Schobert Norbi nem vállal 3. gyereket mert nincs annyi pénze (beszélgetős fórum)
Pff...
Bocsi...de ez......
Na, most őszintén.
Tényleg érdekel ez valakit?
ez kacsa!!Soha nem állított ilyet!
Az ujságírók minden kitalálnak....uborkaszezon van
Mint ahogy a szívbetegsége sem volt...
Azt is mondta, hogy beperli rágalmazásért az újságot? :D
Norbi és Győzike kapcsán nekem ugyanaz a véleményem: "Mindegy mit, csak minél többször írjanak rólunk! " :)
Nem szabad mindent olyan komolyan venni:)
De egyébként ilyennek is kell lenni mint te, különben ki venné, vagy olvasná ezeket az újságokat?:))
Norbit magasztalóknak egy érdekes hír!
Nem Bors- és Blikk-féle hír:
Schobert Norbi hazudott
* Index
| 2007. január 26., péntek 13:32 | Frissítve: 2007. január 26.
A versenyhivatal szerint megtévesztette a fogyasztókat a NorbiFit nevű étrendkiegészítő reklámozásával Schobert Norbert két cége. A NorbiFitről nem bizonyítható, hogy tényleg fogyasztana, így a részben Norbi, részben a korábban már megbírságolt Avalon tulajdonában lévő két céget összesen 17 millió forintos bírsággal sújtották.
A fogyasztókat megtévesztőnek minősített, a versenyhivatal szerint intenzív reklámkampány 2005 utolsó negyedévében indult – idézi fel az előzményeket a versenyhivatal. A termék hirdetései többször egymás után nagy példányszámú napi és hetilapokban jelentek meg.
Tényleg nem fogyhatsz le
A megbírságolt cégek
Az Avalon Team Kft. és a Schobert Norbert szakmai tudásának, társadalmi reputációjának hasznosítására létrejött Norbi.hu Kft. még 2005 szeptemberében állapodott meg arról, hogy közösen forgalmazzák a NorbiFit névre keresztelt étrendkiegészítő készítményt. A termékhez kapcsolódó reklámtevékenységet a szerződés értelmében a Norbi.hu Kft. képviselője ellenőrizhette. Egy hónap múlva a szerződést felbontották, az Avalon-Team Kft. helyét a vele egy tulajdonosi körhöz tartozó Bio Time Kft. vette át – írja a GVH a bírságról szóló határozatában.
A reklámok a NorbiFit nevű terméket egy átfogó életmódrendszer részeként mutatták be, amelynek szedésével csökken a testsúly. Erre a fogyasztó hatásra hívták fel a figyelmet a hirdetésekben szereplő "Lefogyasztom az országot!", "Megtaláltam a fogyás titkát!" vagy a "Most tényleg lefogyhatsz!" szlogenek is.
Egy másik hirdetésben pedig az szerepelt, hogy "a NorbiFit egy rendkívül komplex összetételű szer, amely egyedülálló a maga műfajában". A reklámok azt is hangsúlyozták, hogy a NorbiFit egyik fő alkotórésze a brazil korall, amelynek hatására nem lépnek fel különböző hiánytünetek, és a sav-bázis egyensúly is fenntartható.
Nincs hatása, és nem egyedülálló
A GVH vizsgálata során megállapította, a termék reklámozásának idején a forgalmazók nem rendelkeztek igazolással arról, hogy a NorbiFit szedése valóban testsúlycsökkentő hatású lenne. A reklámok viszont túlzó módon a fogyásra, a túlsúlyból eredő problémák megoldására helyezték a hangsúlyt, mintegy azt sugallták, hogy a NorbiFit tulajdonképpen fogyasztószer.
A versenyhatóság figyelembe vette az Országos Élelmiszer-biztonsági és Táplálkozástudományi Intézet véleményét, amely szerint a NorbiFit nincs különösebb hatással az anyagcserére, és a termék nem tekinthető egyedülállónak, mivel összetevői más étrendkiegészítőkben is megtalálhatók.
A versenyhivatal felidézi: a versenytörvény szerint tilos a fogyasztók megtévesztése, azaz többek között az áru lényeges tulajdonságáról valótlanságot vagy valós tényt megtévesztő módon állítani. A lényeges tulajdonságokról szóló állításokat a piacon az adott termékkel megjelenő vállalkozásnak kell hitelt érdemlően bizonyítania.
Norbi is felelős
Mivel a reklámokban megfogalmazott állításokat hitelt érdemlően alátámasztó bizonyítékokkal a Bio Time Kft. és a Norbi.hu Kft. sem rendelkezett, megtévesztette a fogyasztókat – érvel a versenyhivatal. Az, hogy a két vállalkozás szerződése értelmében az előírások betartásáért az Avalon Team Kft., majd a Bio Time Kft. felel, a Norbi.hu Kft.-t sem mentesíti a versenyjogi felelősség alól.
A NorbiFittel kapcsolatos reklámtevékenység ugyanis utóbbi vállalkozás tudtával folyt, ráadásul Schobert Norbert reklámriportokban maga is tett fogyasztókat megtévesztő kijelentéseket. Például: az ajánlott terméken kívül nincs "normális ajánlat" a piacon, így a termék kifejlesztésében az a cél motiválta, hogy egy tartalmában új, forradalmian más terméket fejlesszen ki. A fentiek miatt a Bio Time Kft.-nek 14 millió, a Norbi.hu Kft.-nek pedig 3 millió forint bírságot kell fizetnie.
Nem ez volt az első
A bírság összegének meghatározásakor a GVH tekintettel volt arra, hogy a Bio Time Kft. árbevételéhez képest jelentős összegeket fordított a NorbiFit reklámozására, a hirdetésekbe foglalt megtévesztő állítások pedig széles fogyasztói körhöz jutottak el. Súlyosbító körülménynek bizonyult, hogy a társaság tulajdonosi köréhez köthető Avalont hasonló okok miatt már több ízben elmarasztalta a versenyhatóság.
Dehogy szánalmas,ebből élnek,hogy hirdetik magukat:)))Mi a gondod evvel?
Ma a reklám,a hírek és az információ a legfontosabb,na és a média,ők csak kihasználják a lehetőségeket.
Én speciel nem vállalnám ezt a fajta munkát és a helyükben sem lennék,pláne nem vagyok irigy rájuk.
Olyan életet élnek ezáltal,amit talán még az ellenségeimnek sem kívánnék,már ha lennének:DDDD
jaj istenem szánalmas már az egész család, anyácska , apácska stb
a véleményem az, hogy aki igazán boldog az nem hirdeti a boldogságát
További ajánlott fórumok:
- Szerintetek felelőtlenség 20 esetleg 18 év alatt gyereket vállalni?
- Miért vállal 5 gyerek mellé még gyereket akinek se munka se pénz?
- Miért vállal valaki 3 gyereket, ha kettővel sem bír?
- 18 évesen gyereket vállalni?
- Csak nekem furcsa, hogy albérletben, bizonytalanságban élő, minden Ft-ot nehezen kiadó nők esküvőt rendeznek a párjukkal, és gyereket vállal
- Hogyan, miből lehet ma egy-kettő gyereket vállalni?