Főoldal » Fórumok » Lélek & Szerelem fórumok » Milyen munkakörhöz szükséges a pszichológiai vizsgálat? fórum

Milyen munkakörhöz szükséges a pszichológiai vizsgálat? (tudásbázis)


2015. márc. 31. 13:51

Ott igen komolyan vették a vizsgálatokat, bármilyet. Mikor szó volt róla, hogy megyek, mondta az ismerősöm, hogy orvosi vizsgálatok lesznek. Oké, kit érdekel.

Papírt megkap, sorba mentem, ( tünk ), ahova kellett. Egyszer csak:nőgyógyászat! hm. Bemegyek, azt hittem, kikérdez erről-arról. Nem. Vetkezik, felfekszik.

Na, azt már nem! El is mentem.

Ismerős másnap hív: -azt mondtad, menni akarsz a MÁV hoz.-

-Hát megyek, de ....

- Anélkül nem mehetsz.

Ma sem értjük, miért, de kellett, és minden évben utána, mindenkinek.

Most bezzeg jó lenne, nem bírom magam rávenni, hogy bármilyen szűrésre elmenjek.

23. 4c3a5e5783 (válaszként erre: 22. - Fincsi5)
2015. márc. 31. 12:58
Nem pontosan 600, valamivel tobb.
22. fincsi5 (válaszként erre: 21. - 4c3a5e5783)
2015. márc. 31. 11:31

Pont 600? Piszok hosszú volt, egy írásos-jelölős, azt bekerüléskor.Ha arra gondolsz.

Sokszor " fontunk" .

2015. márc. 31. 11:24
csinaltad azt a hatszaz pontosat?
20. fincsi5 (válaszként erre: 19. - 4c3a5e5783)
2015. márc. 31. 11:21

Nem tudtam én sem, hogy ez a doki hangulatán múlik, vagy séma van rá.Én óvodában, de a MÁV alkalmazásában dolgoztam, és kötelező pszichológiai vizsgálatok voltak. De nem tudtuk hónapokkal előre. Csak szóltak, hogy irány a nevelői. Semmi logikát nem tudtunk felfedezni az ellenőrzések gyakoriságában, volt mikor arra jutottunk; születési hónapok szerint mennek, de a következő vizsgálatkor ez megdőlt.

Máskor azt "vettük észre", hogy odakerülésünktől függ, de ez sem állt meg. Rejtély. D

2015. márc. 31. 11:03
Amikor szurke, zold es narancssarga alakzatokat kellett ertekelni, majdnem a falra masztam tole, hiszen nem szeretem egyik szint sem, es a pacakat sem. Avagy nem vagyok normalis??
18. 6b006fc769 (válaszként erre: 16. - Fincsi5)
2015. márc. 31. 10:56

Mi itt, az osztályon bent mind hülyék vagyunk:D

Ez némi munkamániában, morbid humorban, egymás nagy fokú ugratásában de ugyanakkor szeretetében és bajtársiasságban nyilvánul meg.:))

2015. márc. 31. 10:55

Kar, hogy nem Mathias Rust volt a peldakepe.

Az legalabb egyedul tette, amit tett.

16. fincsi5 (válaszként erre: 13. - 6b006fc769)
2015. márc. 31. 10:52

Pont ezért gondolom, hogy "más" vizsgálat kell, meg az hülyeség: november 12-én pszic. vizsgálat. Nem! Váratlan helyzetekben, alkalmakkor, és igazán hozzáértők végezzék!

Jó, tudom, megfoghatatlan tudomány, mert az, hogy én mit látok egy tintapacában, teljesen vitatható.

Ilyen alapon mindenki lehet hülye és normális is.

15. 4c3a5e5783 (válaszként erre: 12. - Fincsi5)
2015. márc. 31. 10:50
regebben harman voltak: a kapitany, a masodpilota es a radios. Az utobbi munkakort megszuntettek.
2015. márc. 31. 10:48

Egyebkent a mozdonyvezetoknel, gepkocsivezetoknel van rendszeres pszichologiai alkalmassagi vizsgalat, de a rendorsegnel, katonasagnal is.

Akinek van valami nagyon takargatnivaloja, az meg is teszi. A rendszer nem tokeletes es nem is lesz soha.

13. 6b006fc769 (válaszként erre: 1. - Fincsi5)
2015. márc. 31. 10:45

Ezek a pszichológiai alkalmassági vizsgálatok simán kijátszhatók.

Esetleg ha hazugságvizsgáló készülékkel lennének elvégezve, akkor TALÁN jobb képet kapnának a dolgozókról.

Én azt mondom, hogy tök jól vagyok, ő meg elhiszi.

Arra meg tudom a helyes választ, hogy szoktam-e legye szárnyát tépkedni és ha igen élvezem-e / hányszor akarok vonat alá feküdni.

12. fincsi5 (válaszként erre: 9. - 4c3a5e5783)
2015. márc. 31. 10:43

Azt " kár volt " mondaniuk, hogy tisztán hallatszott a bent lévő pilóta szuszogása, mert 1 percen belül megcáfolták; olyan zaj van bent, hogy nem lehetett...

A másik, ami régen kellett volna; ne lehessen egyedül senki a fülkében. Ha ehhez hárman kell legyenek, akkor legyenek hárman.

Ma már sokaknak olyan természetes ( muszáj ) a repülővel közlekedés, mint az autózás. Komolyabban kell venni, és nem ragaszkodni a "régóta így működik" dolgokhoz.

11. pilus (válaszként erre: 10. - 4c3a5e5783)
2015. márc. 31. 10:42
Pontosan!Egyáltalán nem életbiztosítás, ha bemegy egy légiutas kísérő.Ők elég képzettek?Meg tudják állapítani,ha a műszerfalon valamit átállít a pilóta?És ha igen,akkor mit csinál?Leüti?
10. 4c3a5e5783 (válaszként erre: 7. - L.Ann)
2015. márc. 31. 10:34

hatha lesz a fulkuben ezutan majd toalett...

es ha az egyik lefujja mondjuk sprayvel? vagy merget tesz az italaba?

aki tenni akar valamit, meg fogja talalni a rest

2015. márc. 31. 10:32

Elhangzott egy erdekes mondat minap: a tortenelmet verrel es konnyel irjak.

Gondojunk csak a Titanic tragediajara; nincs annyi csonakferohely, mint amennyi utas.

A szeptember 11 is egy res...

Azt pedig furcsanak tartom, hogy mindenki mindent tud - utolag... hol a nemet precizitas??? A vilag egyik legjobb legitarsasaga ... volt...

Az ordog nem olyan fekete, mint amilyennek lefestik...

a halott mar nem tud vedekezni...

miert nem beszelnek a kozelben levo raketas hadgyakorlatrol??

hogy lehet, 10 km-es korzetben szorodott szet minden, de nem beszelnek robbanasrol???

aki tervez valamit, igyekszik minden tisztan maga mogott hagyni; itt meg teritett asztal;

akinek az az alma, hogy pilota legyen, mindent megtesz erte, nem pedig rinyal, mint egy furdos ribi;

valami nagyon nem kerek!

2015. márc. 31. 09:41

a hivatalos, munkáltató által előírt pszichológia-teszten csak az nem megy át, aki nem akar....

A 'Szokott-e arra gondolni, hogy öngyilkosságot követ el?' és hasonló kérdésekre sejthető a helyes válasz...

7. L.Ann (válaszként erre: 5. - Fincsi5)
2015. márc. 31. 09:34

Biztosan lehetne meg jobban szigoritani ezeket a szabalyokat. Ettol fuggetlenul ugy gondolom, tokeletes rendszer sosem lesz sehol, mert olyan nem letezik. Ez a katasztrofa most felnagyitja a hianyossagokat, biztosan lesznek is szigoritasok boven. Ettol fuggetlenul szerintem az eddigi rendszer sem volt rossz, es biztos vagyok benne, hogy rengeteg alkalmatlan embert kiszurtek altala. De mindig lesznek olyan emberek, akik ki tudjak jatszani a biztonsagi ellenorzeseket.

A szigoritasokkal kapcsolatban pedig: azok sem biztos, hogy jol sulnek el. Itt van pl a pilotafulke zarjanak a peldaja. Azt a szeptember 11-i terrortamadas miatt vezettek be. Es most reszben ennek koszonheto a mostani tragedia.

Sajnos 100%-osan kivedeni semmit sem lehet... :(

6. fincsi5 (válaszként erre: 3. - NomNom)
2015. márc. 31. 09:12

Még szép!

Valahova már beírtam, hogy szerintem a focistákkal komolyabban foglalkoznak, mint a valóban komoly, felelősséggel járó foglalkozást űzőkkel. :(

2015. márc. 31. 09:05
L.Ann : járhat magánhoz, de a cégnél is van, és még azt sem értem, miért nem csinálnak ilyen helyen dolgozóknál a kötelezőn túl is.Olyanra gondolok, hogy néha lehetne olyat is, hogy váratlanul. Ezt miért nem lehet?
2015. márc. 31. 08:43
En ugy gondolom, hogy nem a ceg altal megbizott orvosok diagnosztizaltak, hanem maganorvosok, akiket o keresett fel. Nekik pedig nem kotelezo elmondania, hogy hol dolgozik. Eppen ezert jelenteni sem tudtak.
3. NomNom (válaszként erre: 2. - Syria)
2015. márc. 31. 08:15
Egyenesen a munkáltatónak kellett volna küldeni azt az alkalmassági vizsgálatot, nem a pilótának. :S Azt hiszem ezt a titoktartást kicsit túlzásba viszik. Ha emberek százainak az élete a tét, akkor igenis tudjon róla a munkáltató!
2. syria (válaszként erre: 1. - Fincsi5)
2015. márc. 31. 08:09

Én azon lepődtem meg, hogy ilyen esetekben is kötelező az orvosi titoktartás.

Ha a pilóta munkáltatója tudott volna a szakvizsgálat eredményéről, nyilván nem alkalmazta volna, s nem következik be a tragédia.

2015. márc. 31. 07:50

Milyen gyakorisággal és főleg milyen módon történik?

Csak én lepődtem meg, hogy a pilótáknál félévente van, és ki is tudják játszani az orvosokat?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook