82 ezres számla, amit nem tudnak megindokolni, miből adódik de ragaszkodnak hozzá, hogy kifizessük, mit tegyünk? (tudásbázis)
Sajnálom ami apuddal történt.Borzaszto hogy még a halottakat sem tisztelik.Analfabéta emberek vannak nállunk is az ügyfélszolgálaton azt mondja mondjam én meg hogy mit tegyen.Aztán mondtam neki "már ne is haragudjon azért van itt hogy tudja mi a dolga ,(telefonon épp a házát árulta )a magándolgait meg hagyja munka utánra.
Most mennem kell majd irok én is nagyon kiváncsi vagyok a fejleményekre.
Majd írj, hogy mi lesz a vége, mert érdekel.
Anyummal HÁROM HÓNAP alatt tudtuk elintézni annó az Elmünél, hogy Apu neve helyett Anyura szóljon a számla, illetve ne akarják leszedni csoportos beszedési megbízással, mert zárolva van a bankszámla. Apu merészelt meghalni. Oda is mentünk, személyes ügyintézés, telefon, fax... A legjobb az volt, mikor közölte a nő, hogy SZEMÉLYESEN jelenjen meg Apu. Megkérdeztem, hogy ásassam ki, vagy mégis hogy gondolta, mosassam le, vagy kukacosan hozzam??? Mondtam neki, hogy ha gondolja látogassa meg, lakíme: Menyország, harmadik emelet 25-ös ajtó. A nő sértődötten közölte: ez morbid, kérdeztem tőle, miért a személyes jelenlétét minek gondolta?? Kezében volt a halotti anyakönyvi kivonat... Én is a fogyasztóvédelmet vetettem be utolsó érvként. Két nap múlva el volt intézve.
Vicc: a fogyasztó még mindig Apu, de legalább a fizető neve Anyué... Áprilisban volt 5 ÉVE, hogy meghalt.
Védd meg az igazad, mert ezek csak a pénzlehúzáshoz értenek.
végigolvastam. Ez egy vicc, komolyan! Szerintem ezen nevess egy jót, majd egy reggel menj be az ügyfélszolgálatra. Készülj hideg élelemmel és innivalóval, és addig el ne gyere onnan, amíg saját szemeddel nem látod, hogy a tartozást nullára átírták a számítógépen.
Engem baromira nem érdekelne, hogy X csak a vállát rángatja, akkor kérdezze meg Y-t Ha Y sem tudja, akkor Z-t, és ha ő sem, akkor hívjanak egy rendszergazdát, aki megnézi, hogyan generálta a program a tartozást.
Áfát.. én is mondtam a nönekhogy ne nézzen már hüjének,azt azonnal kifizettetik nem 2 év után kérik. Számhordozásom nem volt ,amikor a szerelö bekötötte a kábelt kérdezte hogy számhordozás van,mondtuk hogy nincs a papirt üresen vitte vissza az ügyfélszolgálatra.
A rendszerhibát mi ugy értelmeztük hogy nincs tartozás csak a rendszer kavart valamit.
Igen, azt értettem, hogy nem a havidíjjal van a gond, épp ezért kell kiadniuk azt, hogy miből áll a tartozás.
ÁFA emelés??? Na nehogymár hülyének nézzék az embert! Ha ilyen történik, akkor a következő számlában már meg fog jelenni.
Volt számhordozásod? Azzal kapcsolatban volt fizetési kötelezettséged? Kifizetted?
Rendszerhiba? Ami azt jelenti, hogy csak véletlenül küldtek csekket? Vagy azt, hogy nem számoltak mindent mert rendszerhiba volt, ezért kell most?
Köttesd ki a kábeltévét, van más szolgáltató is, nem?
Nekünk is volt, hogy küldözgettek nagy számlákat, csak épp internetről volt szó, mi szerencsére el tudtuk intézni, felhívtuk őket telefonon és elnézést kértek érte, hiba történt, vegyük semmisnek a levelet, azt mondták és még fel is hívták a figyelmet arra, hogy lehet, hogy mégegy ki lett küldve, azt is dobjuk ki nyugodtan. És valóban jött még egy, kidobtuk, semmi nem is történt. Ja, de azért a biztonság kedvéért mikor jött a második, azért mégegyszer felhívtuk őket.
Szia .Nem a havi számlákkal van probléma azok rendben vannak.Azon felül küldtek egy számlát aval az indokkal hogy 2 évre visszamenöleg még ennyit kell fizetnünk,indokképpen mindenki mást mond,pl:-ÁFa emelésböl adodott a számla....?
-számhordozás miatt küldték visszamenöleg(számhordozást nem kértünk)
-valoszinü hogy rendszerhiba mert nem látnak semmit....
Ahány ügyintézövel beszéltünk mindenki mást mondott,de konkrét dolgot egyik sem.
Nekem a UPC minden hónapban korlátozza a nettemet, mert az általam utalt pénzt kb. 2 hét alatt könyveli le. A korlátozás miatt a következő számlámba szerepel 3000 Ft visszakapcsolási díj, amit én nem fizetek ki, mert arról én nem tehetek, hogy náluk lassú a könyvelés. A korlátozáskor mindig felhívom őket, hogy elutaltam a pénzt, legyenek szívesek lekönyvelni, és azonnal visszakapcsolni a nettemet. Az utolsó 2 hónapban pedig netten elküldöm az utalásról az igazolást, és mellé írom, hogy nem fizetem ki a korlátozás miatti visszakapcsolási dijat.
Igazat szoktak adni...
Szia!
A befizetés igazolásokat másold le, írj egy levelet, csatold a szerződésed másolatát, tedd mellé az ő levelük másolatát és a csekket is, vidd be az ügyfélszolgálatra, vetesd át. A levélbe írd bele, hogy ugyanezt a levelet a felügyeleti szervükhöz is benyújtod.
Ott rögtön kérj egy kimutatást, hogy miből jött a tartozásod, amelyet kiszámláztak. Ha nem tudnak adni, azt még írd bele a levélbe, hogy többszöri kérésedre sem tudták megmondani, hogy az általuk közölt tartozás miből alakult ki, illetve semmilyen kimutatást nem tudnak erről kiállítani, ezért nem vagy hajlandó kifizetni a csekket sem egy összegben, sem részletekben, stb.
Fogyasztóvédelmi hatóság.
Ja, és mindenképpen tájékoztasd a szolgáltatót, hogy oda fordultál, s addig nem fizetsz semmit, amíg ki nem derítik, hogy miért is kellene.
Utána meg már úgysem kell.
Sejtettem.
Én is beküldtem nekik az egész 2009-es évet, faxon, levélben, telefonálgattam össze vissza. Egyszer azt mondták nem tartozom, egy hét múlva már tartozom. Volt rendszerhibától elkezdve minden.. Elegem lett, bepanaszoltam őket. Neked is ezt javaslom!
További ajánlott fórumok:
- Van olyan tárgy, dolog, szokás az életedben, amihez nagyon régóta ragaszkodsz?
- Anyósom rögeszméje, hogy a gyermekem a szoptatás végett ragaszkodik hozzám. Mit mondanátok neki a helyemben?
- Szerintem túl keveset találkozunk a párommal. Mit tegyek, hogy ragaszkodóbb legyen?
- Ha nem akar soha megnősülni, akkor miért van velem, miért ragaszkodik hozzám?
- Túlságosan ragaszkodok a tárgyakhoz, emlékekhez
- Görcsös ragaszkodás a kapcsolathoz, hogy lehet elengedni?