Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Zaklatás bankok részéről fórum

Zaklatás bankok részéről (beszélgetés)

1 2
2009. nov. 22. 15:05

Sziasztok.nekem is vannak hasonló problémáim,viszont nálunk befizetés után telefonálgattak folyton,mert az egyik rendszerbe beérkezett a pénz,a másik rendszer meg nem látta,és hivogatott hogy tartozunk,pedig már 4napja ki volt rendezve.ja és nem csekken,hanem ők vonták le a kártyáról..

A másik a biztositó..a-.gon. Tegnapelött 28!! hivásom volt reggel fél8-tól délután 5ig egy ismeretlen számrol.Fél6 fele megnit hivott,felvettem:egy nő: Jóestét ...biztositótól vagyok,csak egy ujfajta lakásbiztositást szeretnék ajánlani.....no comment.:(

38. Bcicus (válaszként erre: 36. - Szemmelver)
2009. nov. 3. 20:53
A szerződésben vállaltál egy napot, hogy akkor fizeted, ha nem fizeted szerződés szerűen ne csodálkozz, hoyg hívnak és valszeg a kamatot is plusszba számolják erre az időre, és az jól fel tud gyülelmleni.
2009. nov. 3. 20:27
Minket is hívogattak egy párszor. Mert a csekk és a határidő elkerülték egymást. ( sejtem melyik cc ) A villanyt megoldottam úgy én kértem az ügyfélszolgálaton módósítást. 15 választottam. Azt a tv előfizetést nem engedték így..
36. szemmelver (válaszként erre: 35. - Bcicus)
2009. nov. 3. 07:21

szerintem meg nem!

ha tartozok egy hónappal legalább!!

de ha csak pár nap késés akkor nem

35. Bcicus (válaszként erre: 33. - Szemmelver)
2009. nov. 2. 21:30
Mi, hogyha tartozol, akkor szlnak, hogy fizesd be, szerintem ez teljesen normális.
34. szemmelver (válaszként erre: 31. - 3e0ba54fb8)
2009. nov. 2. 20:15
nekem pont ráfázós bankkal van bajom:)
33. szemmelver (válaszként erre: 32. - Bcicus)
2009. nov. 2. 20:14

nem kibírásról van szó

szerintem ez nonszensz

32. Bcicus
2009. nov. 2. 19:55
Ha egy bankkal hitelszerződést kötsz abban benne van, hoyg melyik nap vonják és aznap kell a számlán lenni a pénznek, különben hátralékba kerülsz és teljesen jogosan hivogatnak, ha nem fizetsz rendesen, ennyit kibírhatnál.
31. 3e0ba54fb8 (válaszként erre: 28. - 99279bb06f)
2009. nov. 2. 17:38

Egészen konkrétan az egyéb szolgáltatókról beszéltünk Fataval.... ;)

igen, így van. azt hiszik, mi vagyunk értük. addig fojtogatják az ügyfeleket, amíg ők is beroggyannak. lásd, raiffeisen. és aztán szépen lassan a többi. mkb, budapest bank.... ;)

30. 40163fd81d (válaszként erre: 26. - 3e0ba54fb8)
2009. nov. 2. 17:23

Erről beszélek:))))

Így biztosan nem csúsznának ki az emberek a plusz ,mínusz 8 nap határidőből,és tiszta környezet védelem,nem fogy annyi papír,meg boríték:))))

2009. nov. 2. 14:51
szia.kell nekik írni egy levelet és módosítatni a fizetési határidőt--édesapámnak épp most intéztük ezt.és azt mondták így kell.csak bele kell goglalni a szerződés számot
28. 99279bb06f (válaszként erre: 26. - 3e0ba54fb8)
2009. nov. 2. 13:18

Ez most úgy hangzik (és így is van), hogy mi vagyunk a bankért.

Pedig tényleg ők nem nyúlnak pénzhez, az egészet a számítógépes rendszerük intézi. Akkor miért nem lehetne mindenkit egyénileg kiszolgáliuk?

27. 0f4abafe57 (válaszként erre: 19. - Szemmelver)
2009. nov. 2. 13:04

Ha sok kidobni való pénzed van tedd ezt.

Az ügyvédek is imádni fognak, mert nekik mindegy, hogy Téged miben képviselnek, a lényeg az, hogy told nekik is a pénzt.

26. 3e0ba54fb8 (válaszként erre: 24. - 40163fd81d)
2009. nov. 2. 13:02
Engem is bosszant, de ha a másik oldalát nézzük, ahány ügyfél, annyi fizetési igény. Az pedig eléggé követhetetlenné tenné a dolgukat. Azt speciel megtehetnék, hogy két dátumot ajánlanának egy hónanpban és midnenki eldönthetné, hogy 10.-ig fizet, vagy 25.-ig.
25. 0f4abafe57 (válaszként erre: 6. - Szemmelver)
2009. nov. 2. 13:01

Aláírtad a szerződést, vagis vállaltad a feltételeket. Mi a problémád akkor?

Csúnya bankok, irgum-burgum. Nagyon nem izgatja őket ám, hogy Te mikor kapsz fizetést!

24. 40163fd81d (válaszként erre: 22. - 3e0ba54fb8)
2009. nov. 2. 12:53
Tudom,persze ,hogy ránk verik,de magyarázd már meg,hogy miért nem tudnak kicsit rugalmasabbak lenni?:)))
2009. nov. 2. 12:48

Csak az a baj, hogy ezeket a költségeket mind rajtunk fogják behajtani valamilyen módon!

Nem igaz, hogy ezt a költségcsökkentést nem tudná a bank azzal kiküszöbölni, hogy azt a rohadt beszedő programját (ami több milla volt) egy kicsit módosíttatja a programozóval. Legyen egy olyan sor is azon a lapon, hogy KITŐL HÁNYADIKÁN vonja le a rendszer a fizetendőt. Csak ennyi volna! Ezt egy programozó megcsinálja fél óra alatt!

Igaz, hogy a bank elesik egy kis kamattól, de azt behozná a sok telefon-levél-sms költségen.

22. 3e0ba54fb8 (válaszként erre: 21. - 40163fd81d)
2009. nov. 2. 12:47
Óriási tévedés, hogy nekik kerül pénzbe. vizsgáld csak át a számláidat.
21. 40163fd81d (válaszként erre: 6. - Szemmelver)
2009. nov. 2. 12:44

Mert rugalmatlanok,azért.

A férjem minden csekket 10-e után szokott fizetni,mert akkor utalták a fizetését.

Megmondta az áramosokna,a gázasoknak ...stb ,mindenkinek,hogy ne küldjenek figyelmeztetőt,mert nekik pénzbe kerül és tök felesleges,mert ő csak 10 -e után fizeti a csekkeket.

Hát pazarolnak azóta is ,a postaköltséggel,meg a papírral,meg a csekkekkel is,tegyék:)))))

20. 3e0ba54fb8 (válaszként erre: 1. - Szemmelver)
2009. nov. 2. 12:36
Jogosan hívnak, ez ellen nemigen tehetsz semmit. Épp vendégségben voltam valahol múlt vasárnap délután, amikor kézbesítették nekik a végrehajtás előtti utolsó felszólítást - s bármilyen felháborító, hogy vasárnap, akkor többnyire tthon vannak az emberek és ajtót nyitnak a csengetésre, mert legkevésbé sem erre számítanak. A személyi adataidat azonban nem vagy köteles telefonon bediktálni, elvégre nem tudhatod, ki van a telefon végén.
19. szemmelver (válaszként erre: 18. - Kiscsirke)
2009. nov. 2. 12:06

hát ezaz!!!

teljesen kizsigerelik az embert!!!

nem lehetne egy próbapert indítani??

sajnos most mennem kell dolgozni, de este jövök!

találjunk ki valami okosat!

2009. nov. 2. 12:00
Ja, és a legvicesebb, hogy nem elég, hogy hívogatnak, de még kiküldik a levelet is, amire 200 Ft-ot számolnak fel!
17. szemmelver (válaszként erre: 14. - Kiscsirke)
2009. nov. 2. 11:56
hát ezaz!! én mondtam,hogy nem mondom meg az adataimat erre azt mondja kell az azonosításhoz és meg mondtam neki, hogy akkor azonosítsa be ő magát!
16. szemmelver (válaszként erre: 13. - Maryanyuci)
2009. nov. 2. 11:55

igen, 2 részlet egy hónapban az gázos:(

de mit lehet csinálni a hívogatások ellen??

tuti nincs ellene semmi?

15. 99279bb06f (válaszként erre: 1. - Szemmelver)
2009. nov. 2. 11:55

Én is csúsztam egyik hónapban, aztán ajánlották, hogy fizessek be két hónapot egyszerre, és akkor nem fognak a jövő hónapban hívni, írni, sms-ezni... Be is fizettem, ennek ellenére jött a telefonjuk mert nem fogadták el, hogy több van már befizetve.

Tényleg kabaré! :)

2009. nov. 2. 11:54

Nálam is ez van. Én múlt héten akkor buktam ki, amikor este 9-kor hívtak fel!!! Nem veszem fel már.

És mindennap hívnak! Néha többször is.

2009. nov. 2. 11:50
Lehet módosítani a határidőt, csak az a baj, hogy az már átcsúszik a köv hónapba, amikor én fizetni tudom, így akkor két részletet kellene most befizetni. Utána jó lenne, de most nincs két részletnyi pénzem
12. szemmelver (válaszként erre: 10. - A900f63755)
2009. nov. 2. 11:49
sajna nem lehet, azt mondták
11. szemmelver (válaszként erre: 9. - Maryanyuci)
2009. nov. 2. 11:48
én is így vagyok vele:( nem lehet valamit tenni?
2009. nov. 2. 11:46

Érdemes lenne megkérdezni, hogy van-e lehetőség a szerződésben módosítani a fizetési határidőt.

Nálunk volt lehetőség már a megkötéskor kérni, hogy mikor legyen a fizetés határideje!

1 2

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook