Convers cipő reklamáció (beszélgetés)
Igen, ez a tanulság, ez az üzlet pár ezerrel lehet hogy olcsóbban adja a termékeit, (hatalmas üzlet Biatorbágyon)de ugy is állnak a vevőkhöz!!
A convers állitólag alapban ilyen, nem vevőcentrikus!
Én biztos nem leszek többé a vevőjük!!!
Teljesen felesleges végigfutni a köröket...Olyan helyen kell vásárolni,mint a Hervis,Humanic és akkor szó nélkül cserélnek.
Tanulópénz...
Sajnos ez így megy.
Tudom,mert ismerősöm vezet egy ilyen üzletet és ez a mente,és általában,azaz az esetek 99,9%-ban javítják a cipőt.
Állandóan békéltetőtárgyalásra jár az Iparkamarába,mert a vevő nem fogadja el az eredményt.
Egy tanulsága legyen a dolognak,ezt a márkát el kell kerülni!
Táskában meg pláne.
megnéztem ezt az oldalt, (Tékozló Homár)
az lenne a kérdésem, hogyan kell ide irni??
Hát ez az!!
A mai inséges időkben, mikor fogszoritva összekuporgatja az ember, hogy a kamasz gyereknek örömet okozzon, elvárná az ember, hogy a fizetésének az egyhatodát egy pár cipőre kell költeni, akkor legalább egy évet birjon ki!!!!!
Vettem már ezt a fajtát a fiamnak bőrböl és még most is stabil, de ez valami uj dizájnos nyári vászonból volt, a fene essen az izlésükbe!!
Persze, kamaszok, hazavágják, én is elismerem, de három hónapra gyártják, azért ez durva, akkor kerüljön 3 ezerbe és kivágom pár hónap után a kukába!
Végül is nem hagyom annyiban, összeszedem a papirokat és elküldöm, sokat nem remélek, de legalább megnyugszom!
vagy írj a Tékozló Homárra, ott komolyan szokták venni az ilyen panaszokat!
Hát, sovány vigasz, de legalább itt elpanaszoltad a bánatod.
Nem tudom milyen az a cipő, de 3 hónap intenzív hordás mellett simán haza lehet vágni egy cipőt, főleg ha kamasz hordja, ráadásul egy ilyen semmilyen izét, aminek csak a neve ér valamit.
Muszáj leirnom, mert szétrobbanok a dühtől!
Vettünk nyár elején egy cipőt a fiamnak, nem irom le hogy hol, pedig legszivesebben leirnám!!
hónapig használta, uram bocsá' tényleg használta, pedig lehet hogy nem kellett volna?
És augusztus végén láttam, hogy a cipő tropára van, elszakadt a talpánál a vászon, a sarkánál belül kitört a kéreg, szóval nem ecsetelem, de borzasztó volt,
Gondoltam, mivel 6 hónap a garancia, talán visszavisszük, és kapunk egy másikat, mert biztos voltam benne, hogy ez egy nem sikerült selejtes széria lehetett, ennyi idő alatt nem szokott ez a fajta cipő igy tönkremenni.
Ugye azt is tudni kell, hogy egyedül vagyok három gyerekkel, a drága apjuk gyerektartást egy fillért sem ad, igy eléggé megterhelő nekem 15.000 ft-ért cipőt venni a 17 éves kamasz fiamnak, és nem ugy gondoltam, hogy három hónapra veszem!!
Visszavittük az üzletben, ahol közölték, hogy el kell küldeniük bevizsgálásra.
Hátom hét után jött egy sms, hogy a reklamáció megalapozatlan!!!
Hivtam az üzletet, ők széttárták a karjukat, megkaptam a telefonszámát annak a cégnek, akik elbirálták, felhivtam, ott közölték, már nem tudnak felvilágositást adni, menjek fel egy honlapra, töltsek ki egy noymtatványt, fénymásoljak, küldjem el az összes papirt...
szóval elegem van!!
Ja, és el kell utaznom a cipőért és az eredményért, ami 50 km tőlem.
Az a kérdés foglalkoztat, ki az aki elbirálja, hogy ez a cipő nem jogosult a cserére, akkor milyen cipőket cserélnek ki????
Felháboritó, mások évente cserélgetik, direkt tönkre teszik a cipőket, én meg ost az életben egyszer, ugy érzem, jogosan szerettem volna, és beintenek, vegyek megint 3 hónap után egy másikat 15 ezerért!!!!!!!!!!!!