Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Praktiker webshop vásárlás... Rendeltem, fizettem, termék nincs fórum

Praktiker webshop vásárlás... Rendeltem, fizettem, termék nincs (beszélgetés)

2011. dec. 6. 21:27
Fordulj a Fogyasztóvédelmi Felügyelethez!
2011. dec. 6. 19:54

homarbox1@gmail.com

[link]

2011. dec. 6. 19:52
valamint írd meg az esetet a tékozló homárnak is
2011. dec. 6. 19:51

mondjuk nem is vásárolnék onnan, ahol az információknál az van, hogy:

Hiba

Hiba az oldalon

2011. dec. 6. 19:50
valamint fordulj is hozzájuk
2011. dec. 6. 19:50
helyezd kilátásba, hogy a fogyasztóvédőkhöz fogsz fordulni
2011. dec. 6. 19:46
Reklamálnék, hogy azonnal kérem vissza a pénzt!
2011. dec. 6. 19:38

A praktiker webshopban vettünk egy ajtót,ammit megrendeltünk azonnal kifizettünk bankkártyáról. erre jött az email,hogy nem tudjuk átvenni,mert nincs. :( Ilyenkor visszautalják a pénz, vagy vásároljuk le?

az ajtó még fent van a webshopba,de másik cikkszámon is fent a termék,de annak az ára már jóval drágább. Mit tehetnénk? Ugyanaz a termék,de másik cikkszámmal és drágábban....ezt is idekellene adniuk abban az árban amennyiért ezt kifizettük?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook