Telekom hűségszerződés felmondása műszaki problémák miatt lehetséges? (tudásbázis)
Sajnos jól érzed. Nekünk is állandóan visszatér a probléma, nincs olyan hónap, hogy ne lenne legalább egyszer gond. Egyik alkalommal az ügyintéző a telefonban elmondta, hogy a környékünkről rengeteg bejelentés érkezik, az itteni elosztóval vannak problémák. Kérdeztem, hogy az elosztó a kerülethez vagy a Telekomhoz tartozik-e, mire mondta, hogy a Telekomhoz, erre kérdeztem, hogy akkor talán nem kéne rendesen megjavítani? Hisz mi is pont ugyanannyit fizetünk, mint bárki más. Hát erre persze nem tudott mit mondani. Sajnos bennfentes ismerősön keresztül tudom már azt is, hogy a javítások, cserék sokkal többe kerülnek a cégnek, mint az, hogy 1-2 ügyfelet elveszítsenek. Szóval EZ a valódi oka. Mi most már kivárjuk az októbert és utána búcsú intünk nekik.
Sziasztok!
Érdekelne, hogy kinek hogyan oldódott meg a problémája az említett céggel kapcsolatban. Én nagyon ki vagyok akadva, hogy többszöri hibabejelentés ellenére se nálunk sem a szüleimnél szinte használhatatlan a szolgáltatás. Ha rendbehozzák a dolgot akkor is néhány nap múlva megint gondok vannak. Ez nem normális dolog. Néha úgy érzem, abszolút nem érdekli őket, hogy normálisan elhárítsák a hibát.
Hát sajnos ismerős a helyzet, nekünk is kell a munkánkhoz a megbízható net, ezért különösen bosszantó! Mi is vettünk egy feltöltős mobilnetet már tartalékba, biztos, ami biztos. Persze az ő hibájukból keletkezett többletköltségünket senki sem téríti meg.
szeptemberben jár le a 2 év, én csak fel szsrettem volna mondani, mert tényleg rengeteg probléma van vele. A fiam informatikus, alig tud dolgozni.
Régen ruterrel több gépen ment a net a házban, mostmár egyen sem. igy mobilnetet használunk 20 GB-tost.
De ragaszkodnak a 2 év letöltéséhez, igaz meg sem próbáltuk csinltatni, mert a fiamnak nagyon kellett legalább egy működő net, de azt hiszem ez lesz a követlező lépés, l próbát megér, utána meglátjuk. ( a rossz 5400 Ft/hó tarifás )
Ez nem jó hír :( hogyan próbáltad felmondani?
Most ügyvéd segítségével megpróbálok az ÁFSZ vonalon elindulni, ha az nem megy, akkor a Fogyasztóvédelemnél próbálkozom. Nekünk még elég sok van a hűségidőből.
többször hivtunk szsrelőt, de nem igázan sikerült megjavitani a vonalat.
szerintem nem. Nálunk is rengeteget romlott a net minősége, gyorsasága a hűségidő alatt, sőt, mg a szerződés ellenére árat is emeltek, fel akartam mondani, de ragaszkodnak a hűségidő letöltéséhez.
Közben rájöttem hogy az sms-ben küldött ászf módosítás csak a mobilszolgáltatásra vonatkozik..pl.:az otthonimra levélben kapok de mivel hűség van rá ezért max. a csatornakiosztás változik.
hát, pedig nekem állandóan jön az sms hogy ászf módosítás ekkor meg akkor :)
de lehet, hogy ez az igénybevett szolgáltatástól, vagy területtől is függ. passz :)
de akkor nézd a számlán, biztos jó apró betűvel lesz rajta :P
Felhívtam az ügyfélszolgálatot, egyrészt ma megint szakadozik az internet, másrészt megkérdeztem, hogyan tudnék én is sms-ben értesítést kapni az ÁSZF módosításokról. Azt mondták, nincs ilyen lehetőség :D viszont a havonta kiküldött nyomtatott számlán rajta van, ha 30 napon belül történni fog módosítás. Most majd ezeket fogom átböngészni.
igen, ilyenkor fel lehet mondani, tekintve hogy egyoldalú szerződésmódosítás, nem vagy köteles elfogadni. erre való hivatkozással felmondhatod a szerződést (ha hűségnyilatkozat van rajta, akkor is).
nekem mindig jön róla sms, ez lehet, hogy beállítás kérdése (én nem állítottam be ilyet, de biztos a szerződéskötésnél ikszelni kellett, hogy kérsz-e értesítést).
sebessegteszt.telekom.hu
Azt tudni kell, hogy ilyenkor csak modem lehet bekötve, routert ki kell iktatni.
Én sms-ben szoktam értesítést kapni róla.
Amúgy 2 napja csapnivaló ismét a szolgáltatás...már 2x jelentettem be hibát de semmi nem történt.
Tényleg fel lehet ilyenkor mondani? Ez jó hír. Honnan tudhatom meg, mikor változtatják az ászf-et?
kb havonta módosítgatják az ászf-et, ilyenkor erre hivatkozva (hogy ezt nem fogadod el) simán fel lehet mondani mindenféle egyéb következmény nélkül bármilyen szerződést velük.
Ma hárman álltak sorban telefonkártyát feltöltetni és érdekes csak a trémobilé nem ment tehát nem a terminállal volt gond! :)
Ma beszéltem ügyvéd ismerőssel és nem bíztatott :( mivel végezted a méréseket? Hátha ezzel a módszerrel én is rá tudom kényszeríteni őket, hogy csináljanak már valamit.
Kiderült, hogy valami sza.ság bekötés zárlatos volt, természetesen az ő területükön. Tökéletes lett, 10 perc alatt.
Kb./sacc erről beszéltem. Ha az ember nem áll a sarkára, akkor ott veszik hülyére, ahol csak tudják.
S maradéktalanul sikerült a javítás?
Örülök, hogy sikerült jobbra váltani :)
Ne aggódj, mi itt vagyunk Bp-n és látod, mennyi gond van vele... :/
Nekünk szerencsére épp lejárt a hűségidő mikor jöttek a többnapos kiesések és állandó szakadások. Előtte sem volt tökéletes és a sebessége meg sem közelítte a csomag nevében jelölt értéket. Nem szívesen, de kisebb helyi szolgáltatóra váltottunk, mert más nagy cég nincs itt. Már évek óta váltani kellett volna. Ég és föld a helyi cég javára. Foglalkoznak az ügyféllel és igyekeznek a teljes területen normális szolgáltatást nyújtani. Még a nagyoknak csak Budapest létezik, ahol 120mbites net van, mi meg kaptuk a 2mbitet. Szerencsére az "új" szolgáltatónál 100mbitet kapunk:)
Nálunk is ez volt. Nagyon sokat küzdöttünk, nekem volt, hogy 3 napig nem volt internet... Persze a havidíjból nem vonták le ezt a 3 napot. :) És rengetegszer volt, hogy egy egy napig nem volt szolgáltatás. Mi is állandóan hívogattuk őket, éjjel nappal kint volt nálunk valami szerelő. végül sikerült megoldani, az utóbbi időben viszonylag jól működik.
Biztosan van arra mód, hogy felmondd kötbér nélkül, hiszen ők nem teljesítik a szerződésben általuk vállaltakat. Hogy pontosan hogyan azt nem tudom ennek nézz utána. Mi is fel akartuk mondani, de végül azért nem mondtuk fel mert esküdöztek hogy megcsinálják csak maradjunk, és ahol lakunk nincs más ilyen szolgáltató.
Technikusok itt voltak a szerkentyűikkel, bemértek mindent, kiderült, nagyon gyenge a jel, másnap visszajöttek, beálltották a jelet, onnantól kezdve mégjobban szakadozott a net. Mikor teljesen elment, kijött egy harmadik technikus, lefikázta az előző munkáját, leszedett 2 db elosztót. Visszajött a net, majd miután kitette a lábát a lakásból, el is ment a szolgáltatás majdnem 1 napig. Ezután működött másfél napig és most ott tartunk, hogy hétfő van, muszáj lenne dolgozni és nem tudunk (mobilnet nem elég erős), és reggel óta nincs net!!!
Nálam a digi betartotta sőt ki is csúszott belőle :)
Aztán váltottam T-home-ra.
30 napnyi munkavégzési határidő formális dolog, gyakorlatban nálunk 2 napon belül meg szokott történni.
:) Erről az az eset jutott eszembe, amikor hosszabb időn át szakadozott a net. Méréseket végeztem, gyűjtöttem, többször felhívtam őket, emailt írtam. Másfél hónapon át húzódozott az ügy, vele együtt a szolgáltatás kiesés. Végül az egész bizonyítékhalmazt felmondás kíséretében személyesen csaptam az asztalra ügyfélszolgálati irodában.
Aznap kijöttek megjavítani.
Igazán nincs mit.
Minden feltétel megvolt tehát elfogadták de a végén maradt az előfizu mert körbenéztem és ilyen 30 napokra vállalták a bekötést addig meg nem lehetünk net nélkül.
És ezt pontosan tudják de az a lényeg hogyha nagyon besok(k)al az ember akkor van rá lehetőség és ezt nem árt ha tudjuk.
Köszönöm a válaszod. Neked sikerült így felmondani?
További ajánlott fórumok: