Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » E-bayen rendelt árut a posta felbonthatja? karcosan, és bekapcsolva kaptuk az ipodot :( fórum

E-bayen rendelt árut a posta felbonthatja? karcosan, és bekapcsolva kaptuk az ipodot :( (tudásbázis)

22. homern (válaszként erre: 21. - Móni-cica)
2012. febr. 20. 10:57

Nekünk onnan meg szokott érkezni,a mi címünkkel nincs baj.Néhány barátunk pl szintén hozzánk kéri ha onnan rendel,mert ha a saját címükre kérik minden esetben eltűnik.Attól is függ sajnos melyik postához kerül be :S


Usa-ból meg csak futárszolgálattal,vagy sosem jön meg..Sima postával eddig 1 csomag ért ide összesen.Nem sokáig próbálkoztunk utána..

2012. febr. 20. 08:57
Párom is másfél hónapja vár 5 csomagot Hong Kongból az Ebay től,de nem kapta még meg.Horvát lakcímre állandóan megkapott mindent hiánytalanul.
20. Norchy (válaszként erre: 13. - Clementai)
2011. jún. 16. 13:46

szia

nem tudom mi történhetett, de a haverunk rendelése dhl-lel jött, azt is felbontották vámolásra, ott a bőr tokot vágták keresztbe késsel. bizonyítsa be, mi? :(

szóval nem a postán múlik ha vámolásra felbontják, akkor ez van... csak szégyen, hogy nem tudnak odafigyelni, milyen értékekkel dolgoznak

19. xti_
2011. jún. 16. 00:25

én cipőketrendeltem, mindegyiken rajta volt az eredeti címke, plusz egyenként be voltak csomagolva.

először az tűnt fel, hogy az egyik ki van bontva, és hiányzik róla a címke. aztán kiderült, hogy az eggyel nagyobb számú, ugyanolyan cipő viszont egyáltalán nincs meg!

még hálás lehetek, hogy az eggyel kisebbet, ami nyilván kicsi lett, visszatették...

reklamálni nincs kinél, hiszen nem tudom bizomyítani, hogy valamennyi rendelt cipő benne volt eredetileg a csomagban.

nem tudom, hogy a posta volt-e, vagy a vám, de ez tényleg szabad rablás...

2011. jún. 15. 20:08
Hát figyelj, ha csak karcos,de más baja nincs,akkor kaptok rá másik tokot :)
2011. jún. 15. 19:11
szerintem is tök fölösleges reklamálni.
2011. jún. 15. 19:06

hát, köszönöm, tanultunk belőle.

sziasztok.

15. emagdi
2011. jún. 15. 19:01
külföldről érkező cuccot érdemes futárszolgálattal szállíttatni, kicsit drágább csak mint a posta, de gyorsabb, és nagyságrendekkel valószínűbb, hogy megérkezik.
14. verga doro (válaszként erre: 9. - 4327a8e017)
2011. jún. 15. 18:58

Teljesen felesleges a postán reklamálni. Nekem az ajánlott levelemet bontották fel és üresen érkezett meg a címzettez. Azt írták rá, hogy postai adatfeldolgozás során megsérült... Na persze. A postán felvették az adatokat,meg hogy milyen érték volt benne és azóta semmi ír felőle.

Egyszer meg Angliából adtak fel nekem egy cipőt ajánlva. Az is 3 éve úton van. Egészen Magyarországig lekövethető volt, utána nyoma veszett... Úgyhogy ennyit a magyar postáról.

2011. jún. 15. 18:57

hogy száradjon le a keze postásnak, legalább ne karcolta volna össze, de így gyanús, hogy kicserélte esetleg, mert miért karcolta volna össze 3 nap alatt, lehet használta.

a káanyját !

12. Masször (válaszként erre: 10. - Emagdi)
2011. jún. 15. 18:52

Nem-e???

Még el is kobozták a telefonomat, természetesen nem lehettem jelen az "állítólagos" megsemmisítésen:-(

2011. jún. 15. 18:49

Unión kívülről érkező valamennyi csomagot felbontják, Vám és Áfa fizetési kötelezettség miatt.

erről nem a Posta tehet.

A sérülésért biztosan a posta dolgozóit terheli a felelősség, de ezt nem tudod bebizonyítani.

Az már csak spekuláció, hogy kicserélték a készüléket.

Sajnos semmit nem tudsz tenni ez ellen!

Az egyetlen lehetőséged, hogy a drágább szállítást választod: Fedex, Ups, Dhl.

10. emagdi (válaszként erre: 9. - 4327a8e017)
2011. jún. 15. 18:49
igen, általában az ázsiai cuccokkal sem foglalkoznak a vámosok, de az usa-ból érkezőket mindig megvámolják.
9. 4327a8e017 (válaszként erre: 3. - Clementai)
2011. jún. 15. 18:48

Biztos, hogy a magyar posta bontotta fel, ott kéne megpróbálni egy reklamálást.

Legközelebb inkább eu-n belülről rendeljetek dolgokat, hogy ezt kikerüljétek, nekem Angliából eddig minden rendesen megérkezett, kínából is a kis értékű dolgok.

2011. jún. 15. 18:47

max a vám bonthatja fel, de nem szokták.

sajna a magyar posta olyan, hogy ha van rá lehetőségük, szeretik megdézsmálni a küldeményeket:((

nagy eséllyel nem az eladó a hibás, hanem a kedves magyar postások (mint látszik abból is, hogy magyar postás szalaggal ragasztották le) :(

csodálom amúgy, hogy egyáltalán kaptatok valamit, és nem lopták ki a cuccot a csomagból...


az eladó meg azért ajánlott fel kártérítést, mert aki az ebayen kereskedik, nagyon fontos, hogy ne kapjon rossz minősítést (így még akkor is kárpótolni próbál téged, ha nem is ő a hibás).

7. clementai (válaszként erre: 4. - Ada52)
2011. jún. 15. 18:47
hogy ki volt a ludas, már nem fog kiderülni, csak annyira szomorúak és dühösek vagyunk .
2011. jún. 15. 18:46
11 et kellett fizetni.
2011. jún. 15. 18:46

igen

de miért van felbontva ? a gyerek totál oda van :(

2011. jún. 15. 18:45
Nem lehet a vám a ludas?(ti voltatok,akiket megvámoltak,ugye?)
2011. jún. 15. 18:35
magyar postai szalaggal van leragasztva. az eladó jól adta fel azt mondta, de felajánlott 10 dollárt, ha nem húzzuk le a minősítéssel. lehet ártatlan, nem tom.
2011. jún. 15. 18:32

Hát elvileg nem bonthatja fel,de attól megteszik...

De valószínűbb,hogy így lett feladva,mivel ha felbontották volna,akkor üresen kapod meg a csomagot... Tapasztalatból mondom sajnos.

Mindenképpen írj az eladónak!

2011. jún. 15. 18:30
E-bayen rendelt árut a posta felbonthatja? karcosan, és bekapcsolva kaptuk az ipodot :(

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook