Motor torta ötleteket szeretnék kérni tőletek vagy autósat (tudásbázis)
7. 7c79ff1565
2010. márc. 12. 16:05
addig tényleg van időd, szerintem addig sütögess pár tortát, gondold ki milyent akarsz, motor formát v egy sima tortát kocka v ovális, kerek alakút, és közepét dekorálod motor mintásra. Próbád megsütni, többször, h ne lássa, gyakorolj:-) Menni fog és tuti szép lesz
6. Eda77
2010. márc. 12. 14:42
Köszi mindenkinek
tényleg én is nézegettem a googlét de hátha itt is vannak jó ötletek esetleg hamár valaki csinált stb
igen én
Munkanélküli pályakezdő vagyok és időm mint a tenger :D ahogy szokták mondani
várom még a hozzászólásokat mert április 10 re kell a torta
5. 3a92f8d690 (válaszként erre: 2. - Eda77)
2010. márc. 12. 11:08
Te szeretnéd megcsinálni??Vannak profi cukrászok akik megcsinálják...igaz nem olcsó de szép és fini is:-)
4. 7c79ff1565
2010. márc. 12. 10:37
de találtam egys olyat, h traktor torta, ham ár azokat is szereti, van ami lépésről lépésre le van írva,gugli, traktor torta majd a harmadik kép:-)
3. 7c79ff1565
2010. márc. 12. 10:35
keressa rá gugliba, h motor torta, képekre menj, vannak forma ötletek:-)
2. Eda77
2010. márc. 12. 10:24
Öcsikém nagy motor autó illetve traktor őrült és most lesz18 éves és szerintem nagyon nagy poén lenne beállítani egy figurás tortával de ötletem nincs hogy lehetne megcsinálni kérlek segítsetek
Még azon is parázok h ne legyen nagyon gagyi mert az nem poénos hanem égő lenne
1. Eda77
2010. márc. 12. 10:23
Motor torta ötleteket szeretnék kérni tőletek vagy autósat
További ajánlott fórumok:
- Otthoncsinosító kreatív ötleteket kérek, vidám, meleg fészket szeretnék
- Mai menü, avagy nyújtsunk ötleteket a tanácstalanoknak...
- Második babát szeretnénk! Ötleteket várok, hogy lány legyen...
- Kisfiam mától ovis. Ötleteket szeretnék tőletek, amivel a holmijait meg tudom védeni a lopásoktól. Köszönöm
- Ötleteket szeretnék kérni tőletek : pompon lányok pomponját miből lehetne elkészíteni? Egy egész osztályra való kellene:o)