T-mobile számlám az egekben.Mit tegyek? (beszélgetés)
ez már a végleges számla én sem beszélek sokat meg van ilyen olyan kedvezményem, és nekem is kb ennyi szokott lenni szóval ez egy teljesen átlag számla:(
8-án hívd őket akkor már részleteket tudnak róla mondani, mennyi volt a net, az sms, és a hívások, irányonként...
én mindig utánaszámolok, de nekem stimmel minden forintra csak hát drága...
majd írd meg neked mi dobta meg
De igen sajnos, mert az van írva hogy számla kelta. 02.01. tehát ez már az lesz.
Felhívtam az ügyfélszolgálatot...8-án kell majd visszahívnom őket, akkor fognak tudni mondani valamit...
én nem nagyon értelek, mert ha nekem kijönne egy irreális számla, felhívnám rögtön az ügyfélszolgálatot, elmondanám, mi a probléma, és keresném a megoldást. mivel millió ügyfélnek rajtad kívül nincs gondja, nem egy általános jelenség, hogy a tmobil jól rádver nem létező hívásokat, valószínűleg az egyéni elszámolással van probléma, ami könnyen kideríthető és orvosolható - de nem itt :)
más szolgáltatónál ugyanígy előfordulnak egyéni gondok-bajok
egyszerűbb lenne bemenned, átnézni a részletes számlát és egyeztetni az ügyfélszolgálattal, mint nagy összegeket fizetni és itt hőbörögni :)
nekem is 5ezres csomagom van, állandóan be van kapcsolva a mobilnet, a wifi, netezek rajta, sokat telefonálok, sms-eket is küldök, sosem volt kiugró, megmagyarázhatatlan számlám, sem problémám
nem hiszem, hogy a net okozná a többletet, kivéve, ha nem figyelsz oda, és mindenféle szolgáltatásokat veszel igénybe, ami nem valószínű, és még ez sem dobná meg így a számládat
Nekem előfizetéses a mobilom már vagy 8 éve.
T-s. a legmagasabb számlám eddig 7 ezer volt, de azon nem is lepődtem meg, okkal volt annyi. Egyébként átlagban 4-4500. hogy hogyan? mert tudom, mit tartalmaz a csomag, ami a telefonálási szokásaimhoz lett választva.
Nagyon sok kedvezményt igénybe lehet venni, ami nem mindig van feltüntetve a honlapon. Meg érdemes annak is utána járni, hogy esetleg az ember cége, ahol dolgozik, dolgozói kedvezményt tud-e biztosítani - ahol flottás a telefon, ott gyakorlatilag mindenhol van ilyen lehetőség, csak legtöbbször a dolgozók nem tudnak róla.
Remélem a fórumindító majd beszámol, hogy miután levonták a kedvezményeit, mennyi lett az annyi, mert nagyon kíváncsi vagyok!:) Ha jól sejtem, még a két külön díjcsomag mindkét alapdíja benne van a számlában, és majd zárással időarányosítják neki...
A vodánál van olyan előfizetésem,melybe minden nap be tudok lépni az oldalán,ellenőrizhetem hány percet használtam fel,mennyi internetet használtam fel a keretekből és hány nap van a számlazárásig.
Ez nekem megfelel,jó a percdíjam is, szóval tökéletes.
Havi 6750Ft az előfizetésem,ebbe van 200 perc minden hálózatba 200 perc a saját hálózatomba 500MB internet.
06 80 388 388 és máris megtudható, hogy a hívandó szám melyik szolgáltatónál van. :)
Egyébként többek közt a fórumindító problémája miatt nem lesz soha előfizetéses a mobilom. Csakis kártyás.
Pf, még a legdrágább percdíjakkal számolva se lehetne annyi...
Nem lehet, hogy a netes számlán még azért ennyi, mert mindkét díjcsomag egészáron van számolva és ahhoz jön még a telefonálás és az sms? És hó végén vonnak kedvezményt, szóval akkor időarányosítják az egyes díjcsomagokat, meg vonják le az sms-t, stb??
Írd már meg majd, hogy mennyi lett az annyi a végén.
Ha marad ilyen magas, kérj számlarészletezőt!!
Amúgy én nem telefonálgatok az üf-szolgálatra, mert nem olyan a munkám, hogy végigvárjam a kapcsolagtást, stb, e-mailt szoktam küldeni, akkor legalább megvan minden írásban - úgy még nem volt gond, általában tudnak segíteni!:)
Neteztem, egy párszor felmentem időjárást nézni.
Meg azóta küldtem 9 sms-t, meg telefonáltam 1x, többször nem.ez volt 8 és 31 között.
Azt írtad, 8 nap alatt mennyit telefonáltál..
És a hó többi részében nem használtad egyáltalán?
Figyelj, segíteni szeretnék!
Mikor váltottál? És előtte milyen díjcsomagod volt?
Mennyit beszéltél/sms-eztél az egyik ill. a másik díjcsomaggal kb.?
Ja, és tegyük már tisztába. Honnan a retekből tudjuk azt mit, hogy amit először írsz, hogy "szinte" azt úgy értetted, hogy kizárólag. Egyik hozzászólás üti a másikat. Amúgy meg tippeket próbált itt adni a többség, hogy mik okozhatnak ilyesmit.
Másik megjegyzés: a legelső hozzászólásban még véletlen se írod, hogy látod, hogy a 11 ezres összeg a kedvezmény nélküli...
Tudod nem azt mondtam, hogy TE mit csinálsz, hanem hogy SOKAN mit csinálnak.
Nyilván nem fogja tudni SENKI megmondani itt, hogy mitől ennyi vagy annyi a számlád. Ennek NEKED kell utánajárni. Pontosan tudni, hogy kit, mikor (csúcsidő, vagy sem) hívtál, mennyi sms-t küldtél, és mennyi volt az adatforgalmad.
Az, hogy "csak felmegyek megnézni ezt-azt" pont elég lehet ahhoz, hogy túllépd az adatforgalmi határt, és ha az előfizetésed olyan (ezt szintén csak TE tudhatod kettőnk közül), hogy limittúllépés esetén alapdíj vagy emelt-e, máris megvan az oka a magas számlának.
Félreértés ne essék, adatforgalomnak számít az a temérdek reklám is, ami "magától" jön egyes oldalak meglátogatásakor, és pont elég egy bekapcsolva felejtett wifi, hogy ne vegyük észre és adatforgalmat csináljunk.
Emellett az okostelefonok folyamatosan frissíteni akarják az alkalmazásaikat, ami időnként elkerülhetetlen, ez szintén adatforgalommal jár.
Ha nem vagy tisztában a telefonod beállításaival (gyári beállítások is járhatnak automatikus frissítéssel így adatforgalommal), simán előfordulhat limittúllépés is.
Innentől meg nem hiszem, hgoy a szolgáltató hibája a magas számla, bármelyik szolgáltató legyen is az!!!
További ajánlott fórumok:
- Vesz valaki mostanában T-Mobile előfizetést?
- Miért nem kapok kedvezményt új készülékre meglévő havidíjasként a T-mobile-nál?
- A T-mobile-nál telefonrészlet befizetésével mennyit lehet késni?
- Hogy lehet megkülönböztetni egy 30-as számról, hogy melyik a T-Mobile-os, és melyik a Blue mobile-os?
- T-Mobile számlám van és nem tudom, hogy mikor várható a számlazárás. Tudtok segíteni?
- Rendeltem az eBay-ről és PayPal-lal fizettem, a számlámról levonásra került mégis az eBay szerint nem fizetett számlám van, mit tegyek?