Elállás a szemüveg vásárlástól? lehetséges? (beszélgetés)
Ez nem hivatalos level.
Miota kezdenek egy ilyennek becezett levelet "Udvozlom"mel?
Nem ismeri azt a kifejezest, hogy "Tisztelt Cim!"?
Hova mennyek?? Tudom, hova...
Válaszoltunk.
Ott, az üzletben mondja el a problémáját, ott majd megoldják. Ha nem, menjen a fogyasztóvédő szervezethez.
Happogás helyett egyébként el kéne azon gondolkodni, hogy az nem egy gyártól, egy üzlettől kapta a - talán - rossz információt, hanem egy embertől, egy eladótól. Aki emberből van, tévedhet. Talán jót akart, segíteni akart, és olyat mondott, ami nem megvalósítható.
Nem is értem, hogy milyen választ vár, hiszen arról nem szól, hogy mit szeretne, mivel lenne elégedett, csak egy parttalan hőbörgés az egész.
Akármi is van a szerződésben, ha nem veszi át, nem adhatják erőszakkal a kezedbe.
És nem az eladó tehet a hibáról, mert nem ők készítik el a szemüveget. Ha karcosnak látod a szárát, akkor meg lehet kérdezni, hogy ezt látod, és hogyan lehetne ezen segíteni.
A szemüvegkereteknél is különbözőek a méretek, hiszen nem egyforma méretű az emberek feje.
Amikor még a kiválasztáskor felpróbáltad, akkor nem tűnt fel, hogy a szár hossza nem stimmel?
Nem kötözködésből írtam. Nagyon is jól tudom, hogy sokaknak probléma a helyesírás. Ugyanakkor tudom azt is, hogy megtanulható.
Hogy egy szót helytelenül írtak le, azt nem lehet tapintatosan körülírni.
Ha viszont helyesírási hibák vannak egy hivatalos levélben, kevésbé lehet normális és szabályos és gyors reakcióra számítani a hivatal részéről. Ott nagyon is működni fog az az effektus, hogy "mit hőzöng ez itt, mit akar, még leírni sem tudja rendesen!)
Ha aláírtad a szerződést a megrendelésről, akkor gondolom abban le van írva, hogy mik a kötelességeid. Ha az, hogy át kell venned, akkor át kell venned. Onnantól pedig van hivatalos útja/módja a reklamációnak, amit kezelni fognak. Ha az sem tetszik, akkor mehetsz feljebb az illetékesekhez.
Személy szerint annyira nem szeretem az ilyet, hogy az eladót hordják el vagy vele kekeckednek... Nem ő gyártotta le a szemüveget. Oké, nyilván megkarcolhatta az igazítás során, ezzel nem vitatkozom. De akkor is van hivatalos út a hiszti helyett.
Én is eladó vagyok és semmi közöm a legyártott termékekhez, csak kiszolgálom a vásárlót. Aztán ha meghibásodik, akkor rögtön másikat akarnak és az eladót alázzák porig, mert a szabályzatot követi. Pedig ideje lenne megtanulni, hogy mi áll a törvényben vagy épp az aláírt szerződésben és mi a hivatalos útja mindennek.
Miért nem a kérdésre válaszoltok? Komolyan miért kell mindig mindenkibe belekötni, aki csak egy kicsike kis helyesírási hibát is vét? Nem mindenki lehet olyan okos, mint Ti. Van, akinek ez sajnos nehéz, én is ismerek ilyet.
Amúgy meg nem vagy köteles átvenni a szemüveget. Mégis mivel szankcionálják, ha nem veszed át, és nem fizeted ki? Nem egy ütött-kopott-karcos szemüveget rendeltél tudtommal, ráadásul félreinformáltak a fizetést illetően is. Én nem váltanám ki.
Jesszus, mondd, hogy ezt a levelt nem küldted el! :DDDDD
Tele van helyesítási hibákkal, mellesleg nem reklamáció, hanem egy óvodás hisztije.
Nem, nem állhatsz el. Megrendelted - feltételezem, hivatalos megrendelőt írtál alá - kötelezettséget vállaltál. Ahogy ők is, ezért a reklamációdat kezelni fogják. Ha azzel nem vagy elégedett, mehetsz a fogyasztóvédőkköz.
És komolyabban veszik a reklamációt, ha jó helyesírással és jobban fogalmazva írod meg.
Pl. a "vadiúj" szó a köznyelvben megszokott talán, de hivatalosan "vadonatúj". A levélben elég lett volna annyi hogy új.
A "mennyek" teljesen helytelen. "Menjek" a helyes.
Nem is beszélve az "ien"-ról, az "ilyen" helyett, de ezt csak itt írtad. (Itt sem helyes.)
A vásárlástól elállhatsz, és ne foglalkozz azzal, hogy ők egy lencsét feleslegesen gyártottak le. Az az ő bajuk.
Az egészségpénztári kártyádra kérték a fennmaradó összeg utalását? Azt nem is könyvelik le oda rögtögtön tudtommal.
A karcos keretet nem vagy köteles átvenni. Vetess fel egy reklamációt, amibe írd bele, hogy ők nem teljesítettek semmit normálisan, és nem kívánod átvenni, mivel neked már most lett volna szükséged a szemüvegre.
Mert ez az egyszerubb.
Akinek nincs annyi ver a pucajaban, hogy azt mondja a szolgaltatonak, hogy ez nekem nem igy felel meg ezert meg azert, egyszerubb a hata mogott mergelodni.
Na látod ezt nem tudom.
De ha egy szolgáltatás minőségileg nem megfelelő, hibás, karcos és még a fizetés módjában sem tudtak normális, valós információt mondani, hát...én is berágnék.
Az idővesztés, az, hogy többször kell odamenni, nem vagy megelégedve, hosszabb a várakozási idő...stb.
Legalább adjanak kedvezményt. Ne te egyedül vidd el a balhét, ha már ők hibáztak.
Én ezen nem izgatnám tovább magam. Elmondtad, leírtad, nyoma van. Előleget nem fizettél, nem kértek.
Nem vagy megelégedve, a pénzedért nem azt kaptad amit vártál és ígértek.
Tovább kell állni.
Sziasztok!
Volt egy nagyon rossz tapasztalatom az egyik szemüvegboltban roppantul mérges vagyok rájuk , nem fizettem előleget , nem is kértek.Most már annyira felhúztam magam ahogy a fejemben csak újra és újra lepörgetem a jelenetet,hogy azon gondolkodom nem is kell az a szemüveg inkább csináltatok máshol, ha ezek ilyen szarrágóak.. ienkor lehetséges visszamondani az egészet ?? megtehetem ,hogy azt mondom az elkészített szemüvegre ,hogy nem kell ?
Írtam nekik egy panaszlevelet is emailon...persze nem válaszolnak ...még visszajelzést sem küldenek ,hogy elolvasták e..ez megint csak felhergel,olyannyira , hogy fogtam és postán is elküldtem nekik ! Itt a levél és akkor látjátok is mi történt :
Üdvözlöm !
Egy számomra elég kellemetlen tapasztalatot (panaszt) fogalmaznék meg, mely után kétségeim vannak, hogy valaha fogok e még Önöknél vásárolni !!
2 ,másfél hete rendeltem a Miskolc-vcg lévő üzletükben egy Emporio Armani optikai szemüveget, a rendelésnél előre bocsátottam, hogy készpénz Otp Egészségpénztár megosztásban szeretnék fizetni hó végén .Azt mondta a hölgy aki felvette rendelésem , hogy természetesen megoldható a dolog, tehát a kártyámon lévő 45.000-et lehúzzák a maradék 4000. ft.-ot pedig készpénzzel kifizethetem. ( az összeg nem pontos ).
Ebben a hitben tegnap bementem ,hogy kifizessem és elhozzam a szemüvegem,(telefonáltak ,hogy elkészült) de közölték, hogy ez még sem lehetséges !!!!??? Hanem mennyek be az otp-be utaljam a fennmaradó összeget a kártyámra majd mennyek vissza és így van lehetőségem kifizetni ! Ezen felül a vadiúj keretem össze volt karcolva az ott lévő kolléganő ezt látván mondta , hogy rendelnek egy újat !
Milyen szolgáltatás ez ? Egy vadiúj keret karcos ? Félre tájékoztatnak , a fizetési lehetőségről ?? Én ugráljak azért , hogy végre fizethessek ?? Már az is probléma ha fizetni akarok ??? Nagyon mérges vagyok !! Kedvem lenne az egész mizériát visszamondani. Mert inkább keresek egy korrekt helyet !!
Tisztelettel... xyz