Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » DPD futárszolgálatról várok tapasztalatokat. Megbízható-e? fórum

DPD futárszolgálatról várok tapasztalatokat. Megbízható-e? (tudásbázis)


1 2 3 4 5 6 7
201. Lizus2
nov. 22. 17:08
3. napja ülök és várom itthon a csomagot az előre elküldött időpontban, a csomagkövetésnél azt írja, hogy nem tudtuk kifizetni a csomagot, ezért hiúsult meg a tranzakció. Itt sem volt a futár. Természetesen a megadott telefonszámon nem lehet elérni a futárt, kinyom. Kb 25 perce hallgatom a központi számon a zenét, fel nem veszik. Remélem többet nem lesz szerencsém hozzájuk. Senkinek nem ajánlom.
szept. 3. 19:40

A Dpd teljesen megbízhatatlan, trehányak, folyamatosan hibáznak, és cserébe az ügyfélszolgálatuk elérhetetlen. Jóvá tenni, bocsánatot kérni, abszolút ismeretlen a számukra. De legalább a csomag megjönne rendben, de az se megy.

Senkinek nem ajánlom. Csoda, hogy még létezik a cég. Az egyetlen, amivel én most még utoljára megpróbálkozom, az a fogyasztóvédelem, és hogy soha ne is kelljen kapcsolatba kerülni velük.

199. l.luiselotte (válaszként erre: 198. - Holurt Waxhton)
aug. 8. 16:46

Köszi, ez igazán jó hír. Fiamnak küldte szülnapjára a hoLLand munkáltatja, de azóta már 2x is elmulott február 2.

Majd megvigasztalom.

aug. 8. 15:07
A DPD szerintem kiszámíthatatlan, de meg fogod kapni a cipőket, ez biztos. Nálam a feladó feladta a csomagot (Lengyelországból), volt csomagszámom, nem jelent meg a nyomkövetésben semmi más, csak az, hogy a csomagot még nem adták át. Aztán egyik reggel megkaptam a csomagot. Szóval nyugi.
197. l.luiselotte (válaszként erre: 178. - L.luiselotte)
aug. 8. 14:55
A 2022 februárban Hollandiában feladott csomagot ( cipők ) még mindig nem kaptuk meg, pedig a feladó esküszik, hogy elküldte .
aug. 8. 14:33
Egy nagy rakás fos. Pont a mai nap döntöttek ÖNHATALMÚLAG úgy, hogy nem házhoz hanem csomagpontra viszik a csomagom, velem való egyeztetés nélkül! Mert nincs kapacitás házhoz vinni... ühüm, én meg azt leszarom! Ha házhoz kérem , kutya kötelessége lenne egyeztetni velem. Ha tehetem sosem választom őket
aug. 8. 10:44

Megvagyok velük elégedve ,tájékoztatnak a csomaggal kapcsolatban ,időben épsegben megérkezik a megrendelt csomag.

Nekem a gls nem szimpatikus ,régen megvolam elégedve velük ,most már nem.

Az én véleményem szerint a posta a legkobb!!!!

194. icabiro
aug. 8. 10:34
A DPD szolgáltatása katasztrofális. Képtelenek egy belföldi csomagot Budapesten csomagponton elhelyezni! 😡Soha többé DPD!
193. Csabesz22 (válaszként erre: 191. - JozsiD2)
jún. 28. 11:55
Sziasztok ne túráztassatok a pici agyatok, véleménykel itt a valóság ... felmész a dpd honlapjára és megkeresed a felelősségvállalás menü pontot ott le van írva minden ezt tartsátok észben ha rendeltek a DPD-vel. Na jó le lövöm a poént ---- HIBÁS OLDAL 404 ---- ha szerinted is sértő küld el a linket a reklamációnak, hogy érezzék a merhetetlen szimpatikus magyar önzetlen szeretet mélységét és persze puszi a DPD ügyfélszolgálatának
jún. 28. 11:50
Sziasztok ne túráztassatok a pici agyatok, véleménykel itt a valóság ... felmész a dpd honlapjára és megkeresed a felelősségvállalás menü pontot ott le van írva minden ezt tartsátok észben ha rendeltek a DPD-vel. Na jó le lövöm a poént ---- HIBÁS OLDAL 404 ---- ha szerinted is sértő küld el a linket a reklamációnak, hogy érezzék a merhetetlen szimpatikus magyar önzetlen szeretet mélységét és persze puszi a DPD ügyfélszolgálatának
191. JozsiD2
jún. 13. 17:12
A dpd nemcsak késik, de nem ad informàciót a keresett termékekről. Alìg vâlaszol mailre, az ügyfélszolgàlat motivàlatlan és nem eredményes
190. juliar
máj. 29. 14:57

Tükröt rendeltem aminek a csomagolása körülbelül 90x90 cm, a csomagolásra rá is van írva hogy törékeny az áru. Miután átvettem a futártól a csomagot arra lettem figyelmes, hogy az egyik oldala a csomagolásnak tiszta lábnyom.. Annak ellenére tapostak rajta, hogy rá volt írva hogy törékeny áru. Nevetséges...

A csomagot még nem volt alkalmam kibontani, csak remélni tudom hogy épségben kaptam meg.

Hozzáteszem a weboldal ahonnan rendeltem a DPD futárszolgálat Európa egyik vezető csomag szállítmányozási szolgáltatójaként van feltüntetve, amit ezek után nem is értek...

Többször szállított már a DPD csomagot szóval van velük tapasztalatom, viszont nem volt még velük problémám mindidáig.

Nem ajánlom!

ápr. 8. 13:03

Ilyen nincs...

Ez már CSALÁS

A nyomkövető rendszerükben azt írták sikeresen átvettem a csomagot.. Mikor még egy értesítőt sem dobtak be...

188. 55Judit
ápr. 8. 12:27
Hozzánk gyakran szállít, elégedettek vagyunk.
ápr. 8. 12:21

Még egy a Google: 2633 vélemény alapján 4.8 pontszám. Hm... Érdekes mostanában nem lehet véleményt írni és értékelni.

Ugye ez is korrekt kedves DPD vezetőség??:)))

ápr. 8. 12:16

Nekem is rosszak a tapasztalataim:

Azt írták a kézbesítés sikertelen mert nem vettem át a csomagot. A megadott időpontban otthon voltam, telefonszámomat is megadtam, senki sem keresett. A telefonos ügyfélszolgálatukon elérhetetlenek, 2 panasz emailemre 10 nap múlva sem reagált senki.

Én elhiszem hogy a Temu miatt sokat szívnak, de akkor sem ez a megoldás hogy velem legyenek inkorrektek.Szerintem tisztességtelen. Ha nem bírják, nincs elég alkalmazott akkor kevesebbet kell bevállalni. A Temutól érkező csomagoknál csak ők vannak megjelölve kizárólagos szállítóként. Gondolom nem véletlen.. Ha nincs elég kapacitás miért vállalták be???

185. Sz123
márc. 18. 13:13

Na most én is megjártam velük, ma 12-1 között vártam volna egy csomagot, erre fél egykor már jött az email, hogy kézbesítés sikertelen.


Csak közben néztem a nyomkövetőn és a futár a falu közelében sem járt... Kellemetlen.


Reklamáltam, de ha ilyen az ügyfélszolgálatuk, sokat nem értem el vele.

184. vacsati
2023. jún. 30. 13:31

Ma jött DPD-vel csomagom, a rendelt áru nem volt benne, úgyhogy óvatosan velük!


Alapszabály: Csomag ellenőrzés és csak utána fizetés!

2023. jún. 22. 12:49

Felháborítóan pocsék minőségű a DPD szállítási szolgáltatása és az ügyfélszolgálatuk is. Ezt minden fórumon megfogom említeni.


Tegnap előtt 2023.06.20. -án rendeltem egy laptopot utánvétellel.


2023. 06..21.-én tegnap 9 óra 43 -kor kaptam egy értesítő e-mailt, amelyben arról értesítenek, hogy a partnerük által feladott csomagot a futárjuk a tegnapi napon kézbesítésre átvette és a tegnapi nap folyamán 17:05-18:05 óra között kifogja szállítani.


De már ugyanaznap, 13 óra 31 perckor kaptam egy másik e-mailt, amelyben azt hazudták, hogy a kérésemre a futárjuk már kiszállította a nevezett csomagot az állítólag általam kiválasztott Pick-up csomagpontra. Mivel ez szemenszedett hazugság, ezért már tegnap 3 -szor reklamáltam náluk.


Először a DPD ügyfélszolgálatos azt mondta, hogy egy kis türelmet kér amíg kommunikál a futárral és értesit arról, hogy mi a helyzet. Ehelyett megszakította a hívást.


Másodjára, a jogérvényesítés céljából megadott következő hívásazonosító számot már lejegyeztem, mer t kezdett gyanús lenni az egész handabandázás. Ezúttal az ügyfélszolgálatos, azt hazudta, hogy majd visszahív, hogy tájékoztasson az ügymenetről. Ez egy órán belül nem történt meg, ezért felhívtam őket harmadjára.


Ekkor a másik ügyfélszolgálatos azt mondta, hogy hiba történt mivel véletlenül a futár leadta a csomagot egy pick-up pontra, de a mai nap folyamán 2022.06.22. újra magához veszi majd a csomagot és remélhetőleg, ma 2022.06.22.-én végre megfogom kapni a csomagot.


Ehelyett, ma reggel 2022.06.22. - én már nem kaptam semmilyen új e-mailt a mai kézbesítést illetően és amikor már negyedszer is reklamáltam, akkor már azt mondta a Dóra nevű alkalmazottjuk, hogy ez a csomag már kézbesítettként szerepel.


Ez egészen furcsa, mert nem kaptam meg és nem is fizettem még ki senkinek sem a csomag árat, mivel utánvéttel rendeltem.


Azt ajánlotta a kolléganőjük, hogy írásos reklamációt tegyek, amit meg is tettem. Jeleztem az eladó cégnek is, akitől rendeltem a lap-topot és, ha pár napon belül nem találják meg és nem fogják a címemre kiszállítani, akkor reklamálni fogok a fogyasztóvédelemnél is.

182. yantra
2023. jún. 1. 15:46
Mai tapasztalom totál rossz :) Felhívott a futár. Pár perc múlva visszahívtam és megbeszéltük,hogy hozza a csomagot. Utána soha többet nem volt elérhető. Kiderült, hogy még a telefonhívása előtt "kézbesíthetetlen" csomagként jelölte meg a küldeményt. Köszönjük szépen DPD !!
2023. febr. 13. 14:18
Litvániából gond nélkül hozta a futár, SMS , emilben kb időpontok
180. hilu
2023. febr. 13. 13:41

Semmiképp sem ajánlom.

Előre kifizettük a hőn áhított terméket, melyet a feladó (mint kiderült) a DPD-vel adott fel külföldről Magyarországra. A feladó a telefonszámomat adta meg értesítés végett, a DPD részéről soha, egyetlen egy alkalommal sem kísérelték meg jelezni a kiszállítást, szinte reggeltől estig lestük jön-e a csomag, de semmi. A címünk pontosan került megadásra, telefonszám is, postaládán is kint van a pontos cím és név.. aztán mikor a feladó által megadott kiszállítási időintervallum utolsó napja elérkezett, szóltunk a feladónak, aki azt az infót kapta külföldön, hogy mi megtagadtuk a csomag átvételét (!), ekkor hívtam és írtam a DPD-nek, “lepattintós” válaszaik megdöbbentőek voltak (pl.“Köszönjük, hogy levelét elküldte ügyfélszolgálatunk részére.

Rendszeradataink szerint a küldemény visszaküldésre került a feladó részére, további kiszállításra sajnos nincs lehetőség. További információért a csomaggal kapcsolatban, kérjük egyeztessen feladó partnerével.”)

Arra, hogy nullaszor kísérelték meg kiszállítani a csomagot és nullaszor próbáltak értesíteni, arra többszöri megkeresésemre sem adtak választ.

Kértem küldje meg a DPD, milyen módon pontosan hova lett és mely céggel visszaküldve külföldre a csomag, ugyanis a feladó azt nem kapta meg, sőt, semmiféle információt sem kapott annak visszaérkezéséről.

Persze csak ugyanaz a blabla megy, hogy visszaküldték, nulla válasz arra, hogy kinek, hova, kivel és egyébként meg nekünk miért nem szállították ki?

Nem ez az első vagy második eset, ezért megírom itt, hátha így másnak nem okoznak ennyi kárt és szomorúságot.

2023. febr. 6. 10:51

Háromszori címegyeztetés ellenére nem hozták ki az előre kifizetett csomagot, (érdekes módon az utánvétes csomagnál rögtön megtaláltak)!

Botrány, hogy még működhetnek ilyen cégek!

2022. ápr. 21. 19:43

Éppen tegnap volt hozzájuk szerencsém. Modortalan nyegle fiatalember a futár, de nem is ez a legnagyobb probléma. Azt hazudta a megrendelőnek hogy ingyenes a szolgáltatás, a helyszinen meg pénzt kért. Nem az én csomagom, volt, csak szivességből vettem át, -és kollegám helyett fizettem, a futár nem akart számlát vagy elismervényt adni, végül nagy dühösem egy papircetlire ráirta az összeget. Én mondtam is neki, hogy ne haragudjon én ezek után Magának nem adok borravalót, megszámoltam a visszajárót, ezért nem tudott becsapni.


Százsor inkább a jó öreg GLS.


Ja,még a DPD-hez. 3 hónapja várunk Hollandiából egy csomagot, eddig hiába.

2022. ápr. 21. 19:30
Senkinek nem ajánlom csöves társaság!!! Németországba feladott csomag egyszerűen eltűnt. Nincs felelős, nincs következmény csak mellé beszélés... Soha többet DPD.
2021. dec. 29. 20:27
SENKINEK NEM AJÁNLOM, CSALÓK!!!November 19-én költöztem haza külföldről. Minden homimat összecsomagoltam és feladtam a francia postán, betartva a nemzetközi előírásokat. Priority szolgáltatással küldtem, ami 5-7 munkanap. A posta a magyar határon novenber 24-én átadta a DPD-nek a csomagot. Onnatól ELTŰNT. Az ügyfélszolgálaton minden alkaommal mást mondanak. Nem volt olvasható a címzés. A csomaggot üresen kapták, csak egy szakadt bőrönd jött. Újabb telefonra azt mondták, a csomag Németországban van. (?!) A csomagon email és telefonszám is szerepelt. A panaszlevelekre a DPD ügyfélszolgálaton egyáltalán nem válaszolnak, felelősséget nem vállalnak. Egy háztartás minden holmija a csomagban, a DPD undorító módon hazudozik. Hét hete várom a holmimat, és semmiféle írásbeli választ nem kapok, csak különféle meséket telefonon. Ismétlem, minden alkalommal mást! TOLVAJ BANDA. Bejelentettem a Fogyasztóvédelemnél is a történetet. Soha életemben nem tapasztaltam hasonlót, ezt a céget be kéne zárni és rendőrségi vizsgálatot kezdeményezni.
175. rabankari (válaszként erre: 173. - Hcdila)
2021. nov. 17. 20:18

Én is pont ezt tapasztalom.

Még soha nem volt velük problémám,sőt nagyon pontosan adják meg a szállítási időintervallumot.

174. simple (válaszként erre: 173. - Hcdila)
2021. nov. 13. 22:11
Nekem havonta jön velük csomag, és még sosem kaptam előtte értesítést, mindig csak hívott a futár, hogy ő itt van. Ismerősök is ugyanezt mondták, senki nem kapott még értesítést előtte.
173. Hcdila
2021. nov. 13. 19:23

Sziasztok!

Meg kell, hogy védjem a becsületüket, mivel Édesapám is futár a DPD-nél, és ő szöges ellentéte az itt felsoroltaknak. Az sem igaz, hogy nem kapnak e-mailt sem SMS-t. Fél 8-8 körül érkezik általában a szállítás napján, megadva a futár telefonszámával valamint egy 1 órás időintervallummal amikor a csomag várható. Nyílván mint minden cégnél itt is vannak hülyék akik ha nem vetted fel a telefont ki sem megy a címre, hanem rögtön visszaküldi. Ez mindenhol előfordul. Az én Apukám hívja a címet, kimegy a házhoz , ha úgyvan beviszi a csomagot, dudál, csenget stb. Ezt tanúsítani is tudom mivel többször voltam már vele én is dolgozni. Vannak olyan futárok akik leszarják az egészet viszont vannak akik igenis lelkiismeretesen végzik a munkájukat.

172. simple
2021. okt. 18. 15:57
Ocsmány egy cég. Sem e-mail-t, sem sms-t nem küldenek, hogy mikor jönnek, csak mikor már ott áll a futár a kapuban, akkor telefonál természetesen senki nincs otthon. Többször mondtam neki, mikor felvetette, hogy bedobja a csomagot, hogy ne tegye, múltkor mégis bedobta a kapun.
1 2 3 4 5 6 7

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook