Vettem januárban egy márkás hótaposót szétszakadt hátul a varrásnál, kicserélik szerintetek? (tudásbázis kérdés)
Ill. azt akartam írni, hogy " úgy látszik, hogy....
Úgy, hogy Leonardoéknál ez országos szinten működik. Én évek óta a lábam sem teszem be hozzájuk!!!
A Deichmanban nálunk is igy müködik. Egyik barátnőm ott dolgozott és Ő mondta, hogy náluk a vásárló a fontos és inkább cserélnek. Én is kedvesen mentem be a Leonárdóba, de nagyon ellenségesek voltak. Egyébként dolgoztam régen Nike boltban és ott minden cipőt elküldtünk bevizsgálásra és a 99% kicserélték, le lehetett vásárolni. Szóval a Leonárdóban csak a hozzáállással volt baj. Nem is bevizsgálni küldték, hanem egy A4-es papírra írt valami egyéni vállalkozó. Senkinek nem ajánlom a Leonárdó boltot, pláne a pápait!
A barátnőm lányának a hótaposója is szétment a varrásnál. Visszavitte és mivel olyat már nem tudtak adni, ezért levásárolható utalványt kapott az értékében. Nem kellett semmiféle bevizsgálásra várnia, azonnal megkapta, és bármeddig levásárolhatja. Ez a szolnoki Deichmannban volt.
Szisztok elvittem cipészhez és megcsinálta, nem tudtam volna várni a bevizsgálásra, mert elküldték volna, így maradt ez a megoldás.
Én ugy tudom ha üzletben vásároltak akkor igen is a blokk elenébe köteles kicserélni, ha meg van a számla
Én nike cipöt vettem és visszavittem most bennt van bevizsgáláson és kicsrélik mert anyag hibás bevizsgálás után köteles cserélni
ÉN decemberben vettem egy vízálló bakancsot, február elején elengedett a varrásnál. Lemostam, visszatettem a dobozába és visszavittem. Én udvariasan beszéltem velük, ők is udvariasak voltak és segítőkészek. Mondták, hogy sajnos olyanra nem tudják kicserélni, mert már elfogyott, de válasszak helyette másikat. Ez a DEICHMAN-ban volt. Egyébként tényleg két év garancia van a cipőkre. Persze a blokkot vittem magammal.
Eréjes voltam miután visszamentem, de semmi eredmény. :( Békéltetőtestülethez lehet menni, ami 50km-re van tőlünk, ha odaátjárok, az többe kerül, mint maga a csizma és nem kötelezhetik őket, hogy cseréljék ki. Ha nem akarják nem teszik meg. Ekkora öszseg miatt meg polgári pert nem érdemes indítani. Legközelebb nem vásárolok ott, annyi. Pedig sok cipőt vettünk elötte. Egyébként szerintem is a boltvezető hozzáállása volt a rossz, de mindegy. Ha nekik egy ilyen kisvárosban megéri igy hozzáállni a dolgokhoz....
Igen, rengeteg esetben szörnyűek az eladók, még az eladásban se "segítenek" a vevőnek, hát még ha panasszal megy vissza az ember...
De biztos vagyok benne, hogy sokszor a főnökük a fő ludas a dologban, megmondja nekik, hogy semmit nem veszünk vissza, légy eréjes.
Bocsi valamiért elküldte elöbb az üzit, mint kellett volna :)
Szóval 7000ft-ért vettük, nehogy már egyből a cipészhez vigyük!! Mindkét orra kilukadt. Teljesen felháborító!! Sok mindent nem lehetett tenni. Hívogattam a fogyasztóvédelmet, de rákellett jönnöm, hogy ilyen nem nagyon van nálunk, mert hiába perelem be őket, mégha nekem is van igazam,ha nem akarják nem kötelességük cserélni. Egyébként az alkalmazottak hozzáállásával van a probléma. Pedig normálisan mentem be és beszéltem velük. Leonárdó cipőboltban történt az eset Pápán. A Deichmannban nem igy intézik a dolgokat, ezt már én is hallottam.
Novemberben vettem a lányomnak egy csizmát. 1hónap múlva kilyukadt az orra és a talpa több helyen elengedte a ragasztást. Visszavittem a boltba és azt mondták, hogy megragasztják a talpát, de az orrára nincs garancia. Hallottatok már ilyet??? Az orra nem a csizmához tartozik? Azt mondták, hogy nem rendeltetésszerűen használta a lányom. Biztosan rugdalta az orrát. A lányom 16 éves elmúlt, tehát nem kisgyerek már, hogy rugdalodzon benne. Mondtam a boltban, hogy küldjék el bevizsgálásra. Erre azt mondták, hogy az nem az ő dolguk, mert már nincs olyan jogszabály, hogy nekik kell elküldeni. Felhívtam a fogyasztóvédőket és azt mondták, hogy ez nem igaz, a forgalmazó kötelessége megvizsgáltatni. Visszamentem a boltba , de még akkor sem akarták elküldeni. Elöttük is felívtam a fogysztóvédőket, na ekkor felvették a jegyzőkönyvet. Másnap már hívtak is, hogy megvan a bevizsgálás. Képzeljétek egy A4-es papírra tollal írt egy xy nevű egyéni vállalkozó véleményt, hogy nem lett megsarkalva a csizma,ezért lukadt ki az orra. Ez egy teljesen lapos talpú csizma,amit egy hónapot használt a lányom, ugy hogy közben mást is hordott nem csak ezt. Ti elvittétek volna vásárlás után megsarkalni?? 700
De 2 évig garanciás, csak mondjuk a kopásra és hasonló elhasználódásból eredő károkra nem él a garancia, ezt a garanciapapíron is el lehet olvasni...
Két évig hogy lenne garanciás? Akkor el sem kophatna? Tartós fogyasztási cikkeknél is egy év a kötelező garancia ezt nem tudja a tanárnő?
Köszönöm mindenkinek a segítséget megírom mi volt pénteken viszem vissza.
A fogyasztó védelemhez fordulással lehet rájuk ijeszteni. Az előbb nem jutott eszembe a nevük.
Számládnak lenni kell a termékről, anélkül szóba se kell, hogy álljanak veled.
Igen a Vásárlók könyve jó "ütőkártya" mert ha kapnak egy ellenőrzést azt mindig megnézik és nem tudják letagadni és ha olyan van benne kapnak érte ejnye-bejnyét! :D
Meg fogják nézni, hogy lehet e javíttatni. Ha nem, akkor se kérj cserét, valószínű, hogy a következő is silány minőségű lesz. Mondd meg, hogy adják vissza az árát vagy hogy szeretnéd levásárolni. Valószínű, hogy előtte be akarják vizsgáltatni, de nem lenne kötelező. Sajnos nem egészen úgy állnak a dolgokoz a boltokban, mint ahogy kéne, sokszor csak az segít, ha rájukijesztessz. Fontos az is, hogy vigyél magaddal valami kétajtós szekrény embert, aki melletted áll majd, mert képesek leordítani a fejed. Tapasztaltam sajnos ilyet is, pedig elvileg a vásárló érdekei számítanak. Ezután visszamentem apummal, egyből vissza is adták a pénzt.
ki kell cserélniük, ha van blokk, vagy vissza kapnod az árát, vagy az árát levásárolhatod, ha nem akarnak semmit sem tenni kérd a vásárlók könyvét és mond azt, hogy a fogyasztó védelemhez fordulsz, hidd el egyből lesz megoldás, tapasztalat
Nekünk tavaly a vállalatgazdaságtan tanárnőnk mondta, ha gond van a cipővel, ne hagyjuk magunkat átverni, 2 évig garanciás a cipő, akármit is mondanak a boltban az eladók. Csak határozottan
Fúú nekem is pont nemrég volt ehhez "szerencsém" és mivel már annyira elfajultak a dolgok ügyvédi segítséget is kértem (a barátnőm ügyvéd szóval nem "igaziból" :D) és annyit megtudtam tőle, hogy már első alkalommal is élhetsz a CSERE lehetőségével, nem kell rájuk hagyni a javíttatást!!! Nekem is elvitték "megjavítani" majd a megbeszélt időben még rájuk is csörögtem, hogy tuti készen van-e (40 km-re van az outlet ahol vettük) hogy ne menjünk potyára, telefonban bizonygatták, hogy ott van már menjek érte nyugodtan, persze nem volt ott... Aztán nagy nehezen megkaptam később, erre rá egy hétre ugyanott kiszakadt.... És akkor már amikor visszavittük a pénzt kértem, hát eléggé tele lett velük a hócipőm! Szóval nyugodtan kérd a cserét!!! Elvileg kötelesek kicserélni ugyanolyanra, ha nincs ugyanolyan akkor sem kötelezhetnek téged "levásárlásra" ha nem akarod, akkor meg vissza kell adniuk a pénzt! :)
Sok szerencsét!
Vidd vissza minél hamarabb, és add elő a hattyú halálát:)
Javíttatni 99%, hogy nem lehet.
Attól függ hol vetted, mi a Deichman-ban egyszer azonnali cserét kaptunk, máskor 3 nap alatt megragasztották.
Vásárlástól számított 3 napon belül cserélik ki általában. Onnantól ha javíttatható javíttatják .. de ha multinál vetted nagy az esély hogy utána is cserélik és nem javíttatják.
Szerintem először javítani próbálják.
Ezt nem lehet megragasztani szétfeslett a varrás.
nekem is volt már ilyen
aztán 1 hónapig megragasztják
aztán mehetsz érte
aztán nincs ott még
aztán tele lesz a búrás, és JÓL BEOLVASOL NEKEIK!!
2 éven belül kötelesek cserélni, persze a blokk kell róla
További ajánlott fórumok: