Zuhanykabin vásárlásnál sérültet vettünk (beszélgetés)
7. § Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a forgalmazó nem hivatkozhat a Ptk. 306. §-a (1) bekezdésének a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
csak hibás cucc esetén érvényes, csak mellékesen írom, hogy benne van a köztudatban, hogy a hibátlant is vissza kell venniük, de ez nem így van.
Én úgy tudom, hogy nem létezik ez a 72 órás szabály. Valaki esetleg jogszabállyal is alá tudná támasztani?
Viszont miután hibás a cucc, így a kereskedő köteles vagy kicserélni, vagy javíttatni. Tehát nem pénzt visszakapni...hanem a terméket kicserélni.
Holnap vigyétek vissza és ne hagyd őket gondolkodni egy percig sem,mert lejár a három nap.Évekkel ezelőtt a férjem meglepett egy új mosógéppel a névnapomra (az előző már nagyon öreg volt és "beteges")a meglepi tényleg meglepi lett,mert mikor kibontottuk a csomagolását az egyik oldala be volt horpadva!Az örömbe üröm vegyült,de azonnal telefonáltunk az üzletbe,másnap vissza vittük és kaptunk helyette másikat.Még ők kértek elnézést,hogy valószínű,hogy a szállításkor megnyomták valahol vagy leejtették,de hát az originál csomagolásba ugye ők sem látnak bele!
NE engedd,hogy 72 órát carakodjanak,főleg,hogy a Ti költségetek újra megtenni 40 km-ert!!!
Vigyétek vissza,tegyétek oda eléjük és kérjétek a hibátlant!!!!!
Hú!
Ezen nincs mit tárgyalni!
A helyedben olyan patáliát csapnék, hogy eredményeképp nem nekem kellene plusz fuvart vállalnom, hanem a helyembe hoznák a hibátlan csereárut.
Nem a levegőbe beszélek. Sokkal kisebb értékű csereárut a helyembe hoztak, mert átadáskor elnézték a paramétert, nem azt kaptam, amit kifizettem. Azt mondtam: az ő hibájuk miatt nem vagyok hajlandó egyetlen kilométer sem autózni.
Tehát a hibán van a hangsúly. Akkor csak a fogyasztóvédelmi segíthet. Ha már ilyen inkorrekt társaság, akkor csak az ő segítségükkel boldogulhatsz. Ne is gyötörd az idegeidet a Praktikerrel.
E-mailben is írhatsz a FV Felügyelőségnek, a neten megtalálod a területileg illetékest.
Hívd fel a fogyasztóvédelmet és hivatkozz rájuk!
Kötelesek visszavenni, nehogy várjatok vele.
Mi hűtővel jártunk hasonlóan (mintadarabot akartak kihozni) Bementünk a boltba és visszakaptuk a pénzt. Ez Cora volt anno és az üzletvezető jött velünk tárgyalni, maximálisan kedves volt.
Ne hagyjátok magatokat!
Ezt nem tehetik. Nincs mit targyalni rajta!
3 napig koteleek visszavenni hibatlanul is.
Egyebkent en ilyen esetben mar csibaltam azt, h netrol kinyomtattam a Fogyasztovedelem weboldalarol a torvenyt es azzal mentem oda. Nem vitaztak tovabb.
mire hivatkoznak??
ha akadékoskodnak, akkor a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőséget kell értesíteni
További ajánlott fórumok:
- Műanyagbetétes zuhanykabin
- Ház vásárlásnál az APEH az illetéket mi alapján veti ki?
- LCD TV vásárlásnál mire kell figyelni?
- Hogyan lehet eltűntetni a penészt a szilikonról zuhanykabinoknál?
- Ti mivel tisztitjátok a zuhanykabint? Főleg a vízköves lerakódások érdekelnek, meg összekarcolni se szeretném, segítsetek.
- Gyerek fürdetése szempontjából a fürdőkád vagy a zuhanykabin jobb?