Ryanair légitársaság (beszélgetés)
Válassz egy rendes légitársaságot inkább...amúgy fizethetsz bárhogyan, lényeg, hogy nem annyi lesz a vége, mert még azért is külön lóvét számolnak fel ha migréned van. A stewik rajparasztok és arról fecsegnek jól hallhatóan, hogy melyik "bázison" mikor, kivel és hogyan - Szepesi Nikolett könyve Salten Bambija a fedélzeti szexsztorikhoz képest:)
Igazad van,csak a két óránál hosszabb utakon csúszik le egy-két szenyó.Az egyik ismerősünk most jött haza a távol-keletről.Azt mesélte,hogy neki volt minden,ami szem-szájnak ingere.Három fogásos főtt étel,gyümi,bor,csoki.......A Jat Airwayssel repült.Ez egy indiai légitársaság,de szerinte az európaiak meg sem közelitik ezt a szinvonalat.
A KLM-nél kedves gesztus a fel- és leszállásnál kiosztott rágcsálni való,a dugulások elháritására.
Én is belenyúltam egy kisgyerekes családba pénteken.Tényleg kemény volt.Előttem ült a kislány,és kukucskálósat játszottam vele egész úton.Ezzel semmi gond,de az öccse negyedórás bömbölésekkel fejezte ki a problémáját.
Nem értem én sem miért nem lehet a helyet is kiválasztani a jegy rendelésekor.
Még az is meglehet,hogy gyorsabb lenne a beszállás.Mikor már kevés hely van,és jönnek a nagycsaládosok,vagy több fős baráti társaságok,akkor kezdődik a "nem cserélhetnénk helyet" felvonás.
Jobban utána fogok nézni a repülőtársaságoknak,mert amiket leirtál,nem valami bizalom gerjesztő.Én eddig csak naivan repkedtem,abban a tudatban,hogy veszélyes üzemről lévén szó,nagy az odafigyelés.
Szerintem udvariasabb lett a wizz szemelyzete. Mindegyik legitarsasag dragabb lett, mivel a malev nagyon jo arakon repult- mondhatni fapados arakon. Nyilvan kihasznaljak a helyzetet. A ryan is azert tudodtt visszajonni MO-ra, mert vigan el a malev piacabol.
Mondjuk borzaszto ugy altalanossagban, hogy milyen nehezkes Budapestrol B-be atszallas nelkul eljutni...
Szendvics sincs mindegyiken 2 oranal rovidebb utakon. Max csoki vagy valami sos keksz.
Engem sokkal jobban zavar, hogy nem lehet haladni a folyoson, mert komotosan pakolasznak es telen a kabotokat is felgyomoszkolik a poggyasztartoba, holott a gep fele meg be sem szallt es utana tokolni kell min negyed orat, hogy a maradek beszallo is valahova be tudja tenni a kezi poggyaszat, ami nem fer az ules ala. Tovabba mostanabn minden egyes gepre kijut egy kisgyereket megzabolazni nem tudo csalad. Rajtuk kivul mas nem szorakozik jol a 2 oran keresztul non stop uvolto gyereken, vagy pedig le fel rohangal.
Mondjuk az leirhatatlan mikro kinyit a check-in :)) Jokat nevetek az embereken, ahogy emgymast letaposva tulekednek, mintha 2 percuk lenne beszallni. Nah ezert utalom egyedul, hogy nem lehet a beszallokartya nyomtatasaval parhuzamosan egy vacak helyet is kivalasztani.
Hat a Ryan eseteben kicsit tulzasba estek tavaly nyaron a decizgetessel... a hatosagok is vizsgaltak a spanyolorszagi kenyszelaszallas ugyet. Tul optimalisra sikeredett a tankolas 3 gepuknek is zsinorban. Nem kalkulaltak bele, hogy masik repterre lesznek atirnyitva.
Egyszer repültem velük Baden- Baden -- Ròma ès vissza. Soha többè!!!
Baràtsàgtalanok, a stewardesek a fejem fölött beszèltèk ki a szexuàlis èletüket, az utasokkal semmit sem törôdve.
Igen, a wizzair rendkívül sokat fejlődött ... visszafelé. Mióta nincs a Malév jóval drágább let és a szolgáltatás szinvonala is lényegesen rosszabb. A debreceni járatuk Londonba kész dráma, de a debreceni repülőtér is messze a legtoplákabb azok közül, ahol megfordultam, pedig láttam egy párat.
Mi, ha lehet, easyjettel közlekedünk London és Magyarország között, de lehetőleg Gatwicket használva. Sajnos még egy azon légitársaságnál is másként viszonyulnak az emberhez a reptértől függően.
Ryanairrel egyszer utaztam Irország és Anglia között, akkor ok volt. Viszont a múltkor foglaltam a Ryanairre, és mire összeadtuk az ilyen-olyan költségeket, kiderült, hogy repülhetett volna mással olcsóbban is.
Igen,egy kicsit a csordára emlékeztet.:)
Múúú!
A kerozin idegesit mindig a legjobban,mert ha az elfogy,akkor meleg igazán a helyzet.
Muszáj nekik decizgetni,mert a repülőgépnek van egy optimális leszálló súlya,amit az üzemanyag elhasználásával számolnak ki.
Remélem nem soha nem lesz olyan helyzet,amikor körözgetni kell.
Régebben a repülőzés drága mulatság volt.Nem sokan tehették meg.Emlékszem,amikor dédmamám kisuhant Moszkvába,egy évi szőlő termés ára volt a jegy.Ehhez képest manapság elég olcsón eljuthatunk bárhová.
Az ennivaló a jobb társaságoknál is már csak szenyó.Maximum.Persze rövidebb utakra gondolok.
Hosszabb utakon van menü,de kilenc órás utakra nem inditanak fapadosakat.
Az utasokat furának tartod sokszor?Én is.
Pénteken repültem utoljára,de még mindig az a menő a magyar utitársak körében,mint amikor a helyközi buszjárattal mennek haza.Kiülnek a szélső ülésre,és,ha bekéreckedik valaki,akkor személyre szólló cüncögéssel,és szúrós tekintettel adják az illető tudtára,ez nem volt jó ötlet.
Nekem,mint magyarnak ez nem okoz különösebb újdonságot,de láttam már jó pár külföldit,aki azóta is gondolkodhat a történteken,hogy mi van?????
Nekem fura ez a tyukhalos megoldas, foleg h lenne eleg kapu meg busz. Az easyvel is satrazni kell budapesten. Bar setaltassa inkabb a ryan az utasokat, ha ez az ara, h normalisan megtankoljak a gepet es nem kidecizik a kerozint.
Teny, h amig malev volt, eszembe nem jutott fapadossal repulni, mert jo araik voltak es a tobbiek arait is a foldon tartottak. Manapsag viszont muszaj szamitasba venni oket. Viszont a wizz, air berlin meg easy sem veszes. A wizz meg kulonosen sokat fejlodott. Sok nemzeti legitarsasag sem ad mar ennivalot, csak italt meg snacket max. Nem is hianyzik, viszont az utasok sokszor eleg furak tudnak lenni.
Valaki repült már Airbus A380-assal?
Mesélhetne róla egy kicsit!
Mintha csak a páromat hallanám.:)
Csak British Airways és KLM jöhet nála számitásba.
Én szivesen sétálgatok,ázok ronggyá a reptereken,de lehet egyszer igazad lesz,és csúnyán megszivom.
A gépek karbantartása tényleg aggasztó.
Pénteken repültem a Wizzair-rel.Késett a gép,leszálltak az utasok,felültünk,és már húztunk is tovább.
Nem láttam,hogy valaki átnézte volna a gépet.
Amikor átmegy a személy és kézipoggyász vizsgálaton, bent talál üzleteket és ott már vehet bármilyen italt magának,olcsóbb, mint a gépen.
Gyümölcsöt egy műanyag dobozba tehetsz neki, csak azért javasolom a dobozt , hogy ne nyomódjon a gyümölcs. Szintén szendvicset, csokoládét is tehetsz be a kézipoggyászba. Egyébként 2, 5 óra alatt azért nem nagyon éhezik meg az ember.
egyébként szerintem kb minden fapados légitársaság "egy kutya". ha minden oké, figyelsz a poggyászméretekre, súlyokra, kinyomtatod amit kell, nem variálsz, akkor olcsón lehet velük utazni.
ha BÁRMI közbejön, vagy eltér a szabványtól, akkor nagyon sokat fizetsz. reklamációnál letojnak (wizzair is, ráadásul ott még emelt díjas számon hívhatod őket csak:S).
szóval szerintem ha már fapados, akkor kb mindegy melyiket választod, csak nagyon figyelj oda, hogy mik az előírásaik, mert különben ráfizetsz.
Szia 1x utaztam velük, és éppen Bristolba.
A poggyászokra erősen allergiásak. a kézipoggyász méretét nagyon nézzétek meg, mert egy sablonba kell helyezni a beszállás előtt, és ha a kereke, vagy a gurulósnál a hű húzója miatt nem illik bele a keretbe, addig pakoltatnak ki belőle, amíg nem felel meg a méret. A csomagtérbe kerülő bőröndnek sem lehet 2 dekával sem több a súlya, büntetés, vagy ki kell venni. Ha valaki mégis a büntetést választja, akkor még mindig nem úszta meg, mert a plusz súlynak újabb poggyászban kell, hogy legyen.
Egyébként a fedélzeten úgy éreztem magam, mint a búcsúban, lehet ott mindent kapni, még sorsjegyet is.
Én úgy gondolom, ha tehetem nem választom őket többet.
A lányodnak jó szerencsés leszállást!!!
az, hogy mit vihetsz fel (illetve hgoy mit nem) a fedélzetre az minden légitársaságnál ugyanaz, tekintve hogy ezt nem a légitársaság, hanem a reptér ellenőrzi. semmiféle szúró-vágó szerszám, éles fémtárgy nem lehet, folyadék-zselé állagú dolgokból max 10 db, egyik sem lehet 100ml-nél nagyobb űrtartalmú dobozban.
egyébként minden légitársaság honlapján (meg a reptérén is) fent szokott lenni teljesen részletesen, hogy mit nem vihetsz fel a kézipoggyászban, illetve hogy mit nem adhatsz fel a feladós poggyászban.
üres palackot bevihetsz a terminálra. csokit is (csokikrémet már nem).
és mi a helyzet azzal ,hog ymit vihetsz a kézitáskában?csoki ,..innivalót nem vihetsz be ugye?csak vehetsz?ott,vagy vki írta vhol.hogy csapvizet rakott a műanyag üvegébe,azt beviheti kézipogyászban?az üres palackot?
lehet nagy hülyeséget kérdeztem...:(
Szia!
A debreceni repülőteret is érdemes megtekinteni.
Kevesebb napokon mennek a járatok,de jóval olcsóbban,mint a Liszt F-ről.
csak innét nem megy átszállás nélkül azt hiszem ....
és ő Londontól messze megy..még ,azért lenne jó Bristol...
a wizzair-nál az előbb említett repjegykinyomtatás közel húsz ezer forintba került ( 2db )az ismerősünknek
a wizzair kézipoggyászra is figyelni kell, mert két méret van, viszont a feladott csomag nagyon megéri, sokkal olcsóbb, mint a ryanairnél
További ajánlott fórumok:
- Melyik a legjobb légitársaság? Milyen tapasztalataitok vannak a fapados légitársaságokkal?
- Egy légitársaságnál dolgozó ember elérhetőségét kiadják, ha kérem?
- Melyik légitársaságot válasszam a kettő közül?
- Melyik légitársaságnál lehet kutyust szállitani?
- Budapestről mely légitársaságok indítanak járatokat?
- Alitalia légitársaság