Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Webáruház nem küldi a pénzem, mit tehetek? fórum

Webáruház nem küldi a pénzem, mit tehetek? (beszélgetős fórum)

1 2 3
86. unom (válaszként erre: 84. - Lolita63)
2018. nov. 5. 19:30
Akkopr jogszerűen jártak el.
85. 403c839538 (válaszként erre: 84. - Lolita63)
2018. nov. 5. 19:24
Én is, mind a kettőt.
84. Lolita63 (válaszként erre: 81. - 403c839538)
2018. nov. 5. 19:23

Bocsi, most olvasom...

Vissza kaptam a pénzt de a postaköltséget elbuktam...

83. 403c839538 (válaszként erre: 82. - Guruljka)
2018. szept. 30. 10:41
Köszi.
82. Guruljka (válaszként erre: 81. - 403c839538)
2018. szept. 30. 00:49
Lolitának végül visszaküldték a pénzét, csak a postaköltséget nem. Úgy emlékszem, privátban írta meg.
81. 403c839538 (válaszként erre: 79. - Lolita63)
2018. szept. 29. 18:55

Lolita, mi történt végül?

Én megint belefutottam egy ilyen helyzetbe.

80. Guruljka (válaszként erre: 79. - Lolita63)
2018. jan. 17. 15:30
...és nyomj oda egy figyelmeztetést az utánad következők számára is.
79. Lolita63 (válaszként erre: 78. - Guruljka)
2018. jan. 17. 15:17

Ó, igen...ha tudtam volna....

Soha nem jártam így, mindig elégedett voltam évek óta rendelek.

Tőlük soha többé!!!

78. Guruljka (válaszként erre: 77. - Lolita63)
2018. jan. 17. 15:07
Az ilyet, látod, jobb lett volna még rendelés előtt megnézni.
77. Lolita63 (válaszként erre: 76. - Guruljka)
2018. jan. 17. 13:53

Most néztem, hogy a panasz beérkezésétől számítva 30 napon belül válaszolnak...

Néztem véleményeket, elégedetlenek a vásárlók...:((

76. Guruljka (válaszként erre: 75. - Lolita63)
2018. jan. 16. 17:24

Az a baj, hogy az utalás ellenőrizhetetlen.

Egy cégnél nem kiszalad a Lajoska a sarki postára az utalvánnyal. Még örülhetsz, ha soron kívül utalnak, nem a hónap egy adott napján.

75. Lolita63 (válaszként erre: 74. - Guruljka)
2018. jan. 16. 17:12

Holnap 13 óráig várok a válaszra, akkor jár a postás, hátha hozza a pénzt...

Ha nem, akkor írok ismét!

74. Guruljka (válaszként erre: 73. - Lolita63)
2018. jan. 16. 16:56

Keresd ki, hova fogsz fordulni.

Kedd van. Ha pénteken még nincs reakció, akkor írd meg nekik, hogy hétfőn ehhez és ehhez fordulsz.

73. Lolita63 (válaszként erre: 72. - Guruljka)
2018. jan. 16. 16:51
Még semmi válasz...
72. Guruljka (válaszként erre: 71. - Lolita63)
2018. jan. 16. 15:23

Nem kell finomkodni. Semmi közük nincs a hangulatodhoz.


Igaz, én egyszer írtam egy belföldi webáruháznak, mert nagyon rossz volt a kommunikációjuk. No oda leírtam utolsó mondatként, hogy jóval dühösebb vagyok annál, mint ahogy azt a levelem stílusa jelzi. :D


Azóta nagyon sokat változtattak, előnyükre. (Mondjuk elnézést nem kértek, de nekem a változás fontosabb volt.)

71. Lolita63 (válaszként erre: 70. - Guruljka)
2018. jan. 16. 14:48
Próbáltam "finom"lenni, de kár volt:(
70. Guruljka (válaszként erre: 69. - Lolita63)
2018. jan. 16. 14:31
Nem jó a szemszög. Nem levelezni akarsz, hanem a pénzed visszakapni, tehát az utalást várod. :D
69. Lolita63 (válaszként erre: 68. - Guruljka)
2018. jan. 16. 14:29

Köszönöm szépen a segítségedet!

Remélem nemsoká választ kapok...

68. Guruljka (válaszként erre: 67. - Lolita63)
2018. jan. 16. 14:23

Én minél dühösebb vagyok, annál inkább csak a legszükségesebbet írom.


Tisztelt cím, többszöri sürgetésem után a legutóbb egy hete megígért utalás nem érkezett meg.


Jelen levelemmel utoljára szólítom fel Önöket, hogy a (ekkor meg ekkor) visszaküldött termék árát és a postaköltséget haladéktalanul számlámra utalni szíveskedjenek.

Amennyiben f, év január 20-ig nem érkezik meg az összeg a számlámra, a problémát jogi útra fogom terelni, és az Önök vállalkozását a megfelelő fórumokon megbízhatatlanként fogom jelezni. Üdvözlettel x.y.


Itt nézegess körül:

[link]

67. Lolita63 (válaszként erre: 66. - Guruljka)
2018. jan. 16. 14:16

Ezt meg is rendelted??


A mai napig nem kaptam se emailt...se pénzt...

Most írtam Nekik:


Kedves ....!


Fogytán a türelmem, ahogy hitegetnek...Ön 1 hete azt írta megsürgette az összeg utalását....a mai napig nem kaptam meg a pénzemet, holott még január 3.-án prioritással ajánlott küldeményként visszautaltam a termékeket...

Én eleget tettem a kötelezettségemnek, hogy 14 napon belül a reklamált terméket visszaküldtem.Önök azt csinálnak amit akarnak???

Felháborító hogy a pénzemért könyörögnöm kell!!!

Már többször rendeltem termékeket webáruházakból de még így nem jártam.

KÉREM PONTOS IDŐPONTOT ÍRJANAK, A PÉNZEM VISSZAUTALÁSÁRÓL MIELŐTT MÉG INTÉZKEDNÉK!!!


Köszönettel:

.....

2018. jan. 14. 15:29
Azért nagyon észnél kell lenni. A napokban felhívtak az akciós ajánlataikkal. Amikor a fiatalember elkezdte volna dicsérni a tévében is reklámozott mini hősugárzót, rákérdeztem, hogy van az, hogy állítólag olcsó az üzemelése, mégis mindent befűt, holott az áramköltséget a felhasznált teljesítmény után fizetjük. Kiderült, hogy a "szuper" hősugárzó csak 370 Wattos, egy vasaló többet tud ennél... kénytelen volt beismerni, hogy csak helyi rásegítő fűtésnek jó.
65. Lolita63 (válaszként erre: 64. - Guruljka)
2018. jan. 14. 09:37
ügyes, gratulálok!!:))
2018. jan. 13. 17:19

Át akartak verni.

Azt meg nem hagyom.


Ajándék, egy téli dzseki, annak járt, aki teljes áron vett klubkártyát, de erről nem tájékoztattak a rendelés során. Fél árú kártyát vettem, amit a rendelt cuccal együtt meg is kaptam, és mellett volt a brosúra az ajándék kabátról.

Ki kellett veszekednem, hogy hallgassák vissza a telefonos megrendelés felvételét, hát nem vagyok olyan hülye, hogy el ne gondolkozzak azon, egy kabát megérné-e a plusz 3 ezer Ft-ot. Emlékeznék egy ilyen ajánlatra.


Igazat adtak nekem, miután visszahallgatták. Próbálkoztak a méret miatt variálni, hogy a kabát a kisebb méretben elfogyott, először küldtek egy nagyobb méretű férfi dzsekit, de ami ronda is volt és a fiamra is nagy- de óvatos voltam, épp csak megnéztem, csomagoltam is mindenestül vissza. Futár vitte el a kitöltött papírokkal, majd később hozták a szép kis kabátomat. Nem mintha nem lenne több kabátom is, de erre vagyok büszke. :D

A klubkártya különbözetét persze kifizettem, így is megérte a kabát. :D Kedvezményesen vásárolhatok a kártyával náluk - nem mintha akarnék... :D

63. Lolita63 (válaszként erre: 62. - Guruljka)
2018. jan. 13. 17:05
Jól jártál, ügyesen csináltad:))
2018. jan. 13. 15:13

Nekem piszokul jólesett, hogy ha a fogukat szíva is, de igazat adtak nekem és megkaptam az ajándékom utólag.


Viszont pozitív tapasztalatom is van, a nyáron egy erősen akciós hátizsákot vettem neten, de már pár használat után elszakadt az oldala a varrás mellett, jó pár centi hosszan.

Írtam mailt, kértek képet, amit pár hét elteltével küldtem el. Ezután kérték a számla másolatát, de nem találtam a számlát. Ennek ellenére küldték a csere hátizsákot, amit azóta is használunk, még a szakadtat se kérték vissza. Ha azt megcsináltatom egy jó táskajavítóval (van ilyen elérhető!), akkor az is használható lesz. :D Igaz, szépséghibával, de maga a zsák eleve nem egy divat-darab. Cipekedni vettem, nem dísznek.

61. Lolita63 (válaszként erre: 60. - Guruljka)
2018. jan. 13. 12:56
Aranyos vagy, köszönöm:)
60. Guruljka (válaszként erre: 59. - Lolita63)
2018. jan. 12. 21:56
én is várom, mikor kapod meg!
2018. jan. 12. 08:07

Sehol senki...pedig kaptam választ és meg osztanám veletek.


Kedves Megrendelő!


Megsürgettem Önnek az összeg kiküldését.


Üdvözlettel:

.....

2018. jan. 11. 09:18

Az előbb írtam:


Tisztelt Címzett!


Rendelésszám: .... reklamációt küldtem Önök felé és eleget is tettem a tájékoztatásuknak, a csomag visszaküldés megtörtént 2018.01.03.- án.

A feladóvevényt is megküldtem amit Önök megkaptak. AZÓTA SEMMI VISSZAJELZÉST NEM KAPTAM, nem tudom mi az oka?

Kérem szíveskedjenek a pénzem visszautalását intézni!


Köszönettel:

.......

57. Lolita63 (válaszként erre: 56. - Guruljka)
2018. jan. 11. 07:30

Mai nap terveztem, hogy írok nekik.

Borzasztó, hogy az embernek könyörögnie kell a pénzéért:(

1 2 3

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook