Adminisztrátori állás (beszélgetés)
... egyből látták, hogy tuti nincs rossz tulajdonságod! :)))
Gratulálok! :)
úgy h mérlegelek...
átérzi azt, hogy gyerekem van, családom, nekem ez a legfontosabb én fél5-kor felállok és eljövök
amúgy nagyon rendes és nagyon nagyon okos, nagyon sokat tanultam tőle az évek alatt és remélem még fogok is sokat
ha beteg a gyerekem szabi és táppénz nélkül otthon maradhatok vele stb.
egyetlen egy hibája mondom,h mindenkiben az üzletet látja és folyamatosan kombinál. De nem tagadom, vannak napok, amikor a fogamat összeszorítva jópofit vágok............
Sajnálom, hogy ilyen tapasztalataid voltak/vannak. Amúgy tényleg egy külön faj az ügyvéd, mert van egy ismerősöm, aki szintén ügyvédnél dolgozott, és állítólag az a főnök is egy nagy kö..ög volt.
Lelkileg hogy bírod?
sajnálom....
tudod, írtam h én is ügyvéd mellett dolgozom, egy csajról van szó amúgy
a jelölteket orrba-szájba alázza, mindig minden szar, amit csinálnak, hiába sokszor hajnalig vannak bent az irodában.....
azért csinálja ezt, mert amikor ő jelölt volt, vele is ugyanezt csinálták. Neki férfi főnökei voltak, szintén szétalázták, sírva jött el minden egyes nap. Emiatt ő is ugyanolyan ge@i lett...
nekem mázlim van, velem mindig is normális volt, de voltak húzásai velem kapcsolatban is. Engem nem aláz, d az, h nem vesz emberszámba az általános nála. Úgy kezel, mint egy eszközt, mint egy tárgyat.
Tavaly júniusban felvett egy csajt mellém (vkinek a vkijét) és oda akarta rakni a helyemre. Azt mondta, h az irodájában én lennék az irodavezető, a csajt meg én dolgoztatnám. Természetesen nekem kellett (volna) betanítanom. A lényeg, h el akart rakni egy másik munkahelyre az irodán belül, de én ezt nem akartam. Végül a csaj annyira béna volt, h felmondott magától, mire a főnöknek hatalmas kő esett le a szívéről.
Az idei húzása pedig: kitalált nekem egy 3. munkakört semmilyen ellentételezés nélkül, és plusz fizetés nélkül. Természetesen közöltem, h nem vállalom, nem csinálom, de azóta is folyamatos kellemetlenségeim adódnak emiatt.....
Szóval átérzem, az ügyved egy külön faj......
Azért, mert közjegyző irodában még nem dolgoztam :) Nem tudtam, hogy hasonlóak lesznek-e a feladatok mint az ügyvédnél. Ennyi. Amúgy anyukám hozta fel tegnap, hogy lehet az ügyvédhez is kell majd menjek néha.
Legyen igazad, remélem az életben nem fogom látni többet.
ha ügyvédnél dolgoztál korábban miért kérdeztél rá, h milyen feladatok várhatnak rád egy közjegyzőirodában?:))
Több ezer ügyvéd van, (igaz közjegyzőből nincs olyan sok) nem hiszem h a volt főnököddel kapcsolatban kerülnél bármikor is....
Akkor igyekszem fejben összeszedni a gondolataimat :) A tippeket leírtam, lehetséges válasznak :)
Van egy olyan aggodalmam, hogy mivel a közjegyző is jogi ügyekkel foglalkozik, lehet kapcsolatban van az előző ügyvéd főnökömmel, akivel dolgozni maga a pokol volt (bővebben itt olvashattok róla: Ügyvéd főnök c. topik, 11. hozzászólásomban részletezem) esetleg kapcsolatba kerülnék újra. Az által, hogy esetleg vm papírokat, dokumentumokat kell neki elvinni (távolságban egyáltalán nincs messze a kettő egymástól). Van erre valami pici esély? Kb. fél évembe telt, mire kigyógyultam belőle...nem feltétlenül szeretném újra látni.
"Eleve óriási baki úgy menni állásinterjúra, hogy nem gondolod végig magamban a 3 jó és 3 rossz tulajdonságot."
Nálam semmi gondot nem okozott, hogy nem tudtam 3 negatívat mondani, azért még simán felvettek. Harmonikus pozitív személyiség vagyok, és ez lejön, néhány perc után, bármit beszél az ember. A szakmai részt (számítógép kezelés, programok használata) meg kipróóóóóóóóóóóóóóbálták..-tam.. :))))
Nagyon kezdő vagyok ebben :) 52 évesen elég nehéz kiigazodni, annyi újdonság van. Az én időmben nem volt állásinterjú, mikor elhelyezkedtem. 36 év után lettem munkanélküli.
Azért figyelek, hogy mi a "módi"
Eleve óriási baki úgy menni állásinterjúra, hogy nem gondolod végig magamban a 3 jó és 3 rossz tulajdonságot. Mindegyikre kell mondani, mert rossz fényt vet rád, ha nem tudsz! A negatív tulajdonságokat pedig mindig pozitívvá kell alakítani. Például, ha olykor kicsit lassú, pepecselős az egyén, mondhatja ezt rossz tulajdonságának és hozzá kell tenni, hogy ez azért van, mert precíz, és nem szeret rossz munkát kiadni a kezei közül, stb.
Ezeken mindig végig kell az interjú előtt zongorázni fejben...
ügyvédi irodában dolgozom asszisztensként, ami hasonlít egy közjegyzőirodához
jogi okiratok szerkesztése (a word-ot profin kell kezelni) ügyfelekkel való egyeztetés, különböző hatóságokkal egyeztetés, az online céginformáció használata, sztem még a hivatalos ügyek intézése is a te feladatot lesz(földhivatali ill cégbírósági ügyintézés) meg még csomó-csomó minden. :)))
10 éve ugyanott dolgozom, és ma is elmondja a főnököm mindennap, hogy eszembe ne jusson, hogy itt hagyom, mert nem tudna nélkülem dolgozni. :o)
(én meg mondom, hogy hjaaaaaaaaaaa, a temető teli van nélkülözhetetlen emberekkel! :D)
További ajánlott fórumok:
- Nyolc órás adminisztratív irodai munkaért mennyi most kb. a várható nettó fizetés?
- Mennyi lehet a fizetése kb. egy kórházi adminisztrátornak?
- Mennyit keres egy adminisztrátor Budapesten?
- Közjegyzői adminisztrátor, milyen munkát végez? Mennyi fizetésre lehet számítani?
- Pályázati elszámolás utólagos (3év), teljes adminisztrációjáért könyvelő végzettséggel mennyit lehet elkérni? (Bruttó/nap összegben)
- Volt már valaki állásinterjún a 13. ker. Váci úti irodaházban adminisztrátor asszisztens munkakörben?