Bútor boltos problémánk (beszélgetés)
Ma oldódott meg! Felhívtam a boltot, és elmondtam nekik, hogy 12 ezer az árkülönbség nem 20, és hogy nem tudok felelősséget vállalni az ágyért, ha valami kosz megy rá, éjszaka elfolyik a tejem. Ha ideadják úgy, hogy még 5000-et fizetek rá, akkor marad; ha nem jó így, akkor gyártsák le a rugósat és használtan 2-3 hét múlva vigyék el ezt, mert a pléd nem védi meg 4 gyerektől, mi meg nem vagyunk hajlandóak 2-3 hétig fólián aludni. A tulaj belement, és az ágy marad nálunk.
Lehet fáradt vagyok kicsit, de ezt nem értettem. NO de mindegy! Köszönöm a hozzászólásaitokat!
:D Hát megérteni! Mert nem értettem, hogy milyen 20 ezerről van szó, amiből nagylelkűen kapunk 10 ezer kedvezményt? És kíváncsi voltam mások véleményére. Egyébként minek után már hétfő óta alszunk rajta, úgy gondolom, hogy nem akarnám visszaadni, mert megszerettük, nagyon kényelmes. Mondjuk egy 5000-ret (vagy 7100-at) még ráfizetném szívesen persze! :) Mert MEGÉRI!
Most még a végén kiderül, hogy az a baj, ha nem néznek hülyének, és magyaráznak szájbarágósan.
Kicsomagoltuk, mert másképp nem tudtuk volna összerakni. Tudod ha így elmagyarázzák a boltosok nekem, ahogy ti, akkor nekem sem fáj 7100-at kifizetni még. De azzal hívott fel a csaj, hogy a tulaj hajlandó (!)(a gyártó tévedett nem én!) 20 ezer árkülönbségből 10-et engedni, tehát még fizessek 10-et!
A 4 gyerek szüléséért talán ennek a cégnek kellene megjutalmaznia?
Egyáltalán Te most mit akarsz?
Nem látszik, mert nem csak szivacsból áll a franciaágy teteje. És nem centivel rohangálok, meg nem tudom, hogy mekkora a magasság a matrac résznek, ha az rugós. Csak amikor a férjem és a barátunk rátették a tetejét az aljra, és ráültem, akkor vettem észre, hogy ez nem rugós. Ha a 10 cm-es szivacs lett volna benne, azt nem szerettem volna, mert 4 gyerek szülése után úgy érzem megérdemlem én és a derekam, hogy jó ágyon aludjak; viszont csak aludva derült ki, hogy kényelmes, amikor még nem tudtuk, hogy min is alszunk.
Én nem lenne kötelességük az 55 900 Ft-os befizetést 60 900 Ft-os befizetésnek venni. Ez már az ő nagylelkűségük, amivel elismerik, hogy hibáztak, és elnézésüket kérik, a kiesett bevételt meg lenyelik.
Fizettél 55 900 Ft-ot. Ha most befizetsz 10 000 Ft-ot, akkor 7 100 Ft-ot nyertél ezen a malőrön. Akkor Neked most mi nem jó?
De NEM 20! És ők mondták, hogy mivel nem tehetünk az árváltozásról így úgy számolják, mintha mi 60.900.- Ft-ot fizettünk volna nekik.
Nem. Mikor rendeltük akkor kapható volt náluk 5 cm-es szivacsos, 10 cm-es szivacsos és a rugós.
Most 1.-je óta van ez a 3 féle, és még van a 12 cm-es, amiből 10 cm szivacs, és 2 cm memória szivacs; és van még 15 cm-es is, ami így tevődik össze 10 + 5 cm.
Nem volt megrendelőlap?
Amúgy meg 60 900-55 900=5000, azaz ötezer. Ezt szépen csapd hozzá a 12-13ezerhez, és máris hogy közelíti azt a bizonyos 20 000-et?
Kikérem magamnak! Nem vagyok kapzsi, csak nem értem, hogy milyen 20 ezerből akarna a tulaj 10-et engedni nekünk!? Ez kapzsiság?
Hát szerződés az nincs csak egy jótállási papír, amin a 160 cm-es rugós ágy van feltüntetve, és az ár, amit ténylegesen kifizettünk rá: 55.900.- Ft. A boltos csajszi mondta, hogy a tulaj üzeni rajta keresztül nekünk, hogy az új árat nézik, mintha 60.900.- Ft-ot fizettünk volna ki.
Én is ezen agyalok, mert 3. nap jöttek rá, hogy egyáltalán mi is került hozzánk. Egy csajszi azt mondta nekem, hogy 4 ilyen szövetű ágyat rendeltek náluk, amit a gyártó legyártott, és leszállított a szegedi raktárukba, ahonnan elhozták Vásárhelyre. A 4 közül egy sem volt rugós, tehát még azt sem lehet mondani, hogy összecserélték.
Ezt nem állítom, és részben igazad van. Abban, hogy megrendeltem valamit, és a bolt tulaja ezt a mai napig hajlandó lenne leszállítani, de itt a gyártó tévedett és majdnem 4 hétig vártam egy olyan ágyra, amit meg sem rendeltem. Most várjak még 3 hetet arra, amit megrendeltem?
Bocsi, de mi az, hogy nem kezdhetem el használni? Hát hol aludjak a férjemmel, meg hol szoptassam a lányomat? 2-3 hét mire elkészülne a rugós, amit egyébként rendeltünk. És a kellemetlenségeink?
Á, én feladom. Te abszolút nem érted, hogy ti megegyeztetek valamiben, amit a bolt a mai napig hajlandó lenne teljesíteni. Csak neked már közben valami más kell...
Ennyi erővel megrendelek egy 5ezer forintos telótöltöt a T-mobilnál, de ha véletlen 200 0000 Ft-os Iphone-t küldenek helyette, akkor azt én megtarthatom, mert hiszen "tévedtek"
hivatalosan ha bejelentetted, hogy nem kéred az árut, mert nem ezt rendelted, akkor nem kezdheted el használni
ha meg kéred, akkor meg fizesd ki...
Igen, jól kapisgálod! Arról nem beszélve, hogy szoptatós anya vagyok rengeteg tejjel, és van olyan éjszaka, hogy arra ébredek elöntött a tejem. Erre a csaj azt mondta, hogy amíg ez nálunk van, terítsem le egy pléddel. A pléd nem állítja meg a folyékonyat, tehát ha összecseszem, akkor mi lesz (persze nem akarattal, csak hát nem értem. Gondoltuk jó lesz a gyártónak, ha nem kell egy másikat legyártania nekünk, és ezt "használtan" kapja vissza.
A tulaj nem ver le rajtad semmit, nem győzöm ismételni, hogy a szerződés értelmében neked egy rugós matrac jár.
Gondolom, az ellen nem tiltakozott, hogy ezt kivigye.
Szerintem akkor is az a helyzet, hogy létrejött köztetek egy adásvételi szerződés, ami alapján neked 55 ezerért jár egy rugós matrac. Ezt szerintem ők hajlandók teljesíteni, de mivel te mást szeretnél, egyezkedni kell.
Tekintve, hogy az ajánlatuk szerint hozzájutnál egy 73 ezres matrachoz 65-ezerért, ez egy majdnem 10%-os árengedmény, szerintem fogadd el, és ne erősködj, mert ők csak arra kötelezettek, hogy leszállítsák neked a megrendelt - rugós - matracot, és ha nagyon kekeckedsz, akkor ezt is fogják tenni. Az meg senkinek nem jó.
Ezt nem is gondolom, csak nem értem hogy milyen 20 ezerből adnának 10 engedményt, ha a 61 és a 73 között eleve 12 van. Mondjuk 5000-ret még szívesen ráfizetnénk. De tény, hogy a tulaj ne rajtam verje le, amit a gyártó cseszett el!
Eddig jutottam agyilag én is, ezért nem értem. Nem látom, hogy hol a 20 ezer különbség. Én is ezen akadtam fel, hogy 12-ből engednének 2 ezret. Az meg nekem miért olyan jó. Ha nem szólok nekik, észre sem veszik, mert az összes papíron rugós van, egyedül valami szállítási papírra került az eredeti 15 cm-es. Még hétfőn szóltam este 5 fele (akkor zárnak, épp elcsíptem még őket) nekik, hogy egy órája rosszat szállítottak ki. Azt mondták másnapra utána néznek. Kedden fél 5-kor telefonáltam megint, hogy miért nem jelentkeznek. Kedden 5 után jött ki a srác. Szerdán reggel meg szóltam, hogy megszerettük, nem tudjuk milyen ez (még akkor ők sem tudták), de nekünk jó lesz, és nem kérjük a gyártót, hogy legyártson egy másikat nekünk, az eredetileg megrendelt rugósat.
Nem, rugósat rendeltünk, de azt hittük az első percben, hogy a 10 cm-est kaptuk; és kiderült hogy a 15 cm-es van nálunk.
Én is így gondolom, de nem tudom, hogy helyes-e ez a gondolat!?
Ez az igen, jól értetted! :)
További ajánlott fórumok: