Praktiker webshop vásárlás... Rendeltem, fizettem, termék nincs (beszélgetés)
8. b235ac96d5
2011. dec. 6. 21:27
Fordulj a Fogyasztóvédelmi Felügyelethez!
7. f303be5590
2011. dec. 6. 19:54
homarbox1@gmail.com
6. f303be5590
2011. dec. 6. 19:52
valamint írd meg az esetet a tékozló homárnak is
5. f303be5590
2011. dec. 6. 19:51
mondjuk nem is vásárolnék onnan, ahol az információknál az van, hogy:
Hiba
Hiba az oldalon
4. f303be5590
2011. dec. 6. 19:50
valamint fordulj is hozzájuk
3. f303be5590
2011. dec. 6. 19:50
helyezd kilátásba, hogy a fogyasztóvédőkhöz fogsz fordulni
2. Sly7105
2011. dec. 6. 19:46
Reklamálnék, hogy azonnal kérem vissza a pénzt!
1. Meli0428
2011. dec. 6. 19:38
A praktiker webshopban vettünk egy ajtót,ammit megrendeltünk azonnal kifizettünk bankkártyáról. erre jött az email,hogy nem tudjuk átvenni,mert nincs. :( Ilyenkor visszautalják a pénz, vagy vásároljuk le?
az ajtó még fent van a webshopba,de másik cikkszámon is fent a termék,de annak az ára már jóval drágább. Mit tehetnénk? Ugyanaz a termék,de másik cikkszámmal és drágábban....ezt is idekellene adniuk abban az árban amennyiért ezt kifizettük?
További ajánlott fórumok:
- 13. havi nyugdíjból megengedhettem magamnak,és rendeltem...
- Tesz-Veszen lelt árut rendeltem hosszas egyeztetés után, előre ki is fizettem. Azóta sem e-mail, sem áru. Ennek egy hete. Mi tegyek?
- Mi van akkor ha rendeltem valamit az interetről utánvéttel, de nem veszem át?
- Zuhanykabint rendeltem, de a tálcát nem kaptam meg hozzá, pedig kellett volna. Hová fordulhatok?
- Webáruházban rendeltem előre fizetéssel, de nem kaptam meg a terméket. Írjatok tanácsokat!
- Rendeltem az eBay-ről és PayPal-lal fizettem, a számlámról levonásra került mégis az eBay szerint nem fizetett számlám van, mit tegyek?