Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Egy üzletkötő, milyen szöveggel tud átjutni egy titkárnőn a főnökhöz? fórum

Egy üzletkötő, milyen szöveggel tud átjutni egy titkárnőn a főnökhöz? (tudásbázis)


1 2
2011. ápr. 16. 06:44

nálunk egy üzletkötő úgy jutott keresztül a titkárságon, hogy az igazgatót kereste, mégpedig úgy, mintha jó ismerőse lenne:

Szépen bemutatkozott és a diri keresztnevét mondta, hogy őt keresi...

de csak egyszer jött be a trükk.....:)

54. boszorkánylepke (válaszként erre: 6. - 7554d0e023)
2011. ápr. 16. 06:42
és mennyibe kerül, mármint a reklámozás?
53. fb96cbba2f (válaszként erre: 52. - 5796fb1dbf)
2010. márc. 6. 09:42
:)
2008. dec. 29. 13:24
Te most viccelsz? rosszabb mint egy buldog:)))
2008. nov. 5. 21:23
?
2008. júl. 19. 22:40

Egy titkárnőn átjutni?


:DDDDDD

:)))))

49. Cucus7 (válaszként erre: 47. - 7554d0e023)
2008. júl. 10. 17:01
Most az jutott eszembe, hogy sok hűhó semmiért, de mégsem igaz, mert én is tanultam belőle, és már az is jó ha az ember különböző témákban elmondhatja a véleményét. Én tovább folytatom azért az üzletkötést.
48. 1eb84e4bad (válaszként erre: 47. - 7554d0e023)
2008. júl. 10. 16:43
:-)) Ha nics affinitás, bele sem kell kezdeni, ez sztem alap. Én nem lennék kpes üzletkötői unkára.
2008. júl. 10. 12:42

Sziasztok!

Örülök, hogy ilyen sokan hozzászóltatok. Végül nem vállaltam el a munkát, túl zűrös volt a cég. Most hétfőn kezdek egy tanfolyamot a munkaügyi által, remélem azzal többre jutok.

46. 3e0ba54fb8 (válaszként erre: 35. - Cucus7)
2008. júl. 10. 12:25
Mit meséljen? Hogy a kezdeti lelkesedését hogyan tudta néhány jóindulatú hozzászólás kiherélni? Remélem, azért nem adta fel. Még jó, hogy nem mindenki viselkedik így az üzltkötőkkel, mert a boltok polcai igen csak konganának az ürességtől :D
45. 3e0ba54fb8 (válaszként erre: 43. - 1eb84e4bad)
2008. júl. 10. 12:11

Nem személyeskedni akartam, ha esetleg így jött volna át. Valaki korábban azt írta, hogy azt szokta mondani az üztletkötőknek, küldje el faxon, e-mailben, ő pedig kidobja, majd addig mondja az embernek, hogy nem jött és küldje újra, amíg az megunja. Fel nem foghatom, miért kell emberekkel így bánni?


A másik kérdés pedig, hogy akit a tulajdonos megbíz a cége vezetésével, annak kötelessége a leggazdaságosabban működtetni. Vajon hogyan tud ennek eleget tenni, ha meg sem hallgat olyan ajánlatokat, amelyekkel esetleg előnyt szerezhet a cégének a konkurrenciával szemben?


Másrészt eszembe jut ilyenkor a Magyar Rádió nagyhatalmú elnöke, élet és halál ura, aki tucatjával dobálta ki az embereket 30 éves munkaviszonnyal, többek között az unokanővéremet is. S a nagyemberből ingatlanügynök lett, abban az irodában, amit éppen én vezettem. A szivárvány minden színében játszott az arca, amikor az unokanővérem bejött hozzám az irodába és a mocsok ott minden kolléga előtt megkérdezte tőle, hogy érzi magát az új munkakörében?

44. 754c7e07c3 (válaszként erre: 41. - 1eb84e4bad)
2008. júl. 10. 11:10
Még nem találkoztam ilyennel, de mint mondtam nem vagyok üzletkötő, és nem sűrűn telefonálok igazgatóknak. :))
43. 1eb84e4bad (válaszként erre: 38. - 3e0ba54fb8)
2008. júl. 10. 10:51
Persze hogy nem az a dolga, hanem hogy meghallgassa, majd a főnöknek felvázolja és esetlegesen időpontot egyeztessen. De ha a tma ismeretében a főnök nem akarja, akkor sajnos el kell utasítani az üzletkötőt.. Én mindig mindenkit visszahívtam hogy aktuáis-e vagy nem.
42. 1eb84e4bad (válaszként erre: 36. - 754c7e07c3)
2008. júl. 10. 10:49
Hát, nem tudom miylen cégeknél próbálkoztál, de az én munkahyelyemen ez lehetetlen lenne.
41. 1eb84e4bad (válaszként erre: 27. - 754c7e07c3)
2008. júl. 10. 10:47
Kivéve ha a főnök telója automata a titkárnőnél csörög... Épp az iylen esetek elkerülése végett :-)
40. 754c7e07c3 (válaszként erre: 38. - 3e0ba54fb8)
2008. júl. 10. 07:54
Nos, tökéletesen egyetértek. :))
39. Cucus7 (válaszként erre: 38. - 3e0ba54fb8)
2008. júl. 9. 23:01
Köszi hozzászólásodat, megnéztem a naplódat nagyon tetszik, be is jelöltem kedvencnek, mert olyan sok hasznos dolog van amit el kell majd olvasni. Mi az az algás dolog? ird meg privibe légyszi, hogy ne minősüljön reklámnak. Köszike. Évi
38. 3e0ba54fb8 (válaszként erre: 36. - 754c7e07c3)
2008. júl. 9. 22:25

A titkárnőnek nem az a dolga, hogy helyettem eldöntse, én akarok-e beszélni azzal aki engem keres, vagy nem.


Attól, hogy valaki ajánlatot hoz, még nem kell csípőből elutasítani. Szerintem az okos ember előbb informálódik, aztán dönt. Milyen ajánlatot küldjön el e-mailben, amikor egy szót nem beszéltünk, gőze nincs, hogy mire lehet szükségünk? Két perces telefonbeszélgetéssel el lehet dönteni, találkozom-e vele vagy nem. De ha nem, akkor sem fogom földbe döngölni azzal, hogy ne is zaklasson a jövőben a hülye ajánlataival.

37. Cucus7 (válaszként erre: 36. - 754c7e07c3)
2008. júl. 9. 22:16
Köszi! Sajnos néha nem jön be! Mivel régen rendőrtiszt voltam, igy benne van a véremben a nyomozás, vagy segít vagy nem. Jó éjt.
36. 754c7e07c3 (válaszként erre: 32. - Cucus7)
2008. júl. 9. 22:00
Csakis közvetlen számon hívok bárkit is. Van privi szám, vagy közvetlen, ahol nem a titkárnő veszi fel. Csak azt kell kideríteni, melyik az. :))
35. Cucus7
2008. júl. 9. 16:50
Szőke777 neked nincs semmi elmesélni valód? Érdekelne mi lett veled, sikerült-e a területen megvalósítani a terveidet, bejött?
34. Cucus7 (válaszként erre: 33. - 2a7bb59d10)
2008. júl. 9. 16:47
Szia! Tudod mindenkihez máshogy kell közelíteni. A legjobban azt szeretem, ha egyenesen és őszintén lehet beszélni az ügyféllel, tehát sokszor mondom neki, neki is van egy feladata, munkája célja, tervei, és nekem is. Ugyan én ebből élek, de nem csinálnám, ha nem szeretnék segíteni az embereknek - olvass bele az adatlapomba - és ha neki is jó meg nekem is, akkor miért ne találkozzunk, amikor ráér, no meg persze nekem is jó az az időpont. Amit itt szerintem leirunk, ki van élezve, mert mindig az élet adja magát. Aki kiváncsi volt a témára, szerintem már megoldotta a feladatát, azóta boldog üzletkötő - remélem - mi meg itt vitatkozunk, ami persze jó mert sokat tanul ill. tanulok belőle.
2008. júl. 9. 15:58

"...mond azt neki, hogy ez és ez vagy, szeretnél egy időpontot kérni tőle, amikor rá ér fogadni, egy olyan témáról szeretnéd tájékoztatni, amivel neki is segítséget tudsz nyújtani:"... "Ha azt mondja, hogy mond el a lényeget telefonon, azt válaszolod, hogy több kérdése is lehet az ügyben, és tájékoztatódban részletesen elmondod."


Nekem nincs titkárnőm, így elég sokan megtalálnak bennünket hasonló szöveggel. A fentiekre csípőből azt mondom, hogy nem óhajtok vele találkozni és a jövőben ne zaklasson az ajánlatával. Nekem ne rejtélyeskedjen, hogy még általános infót sem ad. Ha rejtett számon hív, még eddig sem jut a mondandójában. Azt utálom a legjobban!

32. Cucus7 (válaszként erre: 31. - 754c7e07c3)
2008. júl. 9. 14:17
Meg egy kicsit irigy? Miért nem osztod meg, hogyan jutsz el egy nagyemberhez? Általában azoknak tényleg a titkárnőjük veszi fel a telcsit.
31. 754c7e07c3 (válaszként erre: 30. - Emagdi)
2008. júl. 9. 13:42

Nem akarom. :DDD


Biztos jó időben telefonáltam eddig mindig, de még soha nem volt olyan, hogy ne beszéljek azzal, akivel akartam.

Volt köztük nagy cég tulajdonosa is.

Mázlista vagyok. :DD

30. emagdi (válaszként erre: 29. - 754c7e07c3)
2008. júl. 9. 12:44
akkor ha tudod a titok nyitját, szerintem oszdd meg a néppel, mert a topik indítója pont erre lett volna kíváncsi, azt hogyan kell :))
29. 754c7e07c3 (válaszként erre: 28. - Cucus7)
2008. júl. 9. 12:10

Nem vagyok üzletkötő. De, ha én fel akarok hívni valakit, akkor felhívom. Ha üzletkötő vagyok, ha nem.

Tapasztalatból mondom, nemcsak illúziókat kergetek.

28. Cucus7 (válaszként erre: 27. - 754c7e07c3)
2008. júl. 9. 09:34
Nem így megy ez, valahol nem lehet egyből a főnököt hívni, de mint a lenti példa is mutatja vannak aranyos, rendes titkárnők. Egyébként ha van ideje bárkinek, érdemes meghallgatni akár a telefonálos bejelentkezőket, mert sok információhoz juthat az ember és aztán eldönti akarja vagy sem. Már nincs egyeduralom egyik cégnél sem, a konkurencia harc miatt pedig mindenki egyre jobb szolgáltatást akar nyújtani, ezért kell több tájékoztatót meghallgatni. Gondoltad volna? Te is üzletkötő vagy? Melyik tipus, bármi áron, vagy ember központú?
2008. júl. 9. 08:52

Egy üzletkötő, milyen szöveggel tud átjutni egy titkárnőn a főnökhöz?



Egyből a főnököt kell hívni, nem a titkárnőt. :))

26. 1eb84e4bad (válaszként erre: 25. - Cucus7)
2008. júl. 9. 08:45
Megnéztelek én is, édi lehet Fanta! :-)))
1 2

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook