Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Ha a panaszkönyvbe beírok, azt ki köteles felülbírálni? fórum

Ha a panaszkönyvbe beírok, azt ki köteles felülbírálni? (beszélgetés)

20. globus (válaszként erre: 18. - Syria)
2017. júl. 30. 15:53

Lejjebb leírt problémám megismétlődött L ...lben. Az akció vége felé, tehát nem hibáztattam őket, csak érdeklődtem, hogy esetleg lenne-e az a bizonyos műszaki termék másik üzletükben, ahonnan áthozatnák, vagy elmennék érte, nagyon szeretném megvásárolni. Egy napon belül válaszoltak, küldtek egy vonalkódot, amellyel akció UTÁN is bármikor megkapom kedvezményes áron, a hozzám legközelebbi üzletben. Nevemre fel volt címkézve.

Így is lehet....

19. globus (válaszként erre: 8. - Syria)
2017. júl. 30. 15:50

P...yben akció napján nyitás után egy órával már nem lehetett kapni az akciós terméket. Nem panaszkönyvet kértem, hanem emailt írtam a központnak, hogy is van ez? Erre azt válaszolták, hogy :DDDD "Ellenőrizték a budaörsi áruházat és megállapították, hogy náluk bőven van termék".

Az, hogy én Budaörstől 300 km-re lakom, csöppet nem zavarta őket.

18. syria (válaszként erre: 11. - 448f1a930a)
2010. júl. 1. 12:52

Tudod az a baj, hogy ha sérelem ér, felmegy a vezérhangya; ha van rá időm, beírok a panaszkönyvbe. De utána tulajdonképpen már nem érdekel a dolog, legfeljebb bosszankodok egy kicsit azon, hogy válaszra sem méltattak, és eszembe sem jut, hogy további fórumokra menjek. (Végül is eddig nem túl nagy horderejű, vagy nagyon durva dolgokról volt szó.) Talán ez a hiba, mert megtapasztalták, hogy büntetlenül mulaszthatják el a válaszolást.


Egyébként érdekes, hogy más cégek válaszoltak, ráadásul érdemben és udvariasan az üzletmenetükkel kapcsolatos észrevételeimre. A P...y valamiért kilóg a sorból.

17. Manilu (válaszként erre: 16. - Burkuska)
2010. jún. 25. 14:05
Ahol mi lakunk ott az az egy szerencséjük,hogy közel,s távol nincs nagyobb bolt ahol az ember vásárolhatna,így mindenki rávan utalva hogy ide járjon,és ettől azt gondolják hogy megtehetnek mindent.sajnos
16. Burkuska (válaszként erre: 15. - Manilu)
2010. jún. 25. 13:49
Huha!Erről híres a Penny??? Én megkövültem,eszembe sem jutott panaszt tenni...
15. Manilu (válaszként erre: 9. - Burkuska)
2010. jún. 25. 13:20
Velem is hasonló történt,szintén a Pennyben.Engem azzal gyanúsított meg hogy loptam 1,azaz egy darab kiflit!!!!Biztos vagyok benne hogy csak arra ment ki hogy megszégyenítsen,utána se elnézést nem kért,semmi.Önelégült arccal távozott,én meg majd elsüllyedtem szégyenemben,ráadásul látszik rajtam,hogy nem vagyok rászorulva hogy egy kiflit ellopjak.(Amúgy nagyon régóta rám volt szállva,mert ugye a Pennyben nincsen kis füles kosár,csak az a nagy,és érthető módon a babakocsi mellett nem tud az ember mégegyet tolni,így a babakocsi kosarába pakoltam vagy a kezembe fogtam mindent ,mint egy idióta.)Persze én sem hagytam annyiban,panaszkönyv,majd a férjem,és az apukám is beírt,ez sem volt elég,így feljelentettem.Mondanom sem kell hogy már nem dolgozik ott.
14. kevian (válaszként erre: 12. - D11354fb1f)
2010. jún. 25. 11:41
Az egyik ismerősömnek pont így derült ki, hogy csak egy drága italt vásárolt és kettőt számláztak neki. Tehát erre is jó a kamera. :DD
13. Burkuska (válaszként erre: 12. - D11354fb1f)
2010. jún. 25. 11:35
Valóban azok! Gusztustalan!
12. d11354fb1f (válaszként erre: 9. - Burkuska)
2010. jún. 25. 11:13

engem is próbáltak már kipakoltatni, amire elmosolyodtam, a kezébe adtama tamponokat, és közöltem vele, hogy ha másra is kíváncsi nézze vissza a felvételt(kamera rendszer működik). Erre hápogni kezdett, és mondta hogy rendőrt hív, mondtam tessék csak. Persze nem hívott, úgyhogy szép napot kívántam, és otthagytam.

Buzi... mégcsak be sem csipogtam, semmi. hogy képzeli hogy csak úgy ránézésre megpróbálja. Unatkozó alibi munkások...

2010. jún. 25. 09:50
Az üzletvezető köteles 8 napon belül válaszolni ,ha nem teszi akkor fordulhatsz a felügyeleti szervekhez,általában a jegyző foglalkozik ezekkel a problémákkal,de a fogyasztó védelem talán még aktívabb "megtorlás szempontjából"
10. Burkuska (válaszként erre: 8. - Syria)
2010. jún. 25. 09:19
Nocsak...ezek szerint nem csak én jártam meg velük???
2010. jún. 25. 09:18

Hajaj!

Engem a múltkor úgy meg aláztak a Pennyben,hogy csak na! Fizettem,amint léptem a kijárat fele,a biztonsági őr modortalanul rám szólt,hogy pakoljam ki a táskámat.(amikor ránéztem és nem tudtam,h ő a biztonsági,átvillant az agyamon,hogy nocsak,betévedt egy csöves ide...úgy nézett ki).Elkérte a blokkot,kipakoltatott,de olyan szinten,hogy a rágógumitól a tisztasági betétig...aztán amikor rájött,hogy nem loptam,elvonult.Azt se mondta fapapucs! Nagyon megalázó volt. És nem is az,hogy kipakoltatott,hanem a modora,a "viselkedése",a kinézete. Meg az,hogy teljesen kipakoltatott. Nem elég,hogy az ember lánya otthagy egy csomó pénzt rendszeresen,még meg is alázzák. Szinte naponta bementem,mert útba esett. Hát most már nem,inkább kitérek a Lidl felé!

Szóval,így jártam én. Annyira megbénultam,hogy panaszkönyvet sem kértem,csak álltam és néztem mint borjú az új kaput.

2010. jún. 25. 09:18
És akkor mi van, ha beírok a panaszkönyvbe és válaszra sem méltatnak? Ez velem többször is előfordult, és mindig a P...y-ben.
2010. jún. 25. 09:17

Nekünk kompos élményünk volt(Tihany). 3 kislányunk van, nagycsaládos jegyet kértünk, nem adtak mondván, nincs nagycsaládos igazolványunk (hozzáteszem ez évi 5500Ft-os tagsággal jár!).

Hiába mutattam taj-kártyát, lakcímkártyát nem adtak kedvezményt!Ezt mind leírtam a panaszkönyvbe.

A válaszlevélben az állt, a pénztáros elmondása szerint nem tudtuk magunkat igazolni! Hülyék, beleírtam, hogy ezek felmutatása ellenére sem kaptunk!

Sőt nem is csak mi mentünk, ismerősökkel voltunk, tanúink is vannak.

2010. jún. 25. 09:00

Csak ez senkit nem érdekel!

A táskámat úgy nézték át, hogy azt hitték bele raktam valamit. Mert az kimaradt az életükből, hogy az árellenőrzőnél visszaraktam. S még nekem kellett megmutatni, hogy hol van. Ma már nem tenném ezt. Beírtam a panaszkönyvbe, kaptam egy levelet, hogy helyesen jártak el...

2010. jún. 25. 08:56
köszi
4. 5e48d37001 (válaszként erre: 3. - Fordosanita)
2010. jún. 25. 08:52
A fogyasztóvédelemhez lehet még fordulni.
2010. jún. 25. 08:50
Köszike! S, ha nem értek a válaszlevéllel egyet, akkor kihez forduljak? Ahhoz aki a panaszt felülbírálta? Őt nem ellenőrzi senki?
2010. jún. 25. 08:47
Szia! Ha beírsz, akkor ott a helyszinen az üzletben a vezető v helyettes köteles véleményezni (van is ott neki 1mező erre) aztán pedig be kell küldenie a saját központjukba, aztán pedig a kerületi illetékes hivatalba.
2010. jún. 25. 08:43
??

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook