Probléma a Vodafone-nál.... (beszélgetés)
Én is azt tanácsolom, hogy a panaszkönyvvel próbálkozz először.
A férjemnek egyszer a fogyasztóvédelemnél tanácsolták, hogy bármilyen problémája van bármelyik üzlettel vagy szolgáltatóval, rögtön kérje a panaszkönyvet. Állítólag annyira félnek az abba való beírástól, hogy legtöbb esetben azonnal megoldják a problémát.
Mi ki is próbáltuk a dolgot, és tényleg működött. Mikor a párom kérte a panaszkönyvet, azonnal olyan nyájasak és segítőkészek lettek a boltban, hogy percek alatt megoldották a panaszunkat. Igaz ez nem Vodafone volt, de hátha ott is beválik.
írtam nekik egy levelet,mert már 3 hete szórakoznak velem.
a történet:
Tegnap megérkzett az E-számlám....Lenne egy pár problémám,amit remélem,hogy sikerül megoldani.
Először is dec. 27-én bementünk egy Vodafone üzletbe,hogy éljünk a 15napos szerződésbontással,mert újra emelkedtek a díjak. A bontási csoporttal telefonon egyeztetünk az üzletben és annyi ban maradtunk,hogy törlik a hűségidőt mindkét előfizetésről. Ez megis történt,de Jan. 3-án kikapcsolták az előfgizetésem és hosszas telefonálgatások után(a másik előfizetésről...)másnap délután nagyon nehezen visszakapcsolásra került. Ez felháborító!!!!!
Dec 27-én a vodafone üzletben azt tanácsoltáák,hogy jan.6án menjünk vissza az egyik üzletükbe,mivel akkor van számlazárásunk és akkor tudunk díjcsomagot váltani díjmentesen! Még vissza is hívtak aznap(dec. 27),hogy akkor jan. 6 vagy 7-én menjek be,ha szeretnék váltani.!!!!!!!
Jan.6-án bementünk és díjcsomagot váltottunk mindkét előfizetésen!!!! A vodafone üzletben közölték velünk,hogy mivel előfizetjük a havidíjat és mivel kisebb csomagra akarunk váltani,ezért majd jóváírásra történik....a Vodafone 100plus és a Vodafone 200plus díjcsomag ára(10 ezer párszáz ft) levonásra kerül a következő számlánkról. Ez sem történt meg! Díjcsomag váltás után másnap Jan.7-én az egyik előfizétsről nem tudtunk telefonálni,amit jelentettünk és pár óra leforgása alatt megoldódott a dolog. jan. 11-én újra előfurdult az,hogy nem működött az egyik szám. 24 óra után állt helyre. 45 percet ültem az egyik üzletükben,de nem tudtak segíteni!
A 70/xxxxxx-es előfizetéshez Vodafone 100plus díjcsomag tartozott még múlthét szombaton és telefonon jeleztünk is az ügyfélszolgálatnak ahol 1000ft-os jóváírást igértek a kellemetlenségért! Sajnos 3 hét leforgása alatt nagyon sok probléma történt ezért szeretnénk a fogyasztóvédelemhez fordulni,ha nem tudunk semmi érdelmegesre jutni!!!
A legutolsó dolog pedig,hogy a tegnapi nap folyamán megkapott e-számlám már 3 előfizetés szerepel, Vodafone 100, Vodafone 200 és Kontakt 1. .......
Ez már nevetséges!
Szerintetek mire számíthatok?
További ajánlott fórumok:
- Utálom a Queent, nagyon. Most már a Vodafone-t is.
- Ha elrontom a pin kódomat vodafone-os mobilomnál, a puk kódot tudom, miért nem enged be mégsem?
- Le lehet mondani online a vodafone-os előfizetést?
- Fizetési probléma a Vodafone-nál. Volt már valakinek hasonló?
- Neten keresztül miért nem tudok Vodafone-nál feltölteni? Az adott bank eléggé vacakol..
- Megéri a telefonos internet? Konkrétan a Vodafone-ra gondolok.