Most derült ki, hogy zárolták a bankszámlám, emiatt nem kaptam meg a GYES-t ill. családi pótlékot (beszélgetés)
internetbank sem tudja, miért van zárolva a számlád. Csak ha bemész személyesen, akkor mondják meg. Ja, nekik még azt sem lehetne kiadni, hogy ki rakta rá az inkasszót, de azt azért megmondják,ha normális az ügyintéző.
Azért nem mondják meg, mert akár a szomszéd is érdeklődhet, ha mondjuk tudja a számlaszámot. Na, azért nem mondanak semmit telefonba. És jól is teszik.
Az tény, hogy egy fórumon nem fogjuk megoldani a zárolási problémát.
Nem tudom ki kivel vitatkozik! Az tény, hogy nincs mindenkinek egyforma számlacsomagja, és nem mindenhez tartozik internet és telefono szolgáltatás sem! Ennyi volt a történet, és nem több!
Pusztán arra célzott, hogy talán ha valami baja van ne itt próbálkozzon kérdezősködni hanem menjen be a bankba,és ne az automatán próbálkozzon stb.
És pusztán megjegyezte hogy telefonbankon, és neten egyszerűbb, ennyi!Sehova nem kell menni,bármit meg is mondanak, el lehet intézni stb.
Ne haragudj de felnőtt ésszel fel kéne nőni ezekhez,és ezzel nekem is egyet kell értenem.
Ahogy a téma továbbment, úgy épp annyi, hogy átlag embernél a mobilja van bármikor, ezért az a legkézenfekvőbb, ha tiltásra lenne szükség. De amúgy ha bármi más nyűge van az embernek, pl. nem tudott pénzt felvenni, mert zárolták a számlát, akkor nem futkos az ATM-hez, és próbálkozik, mint kiskutya, hanem megkérdezi (ha már korábban nem tette meg, mikor hívták), hogy WTF.
Úgy látom, te mindenkit h...-nek nézel!
Mi köze most ennek a fórumnak a bankkártya letiltáshoz?!
Nem azt mondtam, h nem hallottak bankkártyáról meg telefonról.Természetesen van bankkártyájuk és telefonjuk is.De valóban az él a köztudatban, hogy ha pl számlainformációt szeretnél, v teszem azt levonnak vlami olyat a számládról, amivel nem értesz egyet, ahhoz nem elég felhívni őket, mert telefonon nem adnak felvilágosítást, be kell menni oszt pont.
És gratulálok mindenkinek, akinek bankkártyája van, de nem tudja letiltani, ha gáz van. (Persze lassan mindet chipesre cserélik, ami egy fokkal jobb, de erősem kétlem, hogy ez az info eljutott épp hozzájuk.)
Ilyen hozzáállás mellet inkább nem hallják, amit mondanak. Tudod, azért olcsóbb szinte mindenhol az elektronikus ügyintézés, mert nem kell hozzá egy embert foglalkoztatni, és az alacsonyabb díjak mellett is jobban megéri hosszú távon. Szal ha az egész családod nem hallott még bankkártyáról meg telefonról, akkor az ő készülékükben van a hiba.
Ja és egyébként mindenhol csak az internetbankot reklámozzák, az már tényleg lehet mondani alap, de a telefonos ügyintézés, információkérés a számláról az nem
Nem akararom a tüzet szítani, de valóban úgy van, h a telefonos kód/ügyintézés NEM ALAP.Nekem az egész családom kutyagol a bankba, ha vlamit el akar intézni, mert ugye telefonon nem adnak felvilágosítást, számlainfót, és még csak nem is hallottak a telefonos kód lehetőségéről, na meg egyébként is:-) nekem is csak azért van, mert mikor már magamból kikelve hívtam a bankom x-edszer, h nincs nekem időm mindig, mindenért berohangálni, mondta a banki üi, h ha végre egyszer betolnám a képem egy telefonos kódért lehet egyszerűbb lenne:-) én se tudtam, h van ilyen
Nem alap! Azt kapod, amit kérsz!
Egyébként nyugodj meg, tudom, mit csináljak! De a stílusodon még módosíthatsz az idők folyamán!
Én bevallom őszintén a telefonos azonosítóról nem tudtam. Nem szoktam telefonon intézni az ügyeim, évek óta nem telefonáltam a bankomnak. Az internetes ügyintézésre van szerződésem, de itt telefonosról volt szó.
A fórumindítótól elnézést kérek a téves hozzászólásomért.
B+, ez alap, ezt mindenhol az emberhez vágják. Vagy te mi a rákot csinálsz, ha péntek este elhagyod a kártyád vagy ellopják? Malozol, remélve, hogy nem bántják a számlád hétfő reggelig?
Csak ha olyan szerződést kötöttél, akkor adnak telefonon infót. De ezt nem írtad.
Másold ki, hol írtam mást!
Eddig nem ezt írtad! Ez így van! De ha nincs, akkor nincs infó!
Kérlek, magyarázd meg, hogy az a protokoll, ami 50 éve is élt nemzetközikeg a távközlésben, pont a mai napon miért szaródott el!
Baccátok meg, ti tényleg hol éltek?! XD Kell egy telefonos azonosító meg egy jelszó, és kész. Vagy szerintetek a neten sem lehet bankügyt intézni, mert nem tudják ki van a monitor mögött? :D
Tévedsz! Csak egy kicsit gondolkozz néha azon, amiket írsz!
Majd én kérek elnézést, mert téged átcseszett a bank :D
Én olyan bankhoz megyek, ahol én vagyok az ügyfél, és megköszönik, hogy kiszolgálhatnak. Te meg menj továbbra is valami komcsi maradványhoz, ahol örülhetsz, ha szóbaállnak veled.
Nálad kőtáblára vésik, hogy hány mamutot vittél be?
Egyszerűen zseni vagy! Miért nyilatkozol arról, amihez egyáltalán nem értesz!
De adnak infót, csak kell hozzá egy telefonos PIN kód, és akkor mindent lehet intézni telefonon.Én így csinálom+internetbank.Persze a telefonos PIN kód megszerzéséért be kell menni a bankba:-)
Telefonon keresztül számlával kapcsolatosan nem adnak ki infót, mert hiába adsz meg azonosítót, akkor sem lehetnek biztosak benne, hogy te vagy a vonal másik végén.
Már csak azt nem tudom, hogy a nyelvüket vajon dacosan kiöltik-e, mikor megmondják, hogy semmi közöm a saját számlámhoz :D
Mit? hogy miért van zárolás a saját számlámon? XD Mert milyen jogon nem mondják meg? Titkosítják az ügyfél elől a saját pénzét? Te hol élsz?
Nem valószínű, hogy megmondják.
További ajánlott fórumok: