Főoldal » Fórumok » Hobbi & Otthon fórumok » Tesco gondok fórum

Tesco gondok (beszélgetés)


1 2
37. Nyamitörp (válaszként erre: 36. - Bless the child)
2019. jan. 24. 21:43

Tedd félre, jó lesz azt elinni később is.

Vagy teázd el :))

2019. jan. 24. 16:17

Tádám!!!! Visszaküldték!!!

Ha nem lennék beteg, most elinnám😂😂😂😂

2019. jan. 8. 17:20
Eltelt 1 hónap és nem utaltàk vissza a pénzt. Ma írtam nekik egy szépen megfogalmazott levelet:)
34. Bless the child (válaszként erre: 33. - Nyamitörp)
2018. dec. 7. 19:48
Köszi! Futottam pár kört érte
33. Nyamitörp (válaszként erre: 32. - Bless the child)
2018. dec. 7. 19:17

Na reméljük arra már nem kell ennyit várnod!

Örülök, hogy sikerült végül rendezni :-)

2018. dec. 7. 12:24
Hosszas levelezés, majd befenyítés után a mai napon elismerték a reklamációmat és visszautalják a pénzt!!!!
31. Bless the child (válaszként erre: 30. - 2d3809f178)
2018. nov. 17. 14:23
Törölték és a pénzem benyelték
2018. nov. 17. 14:21

Tesco.... Ehem... Nincs több kérdésem.

Örülj neki hogy törölték.

Az egész üzlet egy kalap.... Hagyjuk

29. a63032623b (válaszként erre: 28. - Bless the child)
2018. nov. 17. 13:40
pont erre gondoltam, hogy a pénzed máshová került, valamilyen okból kifolyólag...így megvan az ok is: nem stimmel a szám
2018. nov. 17. 09:01
Tegnap vettem észre, hogy a csekken szereplő azonosító nem stimmel az én azonosítómmal. Annak nem egyformának kellene lennie?
27. Böce (válaszként erre: 26. - Sanyinak)
2018. nov. 16. 20:19
Már nincs PSZÁF, MNB van helyette.
2018. nov. 16. 19:01
A biztosítókat a PSZÁF felügyeli, náluk lehetne panaszt tenni.
25. semleges (válaszként erre: 22. - Michelle.r)
2018. nov. 15. 19:07
Vagy ezek után még azt se:)
24. Channa* (válaszként erre: 17. - Nyamitörp)
2018. nov. 15. 18:45

Az Aegont pont nem fogja érdekelni. Bele sem látnak a szerződésekbe, mert ha egy ügynök kötötte, mint a Tescó, akkor ez esetben más nem is látja.


Én ezért mondtam fel náluk a lakásbiztosításomat, ugyan is a tőlünk 50 méterre levő irodába kötöttem az egyik ügyintézőnél és ha ő nem volt bent, akkor más nem tudott segíteni....

23. Bless the child (válaszként erre: 22. - Michelle.r)
2018. nov. 15. 18:12
A lábam nem teszem be oda többet. Azt viszont ajánlották, hogy a DAS-t kell nekik megemlíteni:)
22. michelle.r (válaszként erre: 16. - Bless the child)
2018. nov. 15. 18:04

Az Aegon tényleg rottyra tette magát az elmúlt 5 évben. Jó ismerősöm a vezérigazgató, és még így sem sem tudtam elintézni, hogy ajánlatot adjanak 20.000 db MasterCard-hoz ;)


A DAS nevére viszont a legtöbb helyen azonnal rendeződik minden ;) Szóval nagylevegő, laza izom. És ne köss biztosítást a Tescoban, ott ásványvizet vegyél :D

21. Bless the child (válaszként erre: 20. - Globus)
2018. nov. 15. 15:52
Van egy sanda gyanúm, hogy nem én vagyok az egyedüli, aki így járt. Valami technikai hibát is emlegetett a fickó, de nehezen hámoztam ki a mondanivalójából a lényeget
20. globus (válaszként erre: 18. - Bless the child)
2018. nov. 15. 15:50
Néha én is azt mondom, nem az összeg bosszantó. Hanem a rohadt elv, eljárás, ahogyan lehúznak.
2018. nov. 15. 15:50
mondtam a teszkónak,felejtsük el egymást.
18. Bless the child (válaszként erre: 17. - Nyamitörp)
2018. nov. 15. 15:49
Tizezrekért nem fogok ügyvédet fogadni pár ezer forintos dolog miatt. Addig járok az igazam után, amíg vissza nem kapom a pénzem.
17. Nyamitörp (válaszként erre: 14. - Bless the child)
2018. nov. 15. 15:43

Azért csak nem fog odáig jutni a dolog, hogy ügyvéd kelljen.

Valamelyik ügyfélszolgálat csak tud segíteni.

Remélhetőleg az Aegont érdekelni fogja, hogy lehetőleg ne veszítsenek el egy ügyfelet. Csak ismerve a mai ügyintézési menetet, még bele telik nekik pár hétbe, mire rendbe rakják a dolgokat.

16. Bless the child (válaszként erre: 15. - F8db0709b8)
2018. nov. 15. 15:40
Ez egyre jobb😡😡😡
15. f8db0709b8 (válaszként erre: 14. - Bless the child)
2018. nov. 15. 15:35

DAS-al se fogsz többre menni...mi is fizettük a tagságit nekik évekig de semmiben nem tudtak segíteni.

Aegon pedig a legszemetebb biztosító,nekünk a kocsi biztosítással vacakoltak,ki volt fizetve,és nekünk is csak a felszólítások jöttek.

2018. nov. 15. 15:32
Sziasztok! Semmire nem jutottam, hiába telefonáltam, megint egy "olyat" fogtam ki. Annyit tudok, hogy az Aegon adja a biztosítást. Holnap bemegyek hozzájuk, ha semmit nem sikerül intéznem, felveszem a kapcsolatot a DAS-val
13. globus (válaszként erre: 5. - Bless the child)
2018. nov. 15. 15:05

Mit nem ért ezen? Napnál világosabb.

"A díjfizetés alapján aktiválás történik", az első választ vajon takarítónő küldte ki? :)

Szerintem is lebegtesd meg az "ügyvéd" szót.

Annyira utálom, ha erőszakosan lehet csak elintézni egy adminisztratív ügyet...

2018. nov. 15. 14:44

Mond, hogy az ügyed fenn van a hoxán és ország-világ látja, hogy inkorrektek😉

Habár én már hallottam olyat, hogy neves cég azt mondta: a negativ reklám is reklám.

Minden esetre ne hagyd. Hülyének nézik az embereket.

2018. nov. 15. 10:06

Nem lehet, hogy ez két különböző "cég"?

Az egyik levél a Tesco-Globál-tól jött, a felmondás meg Tesco Pénzügyi Partner-től.

Vagy nincs apró betűvel a biztosítási szerződés alján, hogy melyik biztosító a partner? Lehet, hogy nincs ilyen és a Tesco a biztosító, csak ötletelek. :-S

10. dd9dec5381 (válaszként erre: 7. - Bless the child)
2018. nov. 15. 09:22

Ezt a dilettáns bandát!

Fenyegesd de őket a fogyasztóvédelemmel, szedjék már össze magukat.

9. lapbarna (válaszként erre: 7. - Bless the child)
2018. nov. 15. 09:07

Idióták, te jó ég.

Én sem hagynám.

8. f8db0709b8 (válaszként erre: 7. - Bless the child)
2018. nov. 15. 07:22
Akkor keress egy ügyvédet,az felhivja őket és elintézi 2 perc alatt,hogy visszakapd a pénzed.Nincs jobb ötletem..
1 2

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook