Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Kezdőként a Penny Marketben fórum

Kezdőként a Penny Marketben (beszélgetés)


14. Boz8fz
2019. febr. 15. 20:00

Szia


Én már három éve dolgozok egy vidéki pennyben. A rátám mindig 37-45 között szokott lenni.


Azt tudom tanácsolni hogy nyugodj meg, ne kapkodj. Nekem mindig azt mondták hogy annak a kasszának sok szeme van csak huzzam át a terméket


A zöldség kodokat jeggyezd meg úgy hogy ne kelljen gondolkodni hogy most annak a répának 57 vagy 55 a kódja


Jó ha tuddod azoknak a kódját is aminek rajta van a vonalkodja pl leveszöldség, nem mindig vesszi be a gép


Fornetti/ kenyér és a zöldség uttán mindig nyomj a bevitel gombra!!!!!! Akor is ha vársz hogy a vásárló keresi a pénzt


Azért van szükszég erre mert ha nem nyomod le a bevitel gombot akkor a gép két termék között is számolja a kennelési ráttát


Ha lenyomod a bevitel gombot akkor a gép "áll"


Ezt jobban nem tudom elmagyarázni csak csináld


Szerintem ez lehet nálad a gond


(Rengeteg embert nekem kellett betanítanom, személyessen jobban menne)


A fornetti kodjait én sem tudom


fejből.


A kódokat kesség szinten tanuld meg


Jó ha tudód még a cukor/hyppo kódját


Remélem segítettem


Ha van még kérdésed nyugodtan írj


Szia

2018. dec. 5. 10:39

Hahó! Van itt valaki aki Pennyben dolgozik??.....

Senki?? ☹️☹️☹️🤷‍♀️

2018. dec. 2. 15:01
Na most akkor hogyan számolja a gép a rátát? Onnantól kezdve hogy bejelentkezek a pénztárba, vagy az első termék lehúzása után? Számol akkor is amikor a gép kiirja a végösszeget és a vevő elkezdi keresni a pénztárcáját?
11. Nyamitörp (válaszként erre: 10. - Guruljka)
2018. dec. 2. 11:18
Az már rég nincs. Időről-időre felelevenítik, de manapság inkább munkaerőhiány van ezen a téren. Egyre kevesebb embernek akaródzik a kereskedelemben dolgozni.
2018. dec. 1. 22:49
Már nincs meg az a szabály, hogy pénztárban nem dolgozhat képzetlen személy?
9. Nyamitörp (válaszként erre: 8. - Bless the child)
2018. dec. 1. 20:57
Van, amire nincs mentség. Én sem véletlenül mondom azt, hogy többet nem dolgoznék kereskedelemben vagy ügyfélszolgálaton. Én nem bírnám hosszú távon normálisan végezni a munkám, amibe szerintem beletartozik az udvarias kiszolgálás, a rugalmas problémakezelés. Én ahogy éreztem, hogy nekem ez már nagyon nehezen megy, inkább kiléptem. Mi értelme mindennap idegeskednem a munkám miatt és ezért még sok más ember napjait is megkeseríteni?
8. Bless the child (válaszként erre: 7. - Nyamitörp)
2018. dec. 1. 10:33
Nagy paraszttal volt szerencsém találkozni. Pár éve vettem zsírt. Annyira kapkodva húzta le a cuccaim, hogy a zsírt kétszer sikerült neki. Közölte, hogy vigyek még egyet. Ha normális módon megkért volna, akkor ok, de így mondtam, hogy nem. Elkezdett pampogni, hogy most csengetnie kell, mert nem vagyok hajlandó venni még egyet és feltartom a sort. Ok, hogy feszültek, fáradtak, stb.. de ez ne legyen arányos a bunkósággal
7. Nyamitörp (válaszként erre: 6. - Bless the child)
2018. dec. 1. 09:56

Nem. Van, aki egyébként is ilyen paraszt.

A ráta azt jelenti, hogy mérik, hogy a pénztáros egy perc (azt hiszem) hány termék vonalkódját húzza le.

Csak, aki siet az nem foglalkozik vele, hogy hogy landol az áru.

Mondjuk az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy a csuklót nem nagyon kíméli ez a munka, főleg egész napos elfoglaltságként és sok helyen (pl. nálunk a tescoban) olyan az árucsúzda, hogy nem tapad. A pénztárosnak egyesével kéne minden terméket letologatni. Gondolom ezt a törékeny termékek védelmében találták ki, csak így meg az van, hogy vagy a pénztárosnak szakad le a karja nap végére, vagy a vevőnek kell nyúlkálni kb. 5 centiméterre a pénztáros monitorjától.

Nem értem miért olyan bonyolult megoldani, hogy mindenkinek a lehető legkényelmesebb legyen. Akik megtervezik a pénztárakat, azok valószínű vásárolni sem járnak és pénztárban sem ültek soha egy percet sem. Ki kéne próbálniuk mindkettőt.

2018. dec. 1. 09:47
A ráta jelenti azt, hogy dobálják a cuccaimat? Mar nem egyszer szóltam ezmiatt, a 10-es doboz tojást olyan erővel húzta le, hogy nekicsapódott a pult szélének.
5. Nyamitörp (válaszként erre: 4. - Dolgozó 34)
2018. dec. 1. 09:43

Ez ráta olyan marhaság. Vásárlóként persze nem szeretek sokáig sorban állni, de azt sem szeretem, amikor nem tudok elpakolni vagy dobálják a cuccaim, esetleg rátolják az előző vásárlóéra, aztán meg az utánam következőét is ráengedi. Annyian panaszkodnak ezekre a gyors pénztárakra, nem értem miért nem lazítanak rajta egy kicsit.

Ráadásul a ráta nem mindig rajtad múlik, a vevők se mind villámkezűek és nem mindenki készíti elő a pénztárcáját, bankkártyáját. Van, amikor kérdeznek még valamit. Simán el lehet csúszni.

Nem tudom mennyi lenne egyébként az elvárás? 40?

Egyébként meg emberfüggő ez is. Én nem tudnék olyan gyors lenni, nekem ez már a kapkodás kategória, amitől olyan ideges és frusztrált lennék, hogy nap végére már remegnék az idegtől. Nem vagyok lassú sem, de olyan nagyon fürge sem. Ez így alapvetően igaz a mozgásomra. A járásomra, beszédre vagy ha otthon csinálok valamit.

4. Dolgozó 34 (válaszként erre: 3. - Nyamitörp)
2018. dec. 1. 09:07
Köszönöm a válaszod. A visszaadással nincs gond szerencsére. Az bosszant nagyon hogy nem tudom mi lassítja annyira a rátámat pedig egyáltalán nem érzem magam olyan lassúnak. Már nagyjából tudom hogy hol van a termékek vonalkódja de sok terméken olyan nyomorult kód van hogy nehezen veszi be a szkenner.
3. Nyamitörp (válaszként erre: 1. - Dolgozó 34)
2018. nov. 30. 10:51

Én is rosszakat hallottam a Pennyről, mint munkáltatóról. Nem tudok sajnos tanácsot adni. Dolgoztam kereskedelemben, de ott nem volt pl. ráta. A pontosságra nagyobb hangsúlyt fektettek, mint a gyorsaságra. Aki pénztáros volt, az 95%-ban pénztárban dolgozott, nem kellett ki be ugrálni. Előbb-utóbb rögzülni fog, hogy melyik terméken hol van a vonalkód, az esetleg gyorsíthat a munkádon. Meg jobban megszokod, hogy a pénz hol van, melyik címletért hova kell nyúlni, hova kell rakni. Mondjuk ezzel vigyázni kell, de tulajdonképp elég, ha a visszajárót figyeled, még akkor nem késő észrevenni a tévedést. Amíg nem vagy elég magabiztos, addig zárj ki mindent. Ne nagyon reagálj a vevőkre, ha beszélgetni akarnak (mármint válaszolj valamit, csak ne menj bele csacsogásba), ugyanez a munkatársaidra is érvényes. Ha szólnak hozzád valamit vakkants vissza, de inkább a munkára koncentrálj. Ne figyeld az időt, a teljesítményedet. Csak dolgozz.

Ha nagyon stresszes vagy, akkor lehet, hogy érdemes lenne valami nyugtató hatású tablettát keresned, ami nem álmosít, aztán majd abbahagyod, ha megnyugodtál.

A főnökök nem feltétlenül elégedetlenség miatt szúrnak le. Vannak ilyenek, akik élvezik, hogy a beosztottakon levezethetik a feszültséget és van, aki ezzel akarja bizonyítani a rátermettségét. Ez majd kiderül a próbaidő végén, de szerintem már elküldtek volna, ha tényleg annyira rossz munkaerő lennél.

Kitartást kívánok!

2018. nov. 29. 20:24

Szerintem sikerült az egyik legrosszabb munkahelyet kiválasztanod.

Menekülj, amíg nem későőő :)

2018. nov. 29. 19:23
Sziasztok. Elsősorban olyan emberekkel szeretnék beszélgetni akik Penny-ben dolgoznak. Én több mint 2 hónapja dolgozom egy vidéki Penny üzletben. Full kezdő vagyok, előtte sosem dolgoztam kereskedelemben. Még csak a szakmám sem az. De ezt tudták amikor felvettek.Én a szívem lelkem kiteszem azért hogy a maximumot hozzam de teljesen el vagyok keseredve hogy csak a hibáimat látják meg a vezetők. Sőt. Sokszor nagyon túlzó módon csinálnak bolhából elefántot. A kasszától nagyon féltem az elején de most is gyomorgörccsel állok ott. Kikészítenek ezzel a rohadt szkennelési rátával. Állandóan 27 jön ki pedig egyáltalán nem érzem magam ilyen lassúnak. Az a baj hogy csak nagyon alapszinten érték a kasszához.Nagyon szeretném ha ellátnátok gyakorlati jótanácsokkal, praktikákkal. Ami a betanulásomat illeti, háát.... Csak a felszínt kapargatom. Többre sem idő sem türelem nincs. Nemsoká lejár a próbaidőm és nagyon össze kellene kapnom magam de úgy érzem hogy nem tudok ettől többet kihozni magamból így hogy csak a leb@szást kapom minden irányból.

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook