Profi Vaterázókat szeretnék kérdezni, mit jelent az alábbi? (tudásbázis)
Jóval olcsóbb, kevesebb, mint az 1/3-a.
És sok minden van, ami online teljesen ingyenes.
Ez egyszerű és nagyszerű lehetőség.
1 percen belül tudsz indítani akár éjszaka is.
Ez a CIB, de erről is faggasd ki a bankodat.
Igen.
Bármit és bármikor.
A legszebb benne, hogy azonnal élesítik, az én bankomnál legalábbis.
Menj be a bankodba, és kössetek egy olyan szerződést, hogy online tudd utalgatni a pénzedet.
Ott meg is mutatják, hogy hogyan kell, nem tudod elrontani, olyan progi van, ami segít.
Én ..--- viszonyban vagyok a géppel, mindent leírok, de biztos védőháló mögöttem a cib24, mert azonnal segítenek mindenben.
Az így utalgatás kb. 62 forint,
van a vaterának valami ingyenes, de azt még én sem ismerem.
Ha sokat "játszol" az online bankkal, akkor legyen telefonos értesítőd is, mert ahogy megérkezik a pénz, már indíthatod is a csomagot.
Sziasztok! Jaj de jó, hogy lett egy ilyen fórum is.
Én is kezdő vagyok még ezeken az oldalakon ezért én se sok mindent tudok ezekről a dolgokról. Párszor rendeltem már, nekem sajnos az utalásokkal vannak problémáim. Eddig mindig bementem a bankomba és onnan utaltam de ez így nekem elég gáz mert falun lakom és itt nincs bank. Neten csak az tud utalni akinek be van állítva ez a szolgáltatás? Na én ezekhez a banki dolgokhoz vagyok lüke.
Kezd izgalmas lenni.
:-)
Köszönöm a rám szánt időtöket és válaszaitokat,
nagyon szép Napot Mindenkinek.
/Fejvakarás/
Jól értem-e?
Meg akarok szerezni egy cuccot, de nincs időm napokig a gépnél ülni, akkor pl. erre a 2300 Ft-os cumóra beírok 2900 Ft-ot, és vígan kirándulok, hogy az enyém lesz, de hogyan tudom/tudják rejtetté tenni?
Így, aki most az én esetemben felül akarja licitálni a 3X licitálómat, ő honnan tudja, hogy mekkora összeggel viheti el?
De jó, hogy vagy,
már azt hittem, hogy csak én vagyok ilyen nemtudomka. :-)