc esetén érvényes, csak mellékesen írom, hogy benne van a köztudatban, hogy a hibátlant is vissza kell venniük, de ez nem így van.

2013. okt. 27. 16:35

Én úgy tudom, hogy nem létezik ez a 72 órás szabály. Valaki esetleg jogszabállyal is alá tudná támasztani?

Viszont miután hibás a cucc, így a kereskedő köteles vagy kicserélni, vagy javíttatni. Tehát nem pénzt visszakapni...hanem a terméket kicserélni.

17. d1d0eece08 (válaszként erre: 1. - Babus28)
2013. okt. 27. 16:25
Három napon belül kötelesek kicserélni, így a legrövidebb időn belül vissza vinni!!!
16. f1eff0c6fd (válaszként erre: 11. - Babus28)
2013. okt. 27. 16:12

Holnap vigyétek vissza és ne hagyd őket gondolkodni egy percig sem,mert lejár a három nap.Évekkel ezelőtt a férjem meglepett egy új mosógéppel a névnapomra (az előző már nagyon öreg volt és "beteges")a meglepi tényleg meglepi lett,mert mikor kibontottuk a csomagolását az egyik oldala be volt horpadva!Az örömbe üröm vegyült,de azonnal telefonáltunk az üzletbe,másnap vissza vittük és kaptunk helyette másikat.Még ők kértek elnézést,hogy valószínű,hogy a szállításkor megnyomták valahol vagy leejtették,de hát az originál csomagolásba ugye ők sem látnak bele!

NE engedd,hogy 72 órát carakodjanak,főleg,hogy a Ti költségetek újra megtenni 40 km-ert!!!

Vigyétek vissza,tegyétek oda eléjük és kérjétek a hibátlant!!!!!

15. a0c1361e44 (válaszként erre: 1. - Babus28)
2013. okt. 27. 15:19
Még 2000-ben vettünk egy pc-t 200 ezerért. Akkor ennyibe kerültek még. Otthon kibontottuk és bizony a ház ripityára volt törve. Visszavittük, elnézést kértek és adtak egy másikat. Nem gondolkodtak semmit. a praktiker most lehet azért gondolkodik, mert minden pénzre szükségük van, de nem szabad hagyni! vissza kell vinni és a pénzt is vissza kell kérni, ha már ilyenek...
14. syria (válaszként erre: 7. - Babus28)
2013. okt. 27. 13:36

Hú!

Ezen nincs mit tárgyalni!

A helyedben olyan patáliát csapnék, hogy eredményeképp nem nekem kellene plusz fuvart vállalnom, hanem a helyembe hoznák a hibátlan csereárut.


Nem a levegőbe beszélek. Sokkal kisebb értékű csereárut a helyembe hoztak, mert átadáskor elnézték a paramétert, nem azt kaptam, amit kifizettem. Azt mondtam: az ő hibájuk miatt nem vagyok hajlandó egyetlen kilométer sem autózni.

13. moonlight13 (válaszként erre: 11. - Babus28)
2013. okt. 27. 13:26
Kérjétek az üzletvezetőt!
12. githaj
2013. okt. 27. 13:21
Vigyétek vissza most,mert a 72 óra=3nap.
2013. okt. 27. 13:16
ma délelőtt vettük. felhívtuk őket és mondták,hogy 72 óra kell nekik....
10. temmp (válaszként erre: 4. - Babus28)
2013. okt. 27. 13:16
lehet arra játszanak, hogy lejárjon a 72 óra. Lejárt már?
2013. okt. 27. 13:15

Tehát a hibán van a hangsúly. Akkor csak a fogyasztóvédelmi segíthet. Ha már ilyen inkorrekt társaság, akkor csak az ő segítségükkel boldogulhatsz. Ne is gyötörd az idegeidet a Praktikerrel.

E-mailben is írhatsz a FV Felügyelőségnek, a neten megtalálod a területileg illetékest.

2013. okt. 27. 13:11

Hívd fel a fogyasztóvédelmet és hivatkozz rájuk!

Kötelesek visszavenni, nehogy várjatok vele.

Mi hűtővel jártunk hasonlóan (mintadarabot akartak kihozni) Bementünk a boltba és visszakaptuk a pénzt. Ez Cora volt anno és az üzletvezető jött velünk tárgyalni, maximálisan kedves volt.

Ne hagyjátok magatokat!

2013. okt. 27. 12:40
olyan bosszantó,hogy oda-vissza kell rohangálni....40km-re van az üzlet,ez mindenképp plusz kiadás.
2013. okt. 27. 12:39
3 napig kötelesek visszavenni hibátlanul, meg ok nélkül is, de ez nem hibátlan. Gondolom a hibán van a hangsúly.
5. cooltim (válaszként erre: 4. - Babus28)
2013. okt. 27. 12:36

Ezt nem tehetik. Nincs mit targyalni rajta!

3 napig koteleek visszavenni hibatlanul is.

Egyebkent en ilyen esetben mar csibaltam azt, h netrol kinyomtattam a Fogyasztovedelem weboldalarol a torvenyt es azzal mentem oda. Nem vitaztak tovabb.

2013. okt. 27. 12:30
azt monták 72 óra amíg megtárgyalják. :(
2013. okt. 27. 12:29
Az mit jelent, hogy most?? Ma, tegnap, vagy egy hónapja?? 3 napon belül mindenféle kifogás nélkül köteles visszavenni.
2013. okt. 27. 12:28

mire hivatkoznak??


ha akadékoskodnak, akkor a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőséget kell értesíteni

2013. okt. 27. 12:26
most vettünk egy zuhanykabint a praktikerben és amikor itthon kibontottuk és láttuk,hogy a zuhanytálca sérült! Karcos! Nem volt olcsó(110e)ezért nem szeretnénk ezt hagyni,de a praktiker nem hajlandó semmire.... :( Ilyenkor mi a teendő?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook