Nogea/Aegon dolgozott itt valaki? (beszélgetés)
Nagy pénzek, azt hiszem, változtattak már, mert a biztosító így megszívta.
Nekünk volt személyes ismerősünk, vándorolt egyik biztosítótól a másikhoz, mindenhol megkötött 60-80-at,/ azért akkoriban 1-2 millió szép pénz volt/
de lebukott
A díjvisszavonás az életbiztosításoknál fordult elő.
Más biztosítások után a befizetett díj után kapja az ügynök a jutalékot, ami tehát nem jár utólagos levonással.
Az odébbállás nagyon jellemző volt e biztosításokra: az ügynök megkötötte fiktív névre, befizette a pl. 3-4 000 -es első díjat, felvette érte a 40 000.- jutalékot, és ebből lettek a problémák. Sok ilyen ügynök "körbejárta" a biztosítókat.
Akinek nem inge, ne vegye magára amit írtam.
A minősítést külön köszönöm. És bár viszonyozni nem fogom, ne mondd nekem, hogy a biztosíási szakma nincs tele szerencselovagokkal, akik kipróbálják magukat, ha máshol nem találnak állást, pár hetes kiképzés után magabiztosan nyilatkoznak, de ha valamibe mélyen belekérdezel - kiderül, hogy kurvára fogalma sincs arról, mit a bench mark - noha egy mondatában négyszer is szerepel. És ha nem jön be, odébb állnak az ügyfél meg akkor jön rá, hogy mit csinált, amikor a következő évben nem tudja befizetni, mert azt hitte, egyösszegűt kötött, és az bizony elúszott.
Ezzel együtt azt gondolom, az ügyfél a hibás első sorban, mert ő nem vigyázzott a saját pénzére, és olyan kötelezettséget vállalt, amiről foglalma sem volt.
Nézd, én ezt anno 6-7 évig csináltam. Sosem toltam le senki torkán semmit. Nem a jutaléktáblázat lebegett a szemem előtt.
Úgy gondolom, hogy én mindig maximálisan becsületes voltam. (nem is gazdagodtam meg belőle)
Mikor otthagytam, nagyot szívtam, mert akkor még más módi volt a jutalékokkal.
Nevezetesen az volt a gyakorlat, hogy ha a hátramaradt ügyfeleim 1-2 hó csúszásba kerültek, akkor kiment egy kedves kolléga és közölte velük,hogy á, miért is fizetnék ezt ki, inkább kössenek vele egy újat. Nos, ők lovagoltak el a lemenő nap fényében. Nekem maradt a visszaírás, utólagosan.
Szerinted kilépésem után mindegyik ügyfelemet havonta hívogatnom kellett volna, hogy de ugye befizették a díjat rendesen?
Ha Te ezt komolyan gondolod akkor kissé fellengzősen álszent vagy.
Nagyon nem mindegy, mit tolsz le az ügyfél torkán. Legalábbis az ügyfél valószínűleg ezt gondolja. Nagyon sokan szándékosan azokat a termékeket adják/adták el, amelyen nagyobb volt a jutalék. Aztán mosták kezeiket, és ellovagoltak a lemenő nap fényében. Az ügyfél meg nagyon sok esetben már a második évet sem tudta fizetni, ezért bebukta a szerződést. Miért járna az ügynöknek a jutalék?
Egyébként a szerződésben is benne van, aki nem vállalja, ne szerződjön biztosítóhoz. Másrészt senki nem tiltja, hogy figyelemmel kisérje az ügyfelet, akár ott van akár nincs.
Dolgoztam.
Csak akkor tudom ajánlani,ha nem reccsent meg az a tény, hogy bizony,ha egy biztosításod megszűnik x időn belül,akkor az vissza kell fizetned. (ha már kiléptél és ott sem dolgozol, bizony akkor is)
Tapasztalatok, vélemények?
Köszönöm!
További ajánlott fórumok:
- Van valakinek kéz és lábápolás, műkörömépítés kidolgozott tétele?
- Dolgozott már közületek valaki kínai étteremben?Igaz, hogy koszosak és köpködnek?
- Dolgozott már valaki a Lidlben vagy Pennyben? Mik a tapasztalatok?
- Valaki dolgozott műkörmösként a terhesség alatt?
- Dolgozott már valaki középsúlyos értelmi fogyatékosok között?
- Dolgozik, vagy dolgozott valaki a Penny Marketben?