Jól tettem, hogy panaszt tettem a pénztárosra? (beszélgetés)
Még olyan mufurc eladót, vagy bárkit nem ismertem, aki a felnőttel gonoszkodik, de a gyerekével elcseveg.
Valamiért nem kerek így nekem a történet.
Hidd el, egy mosoly csodákra képes 98 %-ban.
Már ez a vevő-eladó kapcsolat elromlott, próbáld túltenni magad rajta, hiszen te sem voltál ártatlan a történetben.
Ma már bármi megtörténhet...
Ha mozdonyvezező elmegy haza, mert lejárt a túlórával hosszabbított munkaideje, de az uatasokkal teli szetelvény ott van a pályán, és nem bocsájtotzák el..
A buszvezetö a tömött
porios hetesen folyamatosan telefonál, és mégsem rúgták ki, és a pénztáros is maradhat ha a vásárló panaszt tesz..
Milyen kártyán?
"mert a kártyán nem csináltam vagy mutattam fél másodpercen belül valamit"
Mit kellett volna mutatnod?
Ez egy kisváros kis boltja, de nem magánvállalkozás.
Régebben volt mérleg, amin én is mindig mindent lemértem. Sajnálom, hogy csalnak és lopnak az emberek;vagy trükköznek a mérleggel. Nyilván emiatt sózták a kasszás nyakába, hogy mérjen le mindent. Ez egy nehezítő tényező, de nem én vagyok az oka. Ebben az esetben nem akartam ellopni semmit(máskor se még..), de attól még ez a kasszás modortalan volt velem s ezt akkor sem engedheti meg magának, ha valóban nehezítő tényező számára az egy zacskóban kétféle zöldség. Felettese elmondta, hogy nem az én dolgom a zöldségekről beszámolni, azt a kasszásnak kell megnézni, anélkül, hogy sértegetné a vevőt. Jelentem továbbá, hogy ez az egyetlen kassza volt nyitva, máshoz nem tudtam menni. Illetve, csak lézengtek a boltban, nem volt túlterhelve az illető. Csak egyszerűen megengedheti magának a flegmázást és hogy kifejezze, ha valakinek az arca nem tetszik. Ezt nem engedheti meg maganak,aki embereket szolgál ki. Menjen akkor szabira, váltson pályát.
Korábban ugyanez a kasszás szintén bunkón beszélt velem, mert a kártyán nem csináltam vagy mutattam fél másodpercen belül valamit, pedig akkor se tartott senki fegyvert a homlokához, alig voltunk akkor is.
Nem tudhatod melyik üzletben volt. Pl. nálunk amelyik LIDL-ben, Aldiban voltam, nincs árazógép.
A pénztáros méri le.
De az AUCHAN-ban is hiába van beárazva, a pénztárosok rámérnek, mert többen mérés után még tesznek bele, élelmesek akarnak lenni.
Leírhatnám a véleményemet én is hosszabban,nem teszem.....mindenesetre megnéznélek a tizenkettedik órában pénztárosként,te milyen lennél.Sokan azt hiszik,hogy milyen könnyű nekik,pedig nem,elhiheted!!!
És nem jártál el helyesen.Ha velem bunkó lett volna,ott a helyszínen,NEKI mondtam volna meg,hogy próbáljon velem normálisan beszélni,mert nem őriztünk együtt libát és amíg én normalisan beszélek vele,próbáljon meg ő is! És ha hibáztam-mert hibáztál-bocsánatot kértem volma,nem nagy dolog.Száz százalék ,hogy másképp állt volna hozzád.
vannak eladók,akik menthetetlenek,ez igaz,mert utálják amit csinálnak,akiknek még köszönni is nehéz!,megy a flegmázás,grimaszolás,stb,de a többség nem ilyen! az ilyet elkerülöd és kész.A bepanaszolással ki tudja mennyit ártottál neki,emellett értelme nem volt.szerintem....
Ezek az emberek többnyire saját magukkal elégedetlenek. Igyekeznek mások hibáit keresni, hogy lehúzhassák őket a saját szintjükre, ha már maguk kiemelkedni nem tudnak.
Akinek rendben van a lelke, nem foglalkozik ilyesmivel.
Nálunk a Lidliben meg a Pennyben is a pénztárnál mérnek.
A Spárban van mérleg, lemérjük címke, pénztár.
Ha valaki nem méri le,a pénztáros elballag a bolt másik végébe, leméri, a sor meg addig álldogált.
Nem a pénztárost ,,,dicsérik,,, a népek.
Az a baj, hogy sokan semmibe veszik őket.
Persze nem egyformák.
De mi ugye mindig kedvesek, és udvariasak vagyunk.
Hát, amiket látok néha,...
Mindenki az lenne, ha a kedves vevők mindent a pénztárnál méretnének le, különböző áru termékeket pakolgatva egy zacsiba.
A pénztáros helyében minden ilyen esetben hívnék egy eladót, aki majd külön pakolja és leméri az árut. A vevő pedig addig vár és tanul.
Nagyon sok boltban van mérleg a vevők számára ami az árcédulát is kiadja. Vagy leméri neki egy eladó.
Miért kell a pénztáros munkáját akadályozni azzal, hogy ő foglalkozzon a méricskéléssel?
Sajnos, ahogy írsz, abból számomra egyértelmű, hogy veled van a gond.
Vajon, miért néz levegőnek, amikor csak a gyerekeidhez beszél? Biztos nem most kezdődött ez a történet, mert ismeretlenül, nehezen tudom elképzelni, hogy valakivel így viselkedjenek.
Tehát, nézz magadba! Mit ronthattál el.
Persze, nem fog segíteni a kapcsolatotokon az, hogy most alátettél a főnökénél. Ki sem szolgálnálak a helyébe, nehogy megint azt hazudd, hogy bunkó voltam.
Járj másik boltba, ha ennyire gáz a hely.
Velem is előfordult már, hogy kimérős szaloncukrot 1 zacskóba tettem, több félét. Nem volt bunkó a pénztáros, csak szólt, hogy legközelebb külön tegyem, mert nem lehet egyszerre lemérnie és blokkolnia, hiába egy áron vannak. Akkor gyorsan szétdobta, legközelebb pedig figyeltem erre.
Nem kezdtem el bunkózni, nem mentem beárulni és semmi. Elnézést kértem, ő szétválogatta, aztán kifizettem.
Akár milyen hangon is tette, amit tett, neked kellett volna rosszul érezned meg, akkor is, ha az ő dolga észre venni, hogy több féle áru van egy zacskóban.
Azért kíváncsivá tettél! Áruld el nekem, hogy mit csinálsz 2 db céklából?
További ajánlott fórumok:
- Kinek, hogy köszön a 3-4 éves gyereke, mondjuk egy pénztárosnak, ha épp odaérünk? Köszön egyáltalán?
- Miért állítják meg mindig a pénztárosok a szalagot?
- Szerintetek mennyit lehet keresni Pesten A Tescoban pénztárosként?
- Ki volt már tesztíráson Cora áruházban? Milyen feladatok vannak? Holnap reggel 10-re megyek tesztet írni. Pénztárosi állásra hívtak.
- Tescoban diákmunka pénztárosként...
- Mitől függ, hogy a Sparban a pénztáros ad-e 20%-os kuponokat vagy nem?