Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Akiket pénztárnál átvertek. fórum

Akiket pénztárnál átvertek. (beszélgetés)

1 2 3
2023. júl. 28. 13:06

Ezek szerint, ha rosszul ad vissza a pénztáros a káromra, akkor az 100% hogy átverés???

Tévedni a pénztárosnak tilos?

Fura, hogy sokan így gondolkodnak, mintha ők soha nem tévedtek volna.

Hagyjuk már...

2012. aug. 18. 19:27

Ma is volt egy kis kalandunk,és szintén az Intersparban.

Most a férjem járt pórul:oo

Elküldtem kolbászért.

Most egy ismert márkájú kolbász le van árazva-szerdától-szerdáig-1600 kilója.

Kért a párom a pultnál egy nagy zacskóval,felcímkézték-még vásárolt mást is,majd miután közölték a pénztárnál a végösszeget,gyanús lett neki.

Észrevette,hogy a kolbászon 3700/kilós ár szerepelt,1600/kiló helyett-így majd 6 ezer forinttal akarták átverni.Bizonygatták,hogy ennek ennyi az ára,de szerencsére nem hagyta magát a férjem,így utánanéztek -és átcímkézték.

Az egyik vásárló meg is jegyezte,hogy náluk gyakran előfordulnak az ehhez hasonló esetek.

Mindenki vigyázzon,nézze meg-mit címkéznek!!!

61. f298247b9c (válaszként erre: 43. - Szilvóca)
2010. jún. 12. 16:35
Igen,nem beszélve a termék/percről:-)Én is ott dolgoz(tam),most hál istennek gyeden vagyok,és nem kell ott szívnom,és megrohadni az ezer fokban abban a gyönyörű piros mellényben.Sajnosén is azt tapasztaltam,hogy nagyon sok a bunkó ember,aki az otthoni elnyomást,vagy a munkahelyi terrort a kasszánál tölti ki-rajtunk,pénztárosokon.Na meg ez a csomagolás!A multi szempontjából minél jobban töltsd meg a szatyrot,a vásárló szempontjából:adj minél több szatyrot.Az alegrosszabb,mikor napokig nincs a kasszasoron szatyor!Na akkor van igazán hiszti!
2009. szept. 5. 13:59

Ma megint vissza kellett mennem a pénzártól való távozásom után,mert elcímkézték a juhbeles virslimet.

Mivel két kilót vásároltam-2000 forintot kellet volna fizetnem-ehelyett -pulykasonkát címkézek rá,aminek 1500 kilója,és így 3 ezer forint kerül rá.

Szerencsére-hála annak,hogy elkezdtem számolni-észrevettem,hogy sokat fizettem.

Aztán helyrehozták-de nagyon dühítő-főleg,hogy fagyit is vettem,és féltem,hogy megolvad.

59. d3bb59819c (válaszként erre: 58. - Tixtina)
2009. jún. 4. 07:59
Nem beszélve arról, hogy sajnos nincs is elég dolgozó. Már szerencsére nem vagyok ennek részese, de 3 évig az voltam. Most már csak szegény párom az. Hét ember helyett jelenelg öten vannak. De volt, amikor csak ketten voltak. Kicsit jó a helyzet.. :(
58. tixtina (válaszként erre: 57. - D3bb59819c)
2009. jún. 3. 15:52

De,látjuk-mik vannak.

Türelmetlen országban élünk-türelmetlenek az emberek.

Van valahol egy régi illemtan könyvem,ahol részletezve van-hogy a hentessel bunkóskodik a vásárló.Majd a hentes felhúzza magát,és zárás után betér egy patikába,ahol veszekszik a gyógyszertárossal.A gyógyszertáros-meg a cipésszel,és így tovább.

Ez a keserű valóság.Sajnos

Pár évvel ezelőtt könyvtárban dolgozam.Majd minden héten-balhé volt a kölcsönző pultnál.

Vagy piszkosan,vagy késve hozták vissza a kikölcsönzött könyveket,videókazettákat.Aztán ment a cirkusz.Nem bírtam idegekkel.

Akkor képzelem,mi mehet egy nagyobb bevásárlóközpontban:))Hát nem irigylem az ott dolgozókat sem:))

2009. jún. 3. 14:51

Abba senki nem gondol bele, hogy a vásárlók hogyan is viselkednek a dolgozókkal? Mindenki siet, persze a boltban ráér mindenki beszélgetni, aztán a kasszánál, vevőszolgálatnál meg megy a szöveg, hogy sokat kell várni.

Mikor odamegy egy dolgozóhoz pl. a 4. bunkó vásárló, csoda, hogy ő is bunkón válaszol? Hiszen ők is emberek, vagy nem??? Semmi tiszteletet nem kapnak. Már ott megnyilvánul, hogy mikor a vásárló odamegy a dolgozóhoz, egy köszönésre sem méltatja! Én 40 ft-ért is odamentem dolgozóként a vsz-pulthoz, mert véletlenül beütött a kasszás olyat, amit nem vettem. Igaz, csak 40 ft volt, igaz ott, dolgoztam, de visszakértem.

56. d3bb59819c (válaszként erre: 8. - Leoborta)
2009. jún. 3. 14:36
Természetesen nem! :))
2009. máj. 26. 18:07
Pakozdon egy kis boltban vasaroltam, es 1 lejart ezer forintost adtak vissza, amivel egy bele;o jegyet nem tudtam kifizetni. Figyeljen mindenki a lejart penzekre.
54. syria (válaszként erre: 47. - 96126be7d9)
2009. máj. 26. 14:38
Nem az irodisták szellemi teljesítményére gondoltam, hanem a munkakörülményeikre, ami olyan munkamorált von maga után, hogy azért egy multi páros lábbal rúgna ki sokukat.
53. Szilvóca (válaszként erre: 52. - Tixtina)
2009. máj. 25. 20:07
Akkor megnyugodtam,hogy nem az a kiabálós típus vagy!
52. tixtina (válaszként erre: 51. - Szilvóca)
2009. máj. 25. 18:32

Kispesten.

Biztos itt is így működik.

A férjem mondta a minap,hogy a Tescoba neki is rákerült a blokkjára valami kód,amit nem vásárolt meg.

Csak,nem ment reklamálni.Ő nem az a típus,aki ilyesmiért szól.Nem volt nagy összeg-pár száz forintos tétel.Ezek az esetek nem tudják feldühíteni-én már szólok,ha észreveszem-persze nem magamból kikelve ordibálok,hanem kultúráltan.

51. Szilvóca (válaszként erre: 50. - Szilvóca)
2009. máj. 25. 15:46
Nem tudom hol volt aza az eset,de nálunk így működik.
50. Szilvóca (válaszként erre: 49. - Tixtina)
2009. máj. 25. 15:45
Tudják korrigálni,ha szlsz a vevőszolgálaton,és ott vissza is adják a pénzt.Igen és itt indul a dolog.Nem balhézni kell hanem szólni,mint ahogy már pedzegettük a példát,és akkor nem csak úgy korrigálják,hogy visszaadják a különbözetet,hanem úgy is,hogy a következő vevő,vagy esetleg te másnap ne járj ugyan így azzal a termékkel.
49. tixtina (válaszként erre: 43. - Szilvóca)
2009. máj. 25. 13:32

Ilyesmivel gyakran találkoztam,hogy akciósra volt kiírva egy a termék,és otthon vettem észre,hogy 200 forinttal többet fizettem érte-vagy mikor a pénztárnál látom,olyankor is általában hazaviszem,nem balhézok-1-2 száz forintért.

Csak azért voltam rettentően dühös,mert az elmúlt fél évben másodjára fordul elő ugyanabban az áruházban,hogy 2-3 ezer forinttal többet fizetek.

Ez nekem sok pénz,de másoknak is.

Most például,azért vettem észre,mert a barátnőm hívta fel a figyelmemet-nem vettem annyi mindent,hogy ennyit fizessek.Csak ezért számoltam otthon utána.Amúgy ki sem derült volna.

Persze:megértem,hogy melléütnek,stb.Addig nincs is baj,amíg korrigálják.

48. Szilvóca (válaszként erre: 47. - 96126be7d9)
2009. máj. 25. 11:52
Én ebben sem lennék olyan biztos,hogy a pénztárosok nem tanultak annyit mint egyes irodisták!Van olyan pénztáros,aki ezt mellé állásban űzi,és Főiskolai végzettsége van,és van olyan is köztük aki egyetemre jár,és az ott zajló eseményekből írja a diplomamunkáját.Én se csak azt tudom egy önéletrajzba írni,hogy végzettsége:általános 8.
47. 96126be7d9 (válaszként erre: 46. - Syria)
2009. máj. 25. 11:21
Azért az irodistákat sem kell minősíteni, lehet hogy többet tanultak a pénztárosoknál, és lehet hogy a szellemi munkájuk is kicsit komolyabb mint végighúzni egy zacskó mogyorót egy lézercsíkon.
46. syria (válaszként erre: 43. - Szilvóca)
2009. máj. 25. 10:47

Nekem minden elismerésem a kasszában ülőké!

Először azért, mert kulturáltan kell elviselniük a sokszor tényleg bunkó vevőket. Másodszor mert egyfelől szellemi munka, amit végeznek (nagyon oda kell figyelni a pénzekre), harmadszor mert ami árutömeget megmozgatnak, azt szerintem naponta több mázsában lehet mérni, tehát kőkemény fizikai munkát is végeznek.

Mindig a pénztárosokat hozom fel példának az irodában, amikor nyafognak valami munka miatt.

Szabad beülni egy pénztárgép mögé! Ott aztán nincs olyan, hogy kiszaladok a postára, befizetni a csekkeket, vagy órákig álldogálok a dohányzóban kávézgatva, vagy az idióta kör-e-mailjeimet olvasgatom, netán órákig játszom a számítógéppel

Ráadásul hiba esetén nem biztos, hogy azon csattan az ostor, aki elkövette.

45. Szilvóca (válaszként erre: 44. - Leoborta)
2009. máj. 25. 10:11
Igen ez így van!Ha normálisan igyekszik az ember kezelni a problémát és nem egyből veri a pultot,nem a "magas C"-ről indít,akkor kevésbé idegesíti fel egyik ember a másikat,akkor biztos,hogy a "kis" kellemetlenségből nem lesz óriási idegeskedés.De jó lenne,ha mindenki így gondolkodna....Sokkal nyugodtabbak lennének a vevők is,és a kolleganőknek is a napja,és lehet nem gyomorgörccsel kezdenék a napot.
44. Leoborta (válaszként erre: 41. - Tixtina)
2009. máj. 25. 10:06

Én sem balhézok soha, csak megkérdem lehet-e korrigálni, mit javasol a probléma megoldására? Egy kivétellel tényleg mindig elrendeződött.

Agresszív viselkedéssel nem jutunk sokra, mert ugye agresszióra agresszió a válasz.

43. Szilvóca (válaszként erre: 31. - Boszika31)
2009. máj. 24. 23:23
Én pont az egyik konkurenciánál dolgozom.A madarasban.Szeretem mikor a kedves vásárló azt hiszi mi hülyék,tudatlanok,alsóbbrendűek vagyunk mint ők,és ha azt hiszik ők bármit megtehetnek.Pénztárban is dolgoztam.Mi is használunk gyorskódokat,és van úgy,hogy mellé üt az ember és egy tök más termék kerül a blokkra,ilyenkor azt hiszi a vevő,hogy direkt csináltam és ebből akármilyen hasznom van.Holott ebből aztán semmilyen hasznunk nincs.Nálunk is vannak termékek amit cserélni kell,van amelyiknél a garancia idő alatt hozzánk kell visszahozni,van ami egyből szervízköteles.Csak azt ugye a kedves vásárló nem figyeli,hogy amikor lepecsételjük a garancia levelet a kedves vevőszolgálatos mit mond mi a teendő,ha elromlik a termék.Meg az árak ugye.amik eltérnek a polcon,és a pénztárgépbe.Repült már felém papucs e miatt,pedig én csak lehúztam a kódot.A vevőszolin 5 forint miatt röpült a nyakunkba a tej,ahelyett,hogy türelmesen megvárta volna míg visszaadjuk az 5 forintot.Meg a mirelit,amikor hozzák,hogy ő úgy látta 100fttal olcsóbbra volt kiírva,mi leellenőriztük,a kedves vásárló emlékezett rosszul és közölte neki ennyiért nem kell vegyük vissza,és nem érti miért nem tehetjük.Csak az a baj,hogy a kedves vevők velünk veszekednek,minket küldenek el valamerre,minket sértegetnek,holott a legtöbb esetben nem mi vagyunk a hunyók.Nem baj Boszika31 legalább mi megértjük egymást,holott ugyan úgy mind2 oldalon állunk.Mint egy multis dolgozó,és mint vásárló.Szerintem némelyik "kedves vevőnek "ki kéne próbálnia a mi oldalunkat is,biztos átgondolná a dolgokat.
42. 9933e6cc1b (válaszként erre: 41. - Tixtina)
2009. máj. 24. 17:55
Tapasztalat,hogy kedvességgel mindent el lehet érni. :-)
41. tixtina (válaszként erre: 40. - 9933e6cc1b)
2009. máj. 24. 17:24

Abszolut.

Mivel eltelt egy nap,kissé lehiggadtam.

Szépen közöltem,hogy ezt a tételt nem vásároltam meg,nem értem,hogy került a blokkra.

Utána azonnal mondta a nő,hogy természetesen visszakapom a pénzem,elnézést kért-én pedig megköszöntem.Nem kellett balhézzak,nem volt rá szükség.

40. 9933e6cc1b (válaszként erre: 38. - Tixtina)
2009. máj. 24. 12:58
És hogy közelítettél?Kedvesen? :-)
2009. máj. 24. 11:47
Shell kútnál többször is próbálkoztak, de nem mentem el onnan az igazam nélkül. Nagyon rafináltan csinálják, ha az ember nincs észnél, úgy tűnik nekik van igazuk.
38. tixtina (válaszként erre: 21. - Cukilany)
2009. máj. 24. 11:38

Megoldódott a probléma.:))

Most jövök a Spar-ból.

Nem fogjátok elhinni,mi történt??!!

Mostanában az a szokás,hogy a kasszánál elkérik az irányítószámot,statisztikához kell.

Nekem 1192 az ir.számom,és véletlenül ez a tüzijátékgyertyának a kódja.

Ezért,amint ütötte a gépbe a számot-rákerült a blokkra az a tétel.Az ügyfélszolgálatnál elnézést kértek,azonnal visszaadták a pénzt.

Még jó,hogy otthon megnéztem a blokkot.

Hát ezért érdemes,mindig mindenkinek átnéznie a számlát-ezt az ügyfélszolgálatos mondta,mert gyakran előfordul ehhez hasonló incidens.

37. hajnalfény73 (válaszként erre: 34. - 96126be7d9)
2009. máj. 24. 09:54
Teljesen egyetértek!
2009. máj. 24. 09:53
Ha történt is ilyen ,nem tudok róla,igazából sokkal szórakozottabb,vagy figyelmetlenebb vagyok annál ,hogy észrevegyem.
35. hajnalfény73 (válaszként erre: 33. - Boszika31)
2009. máj. 24. 09:53
Hozzám a Tescoba csak úgy repült a panaszkönyv! Holott csak szépen kértem, semmi veszekedés, magasabb hangnem. Persze nyilván ez függ embertől is, mert utána egy másik vevőszolgálatos jött oda és Ő meg kedves és normális volt.
34. 96126be7d9 (válaszként erre: 33. - Boszika31)
2009. máj. 24. 09:49

:D


Oké, ezen ne vesszünk össze.

Szoktam a teszkóban vásárolni, de azt elmondhatjuk róla általában (ez nem csak az én véleményem), hogy koszos az áruház, gyakran hibás vagy romlott termékeket árulnak (a zöldséges pulttól hánynom kell), az eladók többsége nemtörődöm és képzetlen. Az árukezelésről, a helytelen tárolásról ne is beszéljünk.

A management-et meg inkább hagyjuk... Egy barátnőm pár évig a teszkó HR osztályán dolgozott (már ha azt ott annak lehet nevezni), és mesélt szörnyű dolgokat. Mondjuk úgy, hogy tudom mit nem szabad a teszkóban vásárolni.

1 2 3

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook