3 és fél év részmukaidős munkaviszony után kaphatok munkanélküli segélyt úgy, hogy mindemelett nappali tagozatos diák vagyok? (tudásbázis kérdés)
Az önkormányzathoz fordulj segítségért!
Remélem segítenek Neked!
évekig.. igen másnak jár, de nekem nem.. és családi pótlék sincs, pedig gimnazista vagyok.. az utcára kerülök....nagyjából ezért vagyok kikészülve...a szüleim nem tudnak eltartani,és abból a pénzből amit kerestem keservesen jöttem ki.. minimálbér fele...
nem könnyű 18 éves korom óta dolgoznom, rendes állásban, és még építsek jövőt, mikor simán az utcára kerülhetek. Ösztöndíj, ugyan! azt is csak protekciósok kapnak! Már ezt is próbáltam..
a részmunkaidős állás után, ha bejelentett, akkor adózik is. ezért gondoltam, hogy ha arányosan kevesebbet is, de kaphat valami kis pénzt.
diplomás pályakezdőnek nem jár semmi, azt tudom. illetve 1 év eltelte után jár a RÁT.
nem jár :(
Szerintem is igazságtalan.... nem csak a fizetés jár...ha adóztál, járna minden más mint mindenki másnak is!
A törvény nem egyenlő az igazsággal. Sajnos. :S
Szerintem itt az áll fenn, hogy a felsőoktatási intézmény fizeti utánad a tb-t. Munkanélkülinél pedig a munkaügyi központ fizetné.
A járuléknál nem tudom, hogy hogy van, de szerintem sem jár ebben az esetben. Mindenképpen kérdezz rá egy könyvelőtől, vagy a munkaügyi központtól.
"és ezért dolgoztam évekig, hogy ami jár, ne kapjam meg?"
fizetést csak kaptál...
Mi az,hogy jár? Nem jár mert nappalis vagy.. hiába nem diák munkásként dolgoztál.. részmunka idős nappalis diák voltál...
Nappalin nem kapsz ösztöndíjat?
A Családi meg nem jár felső oktatásban. Ebben sincs semmi igazságtalanan. Ez a törvény.
További ajánlott fórumok:
- 3év GYES után elmehetek munkanélkülire, ha GYES előtt nem volt munkaviszonyom?
- 6 év bejelentett munkaviszony után mennyi munkanélküli jár? Minimálbérrel voltam bejelentve.
- A munkanélkülis képzés ugye beletartozik a gyedre vonatkozó munkaviszonyba?
- Kerek egy év munkaviszony után jár munkanélküli?