Tanuljunk egyutt portugálul (beszélgetős fórum)
Sziasztok! Eléggé lehalt ez a fórum, de ha valakit kezdőként még érdekel a portugál nyelvtanulás, hasznos dolgokat találhat itt:
olá.
Létezik még a fórum, ill. a hozzá tartozó tartalom?
Sziasztok!
látom régen írtatok ide, mégis ha tudnátok segíteni, hogy hogyan tanulhatnék meg szeptemberig legalább alapfokon portugálul, kérlek írjatok!
Köszönöm
Sziasztok!
Ha ötletekre van szükségetek/kérdésetek van, szóljatok, diplomás portugáltanár vagyok :-D
Ha pedig valaki többre vágyik, tanítványokat is vállalok Budapesten (mivel a korábbiak elfogytak - már nyelvvizsgát tettek...)
Dehogy pihenek, csak az a helyzet, hogy egy 7 hónapos perpetum mobile mellett elég nehéz még ideülni fórumozni is...:)Így is sokszor azt sem tudom, hogy fiú vagyok vagy lány!!!:DD
Lassan majd kérni fogom a köv. hanganyagot is!
hát úgy tűnik:)))))
hallgattam a hanganyagot...nekem ez a kiejtés durva...ez nehéz lesz így...ha elolvasom, értek mindent, azzal semmi gond...ugye a spanyol tudásból is...de kiejtve már elég furcsa...:))
hát van egy középfokú C vizsgám...szóval mondhatjuk, hogy elég jó szinten...de ha nem gyakorol az ember...sajnos könnyen kiesik..
mikor kint voltam spanyolban, az első napon azt hittem kínaiul beszélnek..át kellett állnom, de aztán azt mondták a spanyolok, mikor mondtam, hogy nem kell angolul, beszéljen csak spanyolul, hogy huu én hogyhogy ilyen jól beszélek magyar létemre:)))) szóval magyarul: kint kéne élni:))
hát én is benézek néha...aztán gondoltam nyár van:))
majd szeptembertől beindulunk..bár most nekem a spanyolt kéne felfrissíteni, mert szept-ben megyek egy céghez interjúra...és meg kéne tudni szólalni:))
Szia!
Szégyellem,de most nem tanultam:-((((
Nincs rá agyi időm.....
De mindenképp valamikor nekiállok!
sziasztok!
lemaradtam valamiről? nem voltam itthon 2 hétig...
nekem is:-(((
de nagyon szeretném,csak kevés az időm....
ha meg ráérek,akkor le van merülve az agyam:-((((
SZIA!