Főoldal » Fórumok » Hobbi & Otthon fórumok » Jól tettem, hogy panaszt tettem a pénztárosra? fórum

Jól tettem, hogy panaszt tettem a pénztárosra? (beszélgetés)


1 2 3
ma 18:37
Hasonlóan viselkedett egy kolléganőm is,aki neki nem volt szimpi azzal éreztette is. Jegyzőkönyvet is vettek fel emiatt.
77. srcrss (válaszként erre: 74. - Asztanaviszta)
ma 08:47
Én nyersen eszem hús mellé. 1-2, legfeljebb 3 db-ot vásárolok egyszerre.
76. PöttyösPanka (válaszként erre: 75. - LBO)
ma 08:02
És az ilyen sosem jön rá, hogy kivel is van a probléma.
75. LBO
ma 07:46
Van egy kolléganőm, aki minden reggel úgy jön dolgozni, hogy már megint milyen bunkó volt az eladó a boltban, pékségben stb. Néha van "szerencsém" mögötte állni a sorban... hát na... megérdemelne két nagy pofont, mégha 55 éves is.
74. asztanaviszta (válaszként erre: 70. - Channa*)
ma 07:20
Bár nem engem szólítottál meg, de én pl. ha grillzöldséget készítek különböző zöldségekből, akkor bizony elég 2 db cékla.
73. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 70. - Channa*)
tegnap 23:23
Látom, te vagy itt az észosztó, aki minden helyzetben pontosan látja az igazat. Hát,sajnálom.
72. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 71. - Amaunet)
tegnap 23:21
Ez igaz. Ő frusztralt, mert neki kell lemérni, erről én nem tehetek.
tegnap 10:37

Nagyon sok boltban van mérleg a vevők számára ami az árcédulát is kiadja. Vagy leméri neki egy eladó.

Miért kell a pénztáros munkáját akadályozni azzal, hogy ő foglalkozzon a méricskéléssel?

70. Channa* (válaszként erre: 53. - Fórumnyitó (anonim))
tegnap 09:33

Sajnos, ahogy írsz, abból számomra egyértelmű, hogy veled van a gond.


Vajon, miért néz levegőnek, amikor csak a gyerekeidhez beszél? Biztos nem most kezdődött ez a történet, mert ismeretlenül, nehezen tudom elképzelni, hogy valakivel így viselkedjenek.


Tehát, nézz magadba! Mit ronthattál el.

Persze, nem fog segíteni a kapcsolatotokon az, hogy most alátettél a főnökénél. Ki sem szolgálnálak a helyébe, nehogy megint azt hazudd, hogy bunkó voltam.


Járj másik boltba, ha ennyire gáz a hely.


Velem is előfordult már, hogy kimérős szaloncukrot 1 zacskóba tettem, több félét. Nem volt bunkó a pénztáros, csak szólt, hogy legközelebb külön tegyem, mert nem lehet egyszerre lemérnie és blokkolnia, hiába egy áron vannak. Akkor gyorsan szétdobta, legközelebb pedig figyeltem erre.


Nem kezdtem el bunkózni, nem mentem beárulni és semmi. Elnézést kértem, ő szétválogatta, aztán kifizettem.


Akár milyen hangon is tette, amit tett, neked kellett volna rosszul érezned meg, akkor is, ha az ő dolga észre venni, hogy több féle áru van egy zacskóban.


Azért kíváncsivá tettél! Áruld el nekem, hogy mit csinálsz 2 db céklából?

tegnap 09:09
Szomorú, hogy ennyi frusztrált vevő és pénztáros van, akik kölcsönösen egymáson töltik ki a feszültségüket.
68. globus (válaszként erre: 56. - Birebora)
tegnapelőtt 14:56

Olyan helyen tökéletes, ahol a mérés korábban történik, a pultnál. Akkor már vonalkódokkal mész pénztárhoz.

Esetleg még, ha nem lemérős, hanem darabáras.

67. michelle.r (válaszként erre: 56. - Birebora)
tegnapelőtt 14:28
Teljesen egyszerű neki. Főleg a péksütiket szoktam, és leginkább akkor, amikor nincs kicsi. Kinyomtatom a címkéket, felragasztom, a még sík zacskóra, hogy jól olvasható legyen, aztán belerakom, amit vásárolok. Egy oldalra ragasztom, hogy biztosan észre vegye, de szólni is szoktam. Még senki nem harapta le a fejem.
66. michelle.r (válaszként erre: 57. - Fórumnyitó (anonim))
tegnapelőtt 14:24
Nem. Én is így szoktam. De előre szólok, hogy két címke van rajta, mert kétféle termék van benne. Valami furcsa módon még soha egyetlen pénztáros sem durcizott emiatt.
tegnapelőtt 12:10
Ezeket zacskó nélkül is meg lehet venni.Mérés,fizetés után teszed be tasakba és nincs probléma.
64. globus (válaszként erre: 63. - Fórumnyitó (anonim))
tegnapelőtt 12:05
Válaszd a másik pénztárt, biztosan van.
63. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 62. - Enissa)
tegnapelőtt 11:36
Ha lesznek, akkor majd igen. Ez az a tipikus nő, aki csak a gyerekeimre néz, tüntetőleg csak hozzájuk szokott beszélni, engem levegőnek szokott nézni. Amikor a kártyával, amit használunk ebben az üzletben, valamit nem azonnal tudtam, szintén bántóan türelmetlen volt velem. Túl sok jót bem tudok róla sajnos mondani.
62. Enissa
tegnapelőtt 11:34
FI, még mindig kíváncsi vagyok a pozitív tapasztalatidat is megosztod a főnökével?
61. Enissa (válaszként erre: 55. - Globus)
tegnapelőtt 11:32
Elsüllyedni nem kellett volna, de bocsánatot kellett volna kérni minimum.
60. Enissa (válaszként erre: 56. - Birebora)
tegnapelőtt 11:31

Az édeset, sósat szoktam egybe tenni, mert átlátszó a zacskó, látja mi van benne, ezeket nem kell mérni.

Előre szólok így is, hogy pl. 3 ilyen, 2 db olyan kifli van benne.

Sosem morogtak még.

59. Enissa (válaszként erre: 57. - Fórumnyitó (anonim))
tegnapelőtt 11:28

Azt én úgy oldom meg,ha elfelejtek zacskót vinni, hogy a pénztárig egybeteszem, a szalagra meg külön rakom ki, hiszen egyértelmű neki külön kell mérni. Nem kell ehhez egyetemet sem végezni.

Megteheted azt is, sosem morogtak még érte, hogy üres dobozba teszem, amiben már nincs árú.

58. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 55. - Globus)
tegnapelőtt 11:26
Így van, ezt elmondtam a főnökének, de ő azt mondta, nem az én hibám, mert a kasszás feladata kezelni az egészet, nem bánthatja a vevőt, mert neki kell megnézni mindent. *** Igen, segíthetjük a kasszást, de a kasszás kötelessége normálisan viselkedni a vevővel és nem fanyalogni, udvariatlankodni és ráncigálni bármit.
tegnapelőtt 11:23
Egyetlen embernek jutott eszébe csak a hozzászólók közül, hogy mekkora pazarlás két db feketeretekért és két darab cékláért külön zacskókat feláldozni.
tegnapelőtt 11:08

Eszembe nem jutna különféléket egybe tenni. Még pékárut sem. És nem, nem azért mert én olyan faszacsaj vagyok hanem épphogy a pénztárosnak egyértelmű legyen.


De itt annyian teszik, hogy legközelebb kipróbálom.

55. globus (válaszként erre: 53. - Fórumnyitó (anonim))
tegnapelőtt 11:07

"Amikor a zöldségeket kellett lemérnie, ráncigálta a zacskót, kérdezte mi van benne,retek. Mondtam igen. Aztán látta, hogy cékla is volt, aszondja, hát ezt kérdeztem, de elég mérgesen. Aztán örültem, h méltóztatott kiszolgálni. Felettes szerint nem az én dolgom, hogy elmondham, mi van a zacsiban, neki kell."


Itt írtad a valódi történést. Főnökének ugyanezt panaszoltad? Hogy nem jelezted a kétféle árut, sőt konkrét rákérdezésre sem mondtad meg. Tényleg mennyire külónbözőek vagyunk, én pl. azonnal elsüllyedtem volna, sűrű bocsanatkérések közepette. Inkább szégyent éreznék, mint haragot.

54. Enissa (válaszként erre: 53. - Fórumnyitó (anonim))
tegnapelőtt 10:57
Arra kíváncsi vagyok, ha joggal elvárod (bár itt ez nem egyértelmű) hogy mosolyogva szolgáljanak ki, amikor az eladó valami + is ad, azt is jelzed?
53. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 49. - Channa*)
tegnapelőtt 10:50
Rohadtul lopni akartam, tényleg, ezért is írok ennyit ide. Komolyan, kedves CHanna, ezt gondolod?
52. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 31. - Böce)
tegnapelőtt 10:45
Nem igaz, a pénztáros semleges volt nekem addig, míg nem viselkedett bántón.
51. hottie (válaszként erre: 1. - Fórumnyitó (anonim))
tegnapelőtt 09:53

Nagyon egyszerűen megfogalmazva:


Te (is) hibás voltál ebben az esetben.

De akkor sincs joga a pénztárosnak, hogy veled/bárkivel bunkó legyen. (Kibővítve: senkinek sincs "joga", hogy a másik emberrel udvariatlanul viselkedjen/ bunkó legyen.)

DE. Bár a pénztáros viselkedése nem volt szép, de emberből vagyunk, időnként előfordul, hogy elszakad a cérna. Ha ezt a viselkedést sorozatosan tapasztalod, akkor neki, és ott helyben szóvá teheted, ha úgy gondolod, de a főnökének telefonon bepanaszolni, szinte felesleges volt.

Te megnyugodtál tőle? Jobban érezd magad? A probléma megoldódik?

(Szerintem mindhárom kérdésre nem a válasz, hiszen egy fórumot indítottál erről.)

50. globus (válaszként erre: 45. - Globus)
tegnapelőtt 09:53
Ami még eszembe jutott, mi skótok vagyunk 😀 nem vagyok hajlandó minden alkalommal fizetni nylonzacskóért, legtöbb üzletben ingyen már nincs. Jó esetben ki van írva az áru mellett, máshol hang nélkül felszámolják.
tegnapelőtt 09:53

Lopni akartál? És amikor lebuksz, te háborogsz?

A legjobb védekezés a támadás...


Szerintem te vagy a bunkó és nem a pénztáros, bár ő nem írt ide (nem tudhatom, hogy ő tud e írni és fogalmazni).


Neked, nem sikerült 1 értelmes mondatot sem leírnod, amikor kettőt próbáltál írni, akkor sem sikeredett értelmesre.


Te tényleg azt figyeled, hogy az utánad jövővel kedvesebb e? Ha kedvesebb, akkor az nem azért van mert ő a bunkó, hanem azért, mert te bunkón állsz hozzá, másik pedig nem.


Remélem a főnöke nem rúgja ki miattad! Gondolom simán tudnál aludni akkor is, ha kirúgná, mert végre elértél volna valamit az életedben és egy kicsit sem zavarna, hogy azt úgy, hogy mást meg esetleg tönkre teszel...

1 2 3

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook