Főoldal » Fórumok » Hobbi & Otthon fórumok » Hallgassák vissza, elvégre rögzítik! fórum

Hallgassák vissza, elvégre rögzítik! (beszélgetés)

Ez a fórum a következő íráshoz nyílt: Hallgassák vissza, elvégre rögzítik! (Jó tudni!)

19. libikóka (válaszként erre: 18. - Channa*)
nov. 27. 19:13
Köszönöm:)
18. Channa* (válaszként erre: 17. - Libikóka)
nov. 27. 19:04
Igen, a bankba mond le, majd a pénzt, amit levontak erre a biztosítóval vezettesd át az új biztosításra.
17. libikóka (válaszként erre: 16. - Channa*)
nov. 25. 19:02

Köszönöm :))


Igen csoportossal fizetem.Tehát akkor a bankban mondjam le?

16. Channa* (válaszként erre: 8. - Libikóka)
nov. 25. 18:44

Csoportossal fizeted? Mert inkább az van, hogy bár kötöttél újat és le is mondtad a régit, de az nem lett elintézve, hogy a csoportos is megszűnjön.


Mi is így jártunk. Kiegészítettük a lakásbiztosításunkat sok mindennel. A régit megszüntették, mert szerintük nem lehetett az kiegészíteni.

A biztosító azt vállalta, hogy intézkedik a banknál, de nem tette, így nekünk kellett bemenni a bankba.


Azt mondták, hogy törlik a csoportost. Mivel ezeket általában nem lehet törölni, csak inaktívvá tenni, ezért kértem, hogy mutassa a képernyőt, hogy lássam a csoportos állapotát.

A következő negyed évben már nem vonták és kb. 30 napon belül átvezették a már levont összeget az új biztosításra...

15. Channa* (válaszként erre: 7. - Globus)
nov. 25. 18:38

Na, a férjemmel pont ez történt, így kértem, hogy hallgassák vissza a felvételt.


Néhány nap múlva megírták, hogy a férjem azt mondta, hogy egyeztet velem, de nagyon érdekli és kötne ilyen biztosítást:DDD


Erre hivatkozva lemondtam a biztosítást, mert ugye nem egyértelműen mondta a férjem, hogy megköti, csak feltételes módban...

14. Channa* (válaszként erre: 5. - Bibordio)
nov. 25. 18:36

Adatvédelem!


Ha nem szeretnéd, hogy rögzítsék a beszélgetést, akkor személyesen kell intézkedned.


Te, nem vehetsz fel beszélgetéseket, azaz megteheted, de sehol nem használhatod fel. nem csak a bankossal történő beszélgetést nem rögzítheted, de a barátodét sem.


Egy bankos nem azért nem megy bele abba, hogy te is felvedd, mert épp át akar verni, hanem azért, mert a jogszabályok alapján nem teheti meg az ügyfél.


Egyébként, ha videobankon akarsz intézkedni, rögtön megszakítják a folyamatot, ha kiderül, hogy nem vagy egyedül a szobába, vagy bemegy valaki.


Nálunk, akkor sem történik meg az ügyintézés, ha az ügyfél pl. boxer alsóban ücsörög. Az ügyintéző megkéri az ügyfelet, hogy öltözzön fel és utána jöjjön vissza újra...

13. libikóka (válaszként erre: 12. - Globus)
nov. 24. 14:48
Mindenképp bemegyeka biztosítóba,,nehogy elmismásolják a visszautalást.
12. globus (válaszként erre: 10. - Libikóka)
nov. 24. 14:46
Igen. Ha törlöd a megbízást, nem tudják vonni. Más kérdés, hogy küldhet csekket vagy felszólítást...
11. libikóka (válaszként erre: 10. - Libikóka)
nov. 24. 14:17
Meg akkor tartok tőle hogy nem utalják vissza.
10. libikóka (válaszként erre: 9. - Globus)
nov. 24. 14:16
Hol ,a bankban?
9. globus (válaszként erre: 8. - Libikóka)
nov. 24. 14:13
Állítsd le a megbízást. Ha nem fizeted, egy idő után megszűnik.
8. libikóka (válaszként erre: 7. - Globus)
nov. 24. 14:08

Én tényleg újat kötöttem,,augusztus óta háromszor voltam bent,,nem kevés időt,,hogy ne vonják a régit is.Még mindig vonják.

Kétszer kaptam ilyen pakkot,,nem is értettem mi van.

Ha a decemberi számlán is rajt lesz vonás ,,visszautalás meg semmi ,,boritok,,pedig ritkán szoktam.

nov. 24. 13:41

Ferjem kapott postán egy biztositási csomagot. Kötveny, csekkek, alapszabály. Kérdem, mi ez? Ő nem tudja, telefonon hivta valaki pár hete. Há'mondom, új biztosítást kötöttél 😀 Ő aztán nem, bár erősen próbálták rábeszélni. Bemész és tisztázod.

Elnézést kérő levelet írt a biztosító. Azzal indokolva, hogy az ügyfél nem egyértelmű szándéknyilatkozatot adott.

6. bibordio (válaszként erre: 2. - Channa*)
nov. 24. 13:04
Bocs, de az előző kérdésemet hozzád intéztem volna, kedves Channa.
5. bibordio (válaszként erre: 3. - Apeeng)
nov. 24. 13:01
A lényeget fedted el. Az ujságírók 99,9 %- a igénytelen firkász, az tény. Am a lényeg, hogy ügyfélként van jogom viszont is felvenni a beszélgetét, vagy megtagadhatod az ügyintézést arra hivatkozva, hogy azt fel kívánom én is venni?
4. bibordio (válaszként erre: 3. - Apeeng)
nov. 24. 12:55
Pontosan leírtad az esetemet. Személyes ügyintézés során a Vodafonnal esett meg. Máig sem tudom volt- e joga megtagadni az ügyintézésemet, de addig kekeckedett, hogy mutassam meg mivel rögzítettem volna, amíg elövettem a belső zsebemből a telefonomat és kikapcsoltatta. Utána meg nem tudott a panaszomra megoldást, mondtam is, hogy kár volt a nagy herce- hurca.
3. apeeng (válaszként erre: 1. - Hogymikvannak!)
nov. 18. 15:54

Hívom valamelyik hatóságot...először zene, majd a kötelező blabla..megszólal a telefonos ügyintéző, kérdi hozzájárulok-e a hangrögzítéshez? Igen, én is rögzítem, teljesen mindegy..


....azt az ordítós választ, hogy ehhez nincs jogom, kapcsoljam ki a rögzízést...


letettem.

nov. 18. 14:53

Nem kellene úgy cikket írni, ha valaki a témáról csak rész információkkal rendelkezik.


Nem, nem úgy működik, ahogy írtad.


Én bankról fogom leírni nagyvonalakban, hogy hogyan működik.


Tehát, ha az ügyfél felhívja a bankot, akkor azt rögzítjük, és közben is hallhatja az, akinek jogosultsága van erre. És ha olyan hangzik el, akkor közbe léphet. Mindenki nem hallhatja élőben sem és felvételről sem. Megvannak azok az emberek, akik ezt megtehetik. Tehát, a postázós kolléga nem, de egy panaszokkal vagy bankbiztonsággal foglalkozó kolléga igen.


Ha panasz érkezik, akkor azt kivizsgáljuk, ha kell visszahallgatjuk és eszerint járunk el. Az ügyfélnek nem is kell kérnie, és nem is az ügyfél fogja meghallgatni ezeket a felvételek, hanem azok, akik erre jogosultak, mint írtam.


Persze, van az az eset, amikor maga az ügyfél is meghallgathatja...


A lényeg, hogy nem kellene előadni a jólértesültet úgy, hogy talán nyomokban van a cikknek igazságtartalma.


Na, ilyenek manapság az igazi újságírók is. Ferdítések, fals információk, rémhír terjesztés. Hogy miért? Én erre nagyon kíváncsi lennék.


Remélem, hogy az ilyen újságírók nem kapnak pénzt azért a munkának becézett vackokért...

nov. 18. 13:10
Életünk során több órát töltünk el különböző ügyfélszolgálatok telefonos vonalán, ahol megoldást várunk az adott problémáinkra.
A hívásokat megőrzik minőségbiztosítás céljából, de pontosan ez mit is takar?

Ugrás a teljes írásra: Hallgassák vissza, elvégre rögzítik!

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2025, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook