Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Nálatok jó a Digis telefon? fórum

Nálatok jó a Digis telefon? (tudásbázis kérdés)

2009. ápr. 16. 23:08
igen
17. Myrthil (válaszként erre: 15. - Pmjudit)
2009. márc. 9. 19:52
Mi is a központit hívtuk :)
16. f64f0d9a69 (válaszként erre: 15. - Pmjudit)
2009. márc. 9. 19:48
Nálunk is ez vált be! :))
15. pmjudit (válaszként erre: 14. - F64f0d9a69)
2009. márc. 9. 16:19
Végülis mailt írt a központi ügyfélszolgálatnak, válaszoltak, hogy javítják a hibát, köszönik a bejelenetést - láss csodát, jó a telefon! Csak el ne kiabáljam. A helyi irodába, hiába járkált!
14. f64f0d9a69 (válaszként erre: 13. - Myrthil)
2009. márc. 9. 16:15

Próbáld meg nappal!

A telefonunk régebbi, mint a net és sajnos nálunk a telefon soxor nem működik. Az ügyfélszolgálat pedig, ha az automata fel is veszi, szinte mindig foglaltat jelez. Ha sikerül elérni őket, legtöbbször nagyon rendesek tényleg!

13. Myrthil (válaszként erre: 11. - F64f0d9a69)
2009. márc. 8. 20:48

Nekem épp az ellenkező a tapasztalatom.

A belépéskor kért jelszavat elkevertük, és belépéskor véletlenül kitöröltük - egész addig automatikusan beírta-. Mivel szakdolgozatot írtam, éjjel hívtuk fel az ügyfélszolgálatot és nagyon segítőkészek voltak.

Alig negyed óra múlva már ismét volt net :)

12. f64f0d9a69 (válaszként erre: 8. - MelisUK)
2009. márc. 7. 15:03
Azért nincs előfizetés, mert ők is tudják milyen vacak a telefon! A net amikor működik, nagyon jó és tényleg nem drága. Ezzel ritkán van gond. Mostanában épp "ritka" van...
2009. márc. 7. 14:58

Nálunk hun Digi működik már megint. Kb 2 hete időnként egyik sem használható. Hun van, hun nincs. A telefon az nagyon vacak újabban. A net is megbízhatatlan lett. Két éve van netünk a Digitől, és eddig jó volt. Az ügyfélszolgálatot általában nem lehet felhívni. Amikor van net, akkor írunk az ügyfélszolgálatnak.

(Kispesti vagyok)

2009. márc. 5. 19:26
Nekem teljesen jó! Telefon,Tv,internet.Nem drága és nincs havi előfizetési díj.A telefon díja kedvezményes,bizonyos percet ingyen adnak.Van központi hiba bejelentő,azt kell hívni ha gond van.
9. pmjudit (válaszként erre: 7. - Myrthil)
2009. márc. 5. 11:16

Miért meddig kell várni?

Nem első alkalom után ment be személyesen.

Nem küldték a szerelőt, mert szerintünk nincs hiba.


Mit gondoltok fogyasztóvédelem?

2009. márc. 5. 10:14
A szüleim már többször is megrendelték a Digi tv-t, telefont és internetet, legelőször még tavaly decemberben. Ki van építve a rendszer, mégsem jönnek bekötni... Totál gáz. Azt mondták, hogy inkább menjenek be személyesen, minthogy telefonon próbálkoznak. Kb heti rendszerességgel hívták őket, hogy mi van már, mikor jönnek, mindig mást mondtak és még mindig nincs semmi belőle... Tök gáz, pedig olcsó lenne... Aztán majd mikor jó sokan átállnak hozzájuk, szépen fölemelik az árakat.
7. Myrthil (válaszként erre: 3. - Pmjudit)
2009. márc. 5. 09:57

Szerintem nem kell rögötn odaszaladni.

Személyesen ment be, vagy telefonált?

Esetleg megbeszélgetné, hogy valamelyik délután jöjjön ki egy szerelő.

2009. márc. 5. 09:49
Akkor mi lehet? Hallottatok ilyenről?
2009. márc. 5. 09:47
nálunk is jó
2009. márc. 5. 09:45
nálunk jó!
2009. márc. 5. 09:44

Barátnőm a Digihez vitte át a vezetékes telefont és az internetet a UPC-től.

Délutánonként nincs vonal, illetve ha mégis, akkor az ügyfélszolgálat beszélgetését hallja.

Szólt az irodában, azt mondták nincs semmi probléma.

Mit tegyen? Fogyasztóvédelem?

2009. márc. 5. 09:44

Szia!

igen!

2009. márc. 5. 09:41
Nálatok jó a Digis telefon?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook