DPD futárszolgálatról várok tapasztalatokat. Megbízható-e? (tudásbázis)
A Dpd teljesen megbízhatatlan, trehányak, folyamatosan hibáznak, és cserébe az ügyfélszolgálatuk elérhetetlen. Jóvá tenni, bocsánatot kérni, abszolút ismeretlen a számukra. De legalább a csomag megjönne rendben, de az se megy.
Senkinek nem ajánlom. Csoda, hogy még létezik a cég. Az egyetlen, amivel én most még utoljára megpróbálkozom, az a fogyasztóvédelem, és hogy soha ne is kelljen kapcsolatba kerülni velük.
Köszi, ez igazán jó hír. Fiamnak küldte szülnapjára a hoLLand munkáltatja, de azóta már 2x is elmulott február 2.
Majd megvigasztalom.
Megvagyok velük elégedve ,tájékoztatnak a csomaggal kapcsolatban ,időben épsegben megérkezik a megrendelt csomag.
Nekem a gls nem szimpatikus ,régen megvolam elégedve velük ,most már nem.
Az én véleményem szerint a posta a legkobb!!!!
Tükröt rendeltem aminek a csomagolása körülbelül 90x90 cm, a csomagolásra rá is van írva hogy törékeny az áru. Miután átvettem a futártól a csomagot arra lettem figyelmes, hogy az egyik oldala a csomagolásnak tiszta lábnyom.. Annak ellenére tapostak rajta, hogy rá volt írva hogy törékeny áru. Nevetséges...
A csomagot még nem volt alkalmam kibontani, csak remélni tudom hogy épségben kaptam meg.
Hozzáteszem a weboldal ahonnan rendeltem a DPD futárszolgálat Európa egyik vezető csomag szállítmányozási szolgáltatójaként van feltüntetve, amit ezek után nem is értek...
Többször szállított már a DPD csomagot szóval van velük tapasztalatom, viszont nem volt még velük problémám mindidáig.
Nem ajánlom!
Ilyen nincs...
Ez már CSALÁS
A nyomkövető rendszerükben azt írták sikeresen átvettem a csomagot.. Mikor még egy értesítőt sem dobtak be...
Még egy a Google: 2633 vélemény alapján 4.8 pontszám. Hm... Érdekes mostanában nem lehet véleményt írni és értékelni.
Ugye ez is korrekt kedves DPD vezetőség??:)))
Nekem is rosszak a tapasztalataim:
Azt írták a kézbesítés sikertelen mert nem vettem át a csomagot. A megadott időpontban otthon voltam, telefonszámomat is megadtam, senki sem keresett. A telefonos ügyfélszolgálatukon elérhetetlenek, 2 panasz emailemre 10 nap múlva sem reagált senki.
Én elhiszem hogy a Temu miatt sokat szívnak, de akkor sem ez a megoldás hogy velem legyenek inkorrektek.Szerintem tisztességtelen. Ha nem bírják, nincs elég alkalmazott akkor kevesebbet kell bevállalni. A Temutól érkező csomagoknál csak ők vannak megjelölve kizárólagos szállítóként. Gondolom nem véletlen.. Ha nincs elég kapacitás miért vállalták be???
Na most én is megjártam velük, ma 12-1 között vártam volna egy csomagot, erre fél egykor már jött az email, hogy kézbesítés sikertelen.
Csak közben néztem a nyomkövetőn és a futár a falu közelében sem járt... Kellemetlen.
Reklamáltam, de ha ilyen az ügyfélszolgálatuk, sokat nem értem el vele.
Ma jött DPD-vel csomagom, a rendelt áru nem volt benne, úgyhogy óvatosan velük!
Alapszabály: Csomag ellenőrzés és csak utána fizetés!
Felháborítóan pocsék minőségű a DPD szállítási szolgáltatása és az ügyfélszolgálatuk is. Ezt minden fórumon megfogom említeni.
Tegnap előtt 2023.06.20. -án rendeltem egy laptopot utánvétellel.
2023. 06..21.-én tegnap 9 óra 43 -kor kaptam egy értesítő e-mailt, amelyben arról értesítenek, hogy a partnerük által feladott csomagot a futárjuk a tegnapi napon kézbesítésre átvette és a tegnapi nap folyamán 17:05-18:05 óra között kifogja szállítani.
De már ugyanaznap, 13 óra 31 perckor kaptam egy másik e-mailt, amelyben azt hazudták, hogy a kérésemre a futárjuk már kiszállította a nevezett csomagot az állítólag általam kiválasztott Pick-up csomagpontra. Mivel ez szemenszedett hazugság, ezért már tegnap 3 -szor reklamáltam náluk.
Először a DPD ügyfélszolgálatos azt mondta, hogy egy kis türelmet kér amíg kommunikál a futárral és értesit arról, hogy mi a helyzet. Ehelyett megszakította a hívást.
Másodjára, a jogérvényesítés céljából megadott következő hívásazonosító számot már lejegyeztem, mer t kezdett gyanús lenni az egész handabandázás. Ezúttal az ügyfélszolgálatos, azt hazudta, hogy majd visszahív, hogy tájékoztasson az ügymenetről. Ez egy órán belül nem történt meg, ezért felhívtam őket harmadjára.
Ekkor a másik ügyfélszolgálatos azt mondta, hogy hiba történt mivel véletlenül a futár leadta a csomagot egy pick-up pontra, de a mai nap folyamán 2022.06.22. újra magához veszi majd a csomagot és remélhetőleg, ma 2022.06.22.-én végre megfogom kapni a csomagot.
Ehelyett, ma reggel 2022.06.22. - én már nem kaptam semmilyen új e-mailt a mai kézbesítést illetően és amikor már negyedszer is reklamáltam, akkor már azt mondta a Dóra nevű alkalmazottjuk, hogy ez a csomag már kézbesítettként szerepel.
Ez egészen furcsa, mert nem kaptam meg és nem is fizettem még ki senkinek sem a csomag árat, mivel utánvéttel rendeltem.
Azt ajánlotta a kolléganőjük, hogy írásos reklamációt tegyek, amit meg is tettem. Jeleztem az eladó cégnek is, akitől rendeltem a lap-topot és, ha pár napon belül nem találják meg és nem fogják a címemre kiszállítani, akkor reklamálni fogok a fogyasztóvédelemnél is.
Semmiképp sem ajánlom.
Előre kifizettük a hőn áhított terméket, melyet a feladó (mint kiderült) a DPD-vel adott fel külföldről Magyarországra. A feladó a telefonszámomat adta meg értesítés végett, a DPD részéről soha, egyetlen egy alkalommal sem kísérelték meg jelezni a kiszállítást, szinte reggeltől estig lestük jön-e a csomag, de semmi. A címünk pontosan került megadásra, telefonszám is, postaládán is kint van a pontos cím és név.. aztán mikor a feladó által megadott kiszállítási időintervallum utolsó napja elérkezett, szóltunk a feladónak, aki azt az infót kapta külföldön, hogy mi megtagadtuk a csomag átvételét (!), ekkor hívtam és írtam a DPD-nek, “lepattintós” válaszaik megdöbbentőek voltak (pl.“Köszönjük, hogy levelét elküldte ügyfélszolgálatunk részére.
Rendszeradataink szerint a küldemény visszaküldésre került a feladó részére, további kiszállításra sajnos nincs lehetőség. További információért a csomaggal kapcsolatban, kérjük egyeztessen feladó partnerével.”)
Arra, hogy nullaszor kísérelték meg kiszállítani a csomagot és nullaszor próbáltak értesíteni, arra többszöri megkeresésemre sem adtak választ.
Kértem küldje meg a DPD, milyen módon pontosan hova lett és mely céggel visszaküldve külföldre a csomag, ugyanis a feladó azt nem kapta meg, sőt, semmiféle információt sem kapott annak visszaérkezéséről.
Persze csak ugyanaz a blabla megy, hogy visszaküldték, nulla válasz arra, hogy kinek, hova, kivel és egyébként meg nekünk miért nem szállították ki?
Nem ez az első vagy második eset, ezért megírom itt, hátha így másnak nem okoznak ennyi kárt és szomorúságot.
Háromszori címegyeztetés ellenére nem hozták ki az előre kifizetett csomagot, (érdekes módon az utánvétes csomagnál rögtön megtaláltak)!
Botrány, hogy még működhetnek ilyen cégek!
Éppen tegnap volt hozzájuk szerencsém. Modortalan nyegle fiatalember a futár, de nem is ez a legnagyobb probléma. Azt hazudta a megrendelőnek hogy ingyenes a szolgáltatás, a helyszinen meg pénzt kért. Nem az én csomagom, volt, csak szivességből vettem át, -és kollegám helyett fizettem, a futár nem akart számlát vagy elismervényt adni, végül nagy dühösem egy papircetlire ráirta az összeget. Én mondtam is neki, hogy ne haragudjon én ezek után Magának nem adok borravalót, megszámoltam a visszajárót, ezért nem tudott becsapni.
Százsor inkább a jó öreg GLS.
Ja,még a DPD-hez. 3 hónapja várunk Hollandiából egy csomagot, eddig hiába.
Én is pont ezt tapasztalom.
Még soha nem volt velük problémám,sőt nagyon pontosan adják meg a szállítási időintervallumot.
Sziasztok!
Meg kell, hogy védjem a becsületüket, mivel Édesapám is futár a DPD-nél, és ő szöges ellentéte az itt felsoroltaknak. Az sem igaz, hogy nem kapnak e-mailt sem SMS-t. Fél 8-8 körül érkezik általában a szállítás napján, megadva a futár telefonszámával valamint egy 1 órás időintervallummal amikor a csomag várható. Nyílván mint minden cégnél itt is vannak hülyék akik ha nem vetted fel a telefont ki sem megy a címre, hanem rögtön visszaküldi. Ez mindenhol előfordul. Az én Apukám hívja a címet, kimegy a házhoz , ha úgyvan beviszi a csomagot, dudál, csenget stb. Ezt tanúsítani is tudom mivel többször voltam már vele én is dolgozni. Vannak olyan futárok akik leszarják az egészet viszont vannak akik igenis lelkiismeretesen végzik a munkájukat.
További ajánlott fórumok:
- Hatvan, Pásztó környékén keresek megbízható nőgyógyászt, akinek van magánrendelése is elérhető áron. Ha van tapasztalatotok, segítenétek?
- Van valakinek tapasztalat a véranalízissel kapcsolatban? Kíváncsi lenné mennyire megbízható a vizsglat.
- A Jófogáson vásárlás mennyire megbízható, kinek mi a tapasztalata?
- Van valakinek tapasztalata a Tesco mobile-lal? Mennyire megbízhatóak?
- Mennyire megbízható a ciklus.hu mensis naptárrendszere? Használja valaki? Tapasztalatok?
- Van valakinek Mirena márkájú spirálja? Mennyire megbízható? Milyen a menses? Milyen tapasztalatok vannak?