Most lett elegem! Mik a jogaim és a lehetőségeim vásárlóként? Légyszi segítsen aki tud! (beszélgetés)
Ó azt azért hozzátenném, hogy nem barkácsáruházzban dolgozom, és nem is az áruházat védem, egyszerűen ezek a szabályok és a személyes tapasztalataim :)
sok sikert az ügyedhez!!
Valóban nem hal bele a gyerekem, és igazad van más játéka is van...
Elég érdekesen állsz a dologhoz.
Most magyarázzam külön Neked, hogy miért fontos ez?
Hát nem.
Mikor megvettük a játékot nem azzal számoltunk, hogy 2 hetente szervizeltetni kell vinni, hanem azzal, hogy a gyereknek örömet okozzunk vele.
De ha már elromlott, rendben, benne van, el is vittük először egy szavunk nem volt. De már harmadszorra romlik el!
Szia, két dolgot említs meg: "vásárlók könyve" és "fogyasztóvédelem" ... Az én esetem: 56 nap szervíz után írtam egy levélkét e-mailben benne a két varázsszóval. Nálam mp4 lejátszóról volt szó, de az is 20e-es kategógiás. Előtte néha érdeklődtem, és mindig leráztak, hogy sajnos még nincs kész...
Az e-mail után még aznap felhívtak, hogy új készüléket kapok és este jött egy sms, hogy mehetek is érte. :)
Ha javítani tudják, akkor javítani fogják. Megértem, hogy macerás szállítani, de nem az ő saruk, hogy ilyen messze vásároltatok. Mielőtt megvettétek, ezzel számolni kellett.
Gyerek szomorú, de nem hal bele, biztos van másik játéka is.
Nem akarlak elkeseríteni, de nem fogják visszaadni a pénzt, főleg azért, mert soha nem fogod bebizonyítani, hogy egész télen nem volt használva. Persze a jótállás él, ha 1 év van rá, de én a helyedben hagynám a fenébe.
A fogyasztóvédelemről meg annyit, hogy én egyszer küldtem vissza egy napágyat (műanyag), ami nem volt olcsó, mert első ráülésnél széttört (50 kilósan ültem rá), majd megkaptam, hogy nem rendeltetésszerűen használtam. Na nem mintha lehetne máshogy. Ráadásul csak postán lehet beküldeni, ami nem olcsó, majd a visszaküldés is téged illet...
Ráadásul kicsit nehezített is most a helyzetem, mert férjem ugye délután 3-4-ig dolgozik, a motort is csak késő délután tudnánk intézni, ha ide szervezek valakit a gyerekeimhez.
Ugyanis a kisebbikemnek (4 éves) eltört a lába és fekvőgipsze van még.
Tehát sehova nem tudok eljutni emberi időpontban, sajnos így a fogyasztóvédelemhez sem.
Hát szerintem cserélni nem tudják, mert nem tartják folyamatosan ezt az árut. Akkor kivételesen valami akcióban volt. Tudom, nem lehet kiírni az áruház nevét csak nagyjából Pr....ker.
Én már a második javításnál akartam vissza a vételárat, mert elég megterhelő állandóan elmenni vele Fehérvárra haza Fehérvár haza, de mégcsak nem is ez a lényeg, hanem a GYEREKEM! 5 és fél éves, és nemigen tudom neki megmagyarázni, hogy szar játékot kapott...
E a helyedben bemennek a Fogyasztovedelemhez es ott erdeklodnek hogy mit lehet ilyenkor tenni.
Sajnos magyarorszag nem ugy mukodik mint a nyugat. Pl fr-ben vagy svajcban 3 napig kotelesseguk cserelni vagy visszavenni a rossz arut. Egy het utan javitjak. De ha mar masodszor kell ugyan azzal javitani cserelki az arut. Sajnos nem tudom otthon hogy van de mondom egy szakertot kellen felhivni (fogyasztovedelem) es ok felvilagositast adnak.
Remelem hamar tulleztek ezen , mert egy jatek nem bosszusagra valo hanem oromre es ahogy hallom nem az utobbi tortenik veletek...
Szerintem kérheted vissza a vételárat. Ha nem akarják visszaadni, akkor írj a vásárlók könyvébe.
Szerintem ha háromszor tönkrement, akkor negyedszerre is tönkre fog. Ha meg már nem lesz rá garancia, akkor fújhatod az egészet. 17000 forint pedig nem olyan kis pénz egy játékért.
Sziasztok!
A történet:
Tavaly nyáron az Apukám vett a fiamnak egy elektromos motort (17.000,- ft)...
Használta a gyerek 1 hetet aztán meg se nyikkant. El kellett vinni Fehérvárra (ott lett vásárolva, de mi Balcsin lakunk). Több mint 2 hétig javították.
Újabb 1 hét önfeledt játszás... aztán nyekk... megint nem mozdul a motor. Újra utazás Fehérvárra, újra több mint két hét javítás.
Aztán ami még hátra volt a nyárból (már nem sok idő sajnos) még tudott vele játszani a kisfiam.
Idén. Szezon keződik motor elő... 2 hétig jó, és újra meg sem mozdul...
A jótállása elvileg augusztusig jó még, mivel az utolsó javítása akkor történt.
Vinném megint, de most már szeretném ütni az asztalt, mert szegény gyerek nem érti már, hogy megint miért rossz a járgánya, és megint el kell vinni.... Szomorú miatta én meg már rohadt ideges vagyok!
Egyértelmű, hogy ez a játék nem alkalmas arra, amire készült.
A kérdésem: megint el kell fogadnom a szervizelést, vagy most már követelhetem a vételárat?
A folyamatos szállítgatásról pedig már nem is beszélek...
Nagyon fontos lenne egy kis segítség!
Köszi!
Viki
További ajánlott fórumok:
- Ajánlottak egy lehetőséget, ahol vállalkozóként kéne üzletkötőnek lenni. Érdemes belevágni? Segítsetek légyszives!
- Problémás óvodai beíratás, aki tudja milyen lehetőségeim vannak kérem segítsen!
- Ovisokkal elkészíthető alkotásokat keresek! Aki tud légyszi segítsen!
- Szeretném megvenni a titok című dvd-t, tudnátok segíteni légyszi, Budapesten hol van rá lehetőség?
- Valaki aki olvasta a Padlásszoba kis hercegnője című könyvet, légyszi segítsen!:) Mi a vége a könyvnek?
- Aki jó nyelvtanból az légyszi segítsen:))