Muffin a legegyszerűbben (beszélgetős fórum)
Köszönöm az ötletet, kedves vagy, most a
"tököm" volt a problémás :D
De -karácsonykor- sütöttem már répatortát és valóban nagyon finom, így bizonyosan muffin
formában is tökéletes!
Ja, azért nem ennyire egyszerűre gondoltam D
Különben vettem már finomat a Tescoban, de mikor odarakták, mindenki megfogdoshatja, sőt rálehel, azóta nem.
De amit mondtál, arról még nem hallottam.:)))
Na, a tojás nélkül is finom lett. Mindent előkészítettem, tehát a tojás is az orrom előtt volt, mégis kimaradt.
Szóval; joghurt, liszt, cukor, van. cuk., sütőpor, kakaó, reszelt Bocicsoki, mogyorós, olaj.
Először gyönyörűen feljött, utána a közepén lett egy kis gödör, befelé.
Az alja kettőnek morzsásan jött ki. Ezt nem értem, de ezekkel kezdtem. Az arányokkal kicsit játszanom kellett, mert nekem 6 db-os, a receptek általában 12-14 re íródtak.
A tojás mit tesz vele? Muszáj?
Jajaj, nagy a baj, kimaradt a tojás.
Én mondottam, hogy kezdő vagyok. Na, még 15 perc és meglátjuk mi lesz. D
Ja!! Joghurt lett.
Amikor anno megvettem az első és egyetlen muffinsütőmet, volt benne egy német nyelvű reci. A kolléganőm fordította le nekem. Az az legegyszerűbb recept, amit eddig olvastam.
Hozzávalók: 1/4 cukor, 2 csésze liszt, 2 teáskanál sütőpor, 1 csipet só, 1 tojás, 1 csésze tej, 1/4 csésze salátaolaj. Előmelegített sütőben 175 fokon,20-25 perc alatt megsül. Én muffin papírt is használok.
Ez egy alaprecept, lehet variálni aszalt gyümölcs darabokkal, mazsolával, vaníliával, csokidarabokkal stb.
A férjem pont azt mondta, hogy semmi tök íze nincsen!
(ahogy a sárgarépa tortának sincs répa íze, csak épp nem engedi kiszáradni a tésztát)
Ha lenne joghurtod, ezt ajánlanám. Mindig ezt sütöttem, még mérleg sem kell, mert a joghurtos pohárral mindent ki lehet mérni. A papírból szépen kijön, nem ragad, bármivel fel lehet dobni, százszor megsütöttem, százszor sikerült.
Te hoztad meg a kedvem! Akkor vettem a sütőt, este meg olvastam, csak a sütőtök nem jó nekünk.