Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Miért nem kapok kedvezményt új készülékre meglévő havidíjasként a T-mobile-nál? fórum

Miért nem kapok kedvezményt új készülékre meglévő havidíjasként a T-mobile-nál? (tudásbázis kérdés)

21. anonim :) (válaszként erre: 10. - Bd55e3f068)
2012. dec. 22. 20:29
ez nem kizárt, én is gondoltam rá!
20. b399a09e0e (válaszként erre: 16. - Elbb)
2012. dec. 22. 19:53

Ha a 3 mobilszolgáltatót nézzük, akkor inkább T mellett maradok mint a W vagy a P(Tel).


Náluk pl az is jókor jött hogy kezdő 30-ért elhozhattam egy HP notebookot, mert bekrepált a gépem, a gyereké meg sz.art nem ért így túl kellett rajta adnom.

Hűségem ígyis szól majd 2 évig, így mindegy. Hagy örüljenek a hűségemnek.

19. bd55e3f068 (válaszként erre: 18. - Elbb)
2012. dec. 22. 19:14
Szerintem bennfentes információk nélkül is ki lehet találni ezt :D
18. elbb (válaszként erre: 17. - Bd55e3f068)
2012. dec. 22. 19:11
nem-nem. ex ügyfélszolgálatos :DDD
17. bd55e3f068 (válaszként erre: 16. - Elbb)
2012. dec. 22. 19:02
Ünneprontó ;)
16. elbb (válaszként erre: 12. - B399a09e0e)
2012. dec. 22. 18:59

Ezeket hívják megtartó akcióknak. Te örülsz, mert még plusz kaptál kedvezmény, ő örül, mert teljesíti az elvárt értékesítést, a T csoport örül, mert újabb 2 éven keresztül húzza le rólad a pénzt. :)

Ennyire egyszerű :)

15. bd55e3f068 (válaszként erre: 14. - B399a09e0e)
2012. dec. 22. 18:39
Nekem az a sejtésem, hogy párezer platina kártyás ilyen-olyan ügyfél még megkapta ezt az egyedi ajánlatot.
14. b399a09e0e (válaszként erre: 13. - Bd55e3f068)
2012. dec. 22. 18:35

Nem tudom.

Mindenesetre a kezdetben felvetett 10000-es kezdő mellé 24-szer 1790 után sokkal jobb lett a végén a 1700-as kezdő, mellé 24-szer 1570-es törlesztő. (Xperia U terlóról van szó)

13. bd55e3f068 (válaszként erre: 12. - B399a09e0e)
2012. dec. 22. 18:21
Komolyan gondolod, hogy ezt babywassernek névreszólóan kieszközölte a feletteseinél?
12. b399a09e0e (válaszként erre: 11. - Bd55e3f068)
2012. dec. 22. 18:16

Hozzáteszem platinakártyás vagyok, 11 éve előfizetésem van náluk, és 10-szer hívott fel telefonon a fickó mire sikerült elérnie neki hogy telefon legyen vásárolva. Szeprtemberben járt le a hűtégem és december legelején sikerült megegyeznünk.

Sokféle felhozatalt és mindenféle kedvezményt felhozott, minden egyes telefonálásunk során másikat, csak hogy vállaljunk ismét 2 év hűséget náluk, és hogy ne váltsak még csak alacsonyabb díjcsomagra sem.

Amúgy nem azt a kedvezményt adta meg ami "mindenkinek járt volna", hanem a webshopon feltüntetett amúgy is akciósabb ár(-10% a boltban kapható árakhoz képest), még ezen felül -15%-os kedvezményt adott.

Ehez jött még az egy éven át járó extra havidíjkedvezmény meg az egyszeri számlajóváírás is.

11. bd55e3f068 (válaszként erre: 5. - B399a09e0e)
2012. dec. 22. 13:28
Jól volt trénelve az ügyfélszolgálatos, ha úgy adta el neked azokat a kedvezményeket, amit mindenkinek megadnak, mintha csak neked járna a két szép szemedért :D
10. bd55e3f068 (válaszként erre: 2. - Anonim :))
2012. dec. 22. 13:25
Lehet, hogy olyan hűségnyilatkozatod van, ami automatikusan egy újabb évvel hosszabbodik, ha a lejárta előtt nem jelzed, hogy szeretnéd felbontani.
2012. dec. 21. 22:53
Talán az illetékes ügyfélszolgálat - elsô körben...
8. anonim :) (válaszként erre: 6. - Elbb)
2012. dec. 21. 20:44
a másikon visszaírtam, hogy biztosan nem tévedem, de köszi neked is :)
2012. dec. 21. 20:43
köszi a válszokat! ünnepek után bemegyek vagy telefon lesz, az tuti
6. elbb
2012. dec. 21. 20:41
Már írtam ma, nem emlékszel jól a dátumra. Ennyire egyszerű.
5. b399a09e0e (válaszként erre: 2. - Anonim :))
2012. dec. 21. 20:35

Hívd fel őket hogy miért, ingyenes a számuk, nem vesztel semmit vele.


Én is webshopon vettem my t-mobile belépve, de nálam ilyen gond nem volt.

De még azt tudom javasolni hogy telefonon rendeld meg, egyéni kedvezményt is ki lehet náluk csikarni.

Én pl dec elején most rendeltem xperia U-t, és 3000ft-os kedvezményt a telefon árából, illetve egyszeri 4000ft jóváírást a számlából csikartam ki tőlük.

Lejárt hűségnél nagyon fontos nekik hogy ügyfél maradj, ezért sokmindenre képesek.

Tenni kell hogy akarod, csak az anyagiak a problémásak, stb...

4. 9b10f3d7ff (válaszként erre: 2. - Anonim :))
2012. dec. 21. 20:35
Megnézed mikor írtad alá a hűségnyilatkozatot, és eltudod dönteni lejárt vagy nem, ha lejárt akkor a szerződéseddel besétálsz hozzájuk és megmutatod nekik a szerződést, hogy..-Bocsi már régen lejárt, ide a kedvezményt !!!!
3. andi6020 (válaszként erre: 2. - Anonim :))
2012. dec. 21. 20:18
Bővebb információkért hívjd a telefonos ügyfélszolgálatot a 1430-as számon, vagy keresd fel valamelyik üzletüket.
2012. dec. 21. 20:15

2 éves hűségnyilatkozattal, előfizetésesen vettem a telefont 2010 tavaszán. már van is egy telefon ami megtetszett, viszont hibaüzenetet dob ki, hogy meglévő havidíjasként nem kapok kedvezményt új készülékre, mert még nem járt le a hűségnyilatkozatom. Pontosan így írja:

"Hiba!


Meglévő hűségnyilatkozata lejáratáig nem veheti igénybe a kedvezményt

Bővebb információkért kérjük, hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1430-as számon, vagy keresse fel valamelyik üzletünket." Most akkor én nem tudok számolni, hogy idén tavasszal már elvileg lejárt a 2 éves hűségnyilatkozat? Valaki tudna segíteni?

2012. dec. 21. 20:15
Miért nem kapok kedvezményt új készülékre meglévő havidíjasként a T-mobile-nál?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook