Ha beszereltetek egy wifi antennát, akkor tudnék netezni a telefonommal? (tudásbázis)
Először is köszönöm mindenkinek, hogy válaszolt. Én sajnos nagyon amatőr vagyok a témában.
Igen, ezen már én is gondolkodtam, hogy azok akik nyitva hagyják a hálózatukat, miért jó nekik? Jstefan, hogy érted azt hogy minden letölthető lesz a telefonomról? Pl.a képeim amit készítek?vagy a telefonszámaim stb, azok is? Tehet kárt a telefonomban úgy hogy vírust küld rá? Mert ilyenről is hallottam már, de nem tudom, hogy igaz-e.
Jaj, tényleg, van a nagy hatótávolságú antenna, amivel jó nagy távolságról is lophatsz netet. :) Egy buktatója van: én kis faluban lakom, mégis jelszóval védem a routerem, és sok ismerősöm van, aki szintén.
Egy meoldás jutott eszembe: járkálj körbe a környéken a telefonoddal, és nézz szét, milyen távolságra van tőled jelszó nélküli wifi; ha van egyáltalán.
Ez amúgy tényleg ne etikus, de na...
Nem routerre gondolsz szerintem, hanem a WIFI-antennára. Ahhoz is kell természetesen jel a környéken, de ez sokkal nagobb hatótávolságú kütyü, mint a lakáson belül használatos router. Ezt a ház tetejére, vagy az ablakba szokták helyezni.
Én személy szerint azért nem ajánlom, mert nem valami etikus, és talán még meg is bírságolhatnak, ha rajtakapnak, másrészt meg mert a mai világban szinte mindenki jelszóvédetté teszi a WIFI-rendszerét, így elég kicsi az esélye annak, hogy jelet tudj vele fogni.
Nem :)
Ez pont olyan, hogy ha nincs pl. kábeltévé előfizetésed vagy beltéri antennád, de veszel egy TV-t, attól csak az üres képernyőt nézheted, adás nem lesz benne. Kell neki a bejövő jel, amit utána "szétsugározhat", hogy te tudj netezni telefonon. Vagyis a routerrel együtt internetet-előfizetést is kell rendelned.
Lenne egy kérdésem hozzátok. Lehet hülyeséget kérdezek:-)