Szépségszalont szeretnék nyitni, segítsetek a cégnév kitalálásában! (beszélgetés)
Így van ahogy mondod. Bevallom én magam is most gondolkodom egy honlapon, és a hozzá kapcsolódó üzleten, de még nagyon a terv szakaszban vagyok, csak körvonalazódik az egész, de tudom, hogy lesz egy logó, arculat, és a honlap is meg lesz csinálva úgy, ahogy elvárnám, ha én keresnék hasonló témában. No de eszet nem adhatunk senkinek, nem elég, hogy pénz lett? :)
Nálunk sokan úgy gondolják, a reklám kidobott pénz, vagy leragadnak a szórólapnál.
Az természetes, hogy a honlapot megcsinálják okosban, sokszor az ember kedve elmegy az egésztől, ha meglátja.
A facebookon személyként regisztrálják a céget, fel sem merül, hogy akár ott is lehetne reklámozni, mert az pént. Aki egy érdeklődőre sajnál 6-10 forintot, az jobb, ha nem vállalkozik.
Végül is mi lett a szalon neve??
Hm.. én láttam olyan pályáztató NAGY céget, ahol a nyertes 40 ezer Ft-ot kapott a győztes anyagért. Ennyid nincs? mert ennél egy asztalka is többe kerül, de te tudod. Ford mondta anno, hogy az az üzletember, aki takarékosságból nem költ reklámra, annak az időt is meg kellene állítani, hiszen azzal meg időt takarítana meg :( Akármilyen kicsi, a szolgáltatást el kell adni, és ehhez bizony nem árt egy komplexen megtervezett arculat, logó, és olyan név, amin nem kell gondolkodjon, ha ajánlani akarja az ember. Nem kioktatni akarlak, de ha már belekezdesz valamibe, akkor tedd profin, és ne a kezdeteken akarj spórolni, arra ráérsz, ha befutottál.
Mi a meghökkentő,és mégis odaillő,de különleges szted?:)?
Olyan nagy volumenü szalon nem lesz,hogy pályáztassak az arculatra!Meg aztán erre már sajnos költeni sem tudnék!:(((
Miért nem regisztrálsz a kreanodra, ott indíthatsz pályázatot olyan emberek között, akik ezzel foglalkoznak. A díjat te szabod meg, és rengeteg megoldás közül döntheted el, melyik a hozzád legközelebb álló megoldás. Ott logót, kis arculatot is terveztethetsz a nyertes pályázóval. www.kreanod.hu
Hogy őszinte legyek, nekem nem tetszik az Olivin. Ezekkel a cégnevekkel úgy vagyok, hogy az ilyen Olvint, Mágikát, Aphroditét mindig olyan elcsépeltnek, olyan unalmasnak, kiszámíthatónak érzem. Persze nem ez határozza meg, hogy jól dolgozol-e, járnak-e majd hozzád. Csak leírtam a véleményem, ha már hangsúlyt fektettél arra, hogy frappáns, találó, odaillő, különleges cégnév legyen. Én a meghökkentőhöz közelítő cégneveket szeretem, ami találó és néha humoros is. Bár ezzel vigyázni kell, mert az ellenkező hatást is elérheted.
Ha már Facebook, legyen FaceCook :-)
Ezzel foglalkozom :) Szívesen.
Nagyon sok infót adtatok,és tapasztalatot,tanácsot!Sok mindenben igazatok van!Tök jó,hogy vannak még emberek akikre így ismeretlenűl is lehet számítani!::::))))
...jónak tűnik, valóban. Nem ismertem őket. Köszi.
Az a lényege, hogy mikor rákeresel valamire a google-ban a felső találatok fizetősek. Ha pl. valaki rákeres arra, hogy arctisztítás, Győr, ahhoz, hogy a te kozmetikád legyen legfelül fizetni kell, de csak azokárt, akik rá is kattintanak. Ehhez kell honlap.
A Face-n arra figyelj, hogy ne személyként regisztráld a szalont, mert úgy nem tudsz normálisan hirdetni.
igen én is a facere gondoltam a másikat nem ismerem
Csak nem mindegy, mikor és mit. A komolyabb anyagok fizetősek sajnos, a posztok ezekből mazsoláznak. Azért nem mindegy, mert két hirdetés ára közt, ugyanabban a témában, ugyanazoknak, csak a szöveg változtatása kattintásonként akár 10 forint különbséget is jelenthet.
Az OMA-t is érdemes figyelni, ott is vannak jó anyagok, szerintem ma nálunk ők a legjobbak.
... azokról meg posztolnak folyamatosan, ha úgy tűnik, hogy ez a célközönség elérhetési felülete. :)
A Facebook és Adwords kampányokról nem sok van benne, pedig ma ez a kettő az, amit kis pénzből is ki lehet hozni, és hatásos is.
Wolf Gábor: Marketingbiblia
Minden benn van, ami kell.
Pedig az hozza a vendégeket, akik a szakmai tudásod miatt visszajárnak majd :)
Na ahoz nem!A szakmát tudom csak a marketinget nem!!
Épp ezért, mindegyiket másképp tudod megszólítani.
Marketinghez értesz?
Igen őt már kényeztetni,szépíteni kell!!Minden korosztálynak kell vmi ami vonzza!!!
Akkor több kis kampány kellene, minden korosztálynak rá szabva
Egy 50 évest nem fog érdekelni a pattanások kezelése :)
Azért írtam már egyszer,h nehéz meghatározni,mert van 14,15 éves vendégem és van 50is.Mind ismeretség útján,Anya,lánya,unokája,....
Ezt 20-tól gondoltam 50ig.talán azért mert a jelenlegi vendégeim ide férnek bele.persze mindenki hozza gyerekét,vagy a gyerek az anyukáját.
Szerintem a célközönséget gondold át. Miért épp ez a kétszer 5 év?
További ajánlott fórumok: