Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Wish fórum

Wish (beszélgetés)


11. bimbó
2021. ápr. 1. 20:38

SZEMÉT HAZUG CSALÓ CÉG

és ha írsz nekeik ,azt ember nem olvassa el,csak egy gép magyarázza hogy nem értik pontosan a problémád.ha valaki tud olyan csoportrol akik ellenük dolgoznak szivesen segitek nekeik és belépnék.

2021. jan. 9. 22:05

A Wish-től tavaly áprilisban megrendeltem egy fólia sátrat. Átutaltam az árát. Az áru a mai napig nem érkezett meg. A Customer Support-tal számtalan levélváltás történt. A végén azt közölték, hogy az ügyet lezártnak tekintik. A pénzemet nem utalták vissza, lényegében ellopták. Senkinek nem ajánlom ezt a tolvaj céget.

Gyula

9. Bless the child (válaszként erre: 7. - Mydream20)
2018. dec. 19. 16:26
Ha letelt a határidő, akkor jelezni kell. Kér még 1-2 hét türelmet a rendszer és ha akkor sem jön meg, visszakapod a pénzt. Kétszer jártam így, azonnal visszautalták
8. f8db0709b8 (válaszként erre: 7. - Mydream20)
2018. dec. 19. 16:20
Én voltam igy.jeleztem nekik aztán pár levêlváltás után 7 hónap várakozás után megkaptam .
2018. dec. 19. 16:12

Sziasztok ☺️

Valaki járt már úgy hogy nem érkezett csomagja?

Mert már nekem 4 csomagom nem érkezett meg de még várok 3-at de még nem telt le határ idő

6. Evawitch (válaszként erre: 5. - Júliusi)
2018. dec. 19. 09:02
Ezt nem figyeltem, de észrevettem, hogy nagyon kevés összeget vonnak le 5 vagy 10 % értékében. Akkor lehet , hogy a szállítás díja marad és azért nem feltűnő a kedvezmény ?
2018. dec. 18. 08:51

Sziasztok!Csak nálam van ez vagy megváltozott a kedvezményes kupon levonásának módja?

Én úgy vettem észre,csökkent a kedvezmény.Eddig a vásárlás összértékéből ( áru érték + szállítás)vonták le a kód után mondjuk a 10% ot.Direkt megnéztem a régebbi rendeléseimnél. Most ugyanaz 5 % ra csökkent.Én úgy értelmezem, hogy most már csak az áru értékéből vonják, a szállításéból már nem.Több 10% os kódom volt, így többször kibróbáltam egy olcsó árun.Mindig csak az összérték 5% át adta 10 % helyett.Csak nálam van ez?

2018. júl. 11. 15:49
Nekem aránylag jó a tapasztalatom, leszámítva hogy a lökött postás azokat a csomagokat is megpróbálja betuszkolni a levelesládába amit nem férnek bele. Viszont ez nem a wish hibája :D De ha nem kapod meg a határidőn belül (vagy vársz még egy hetet) zokszó nélkül visszafizetik az árát.
3. Böce (válaszként erre: 1. - Brutibab)
2018. júl. 11. 12:15

Úgy van, ahogy Bless írja. Még várjatok egy kicsit, mert néha előfordul, hogy a megjelölt határidő után jön meg a termék.


Sőt, én már jártam úgy, hogy visszakértem és vissza is kaptam a pénzt, utána két héttel megjött mégis az áru.


Én eddig azt tapasztaltam egyébként, hogy korrektek, csak a szállítási idő nem pontos, előfordul, hogy két héttel korábban érkezik meg, de az ellenkezője is megtörténik.

2. Bless the child (válaszként erre: 1. - Brutibab)
2018. júl. 11. 11:56
Szia! A Wish nem írja oda, hogy kiszállítva. Ha megkaptad a terméket, azt neked kell lezárnod és értékelned. Ha a becsült szállítási idő után nem értékeltél, akkor megkérdezi, hogy megkaptad-e? A szállítási infóknál csak azt jelzik, hogy beérkezett az országba, a kézbesítést nem rögzítik, mivel ez sima posta. A posta akkor viszi ki, ha befér a postaládába, ha nagyobb, akkor csak értesítőt hagy.
2018. júl. 11. 11:37

Sziasztok!

Azokat kérdezném, akik rendeltek már a wish-ről.

A fiam rendelt 1-2 hónapja valamit, előre elutaltam az összeget. Múlt héten még látta a wish fiókjában, hogy jön a termék júl 10-én. Aztán egyszer csak nem volt a szállításról info, vagy odaírták, hogy kiszállítva (ezt meg kell kérdeznem még egyszer tőle). A kérdésem az, ha megkísérelték a kiszállítást, arról kéne valami papírnak lenni a postaládában, nem? Melyik magyar szállító cég hozza ki a wish-es cuccokat? Ötlet, hogy hol nyomozzak?


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook