Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Banki nyitvatartás változhat most, van valakinek erről információja? fórum

Banki nyitvatartás változhat most, van valakinek erről információja? (tudásbázis)


26. Guruljka (válaszként erre: 25. - Vivo44)
2020. márc. 17. 13:18
Köszönöm. Igyekszünk.
25. vivo44 (válaszként erre: 24. - Guruljka)
2020. márc. 17. 12:34

Köszönöm szépen!

Vigyázzatok egymásra.

24. Guruljka (válaszként erre: 18. - Vivo44)
2020. márc. 17. 12:09

Szia!

A fiam bankja, ő jelenleg nem foglalkozik a számlájával, mert épp eltapsolta a maradék pénzét a hétvégén. A Szép kártyáját használja csak, az meg OTP-s. Én igyekszem bankváltásra rábeszélni, de egyelőre még nem hajlandó.

Nagyon sajnálom, hogy nem tudok segíteni és ötletem sincs!

23. vivo44 (válaszként erre: 22. - Channa*)
2020. márc. 17. 10:43

De küldenek a pénzfelvételről és egy vásárlásról értesítőt mobilra, amire ha rákattintok, akkor látom az aktuális számlaegyenleget.

Igen megnézetm a honlapot, a honlapon semmi problémát nem jeleznek.

Most 10:07-től tartom a telefont és zenét hallgatok.

22. Channa* (válaszként erre: 21. - Vivo44)
2020. márc. 17. 10:31

Értem.

Valószínű, hogy túlterhelt a rendszerük.

Honalapjukat megnézted? Nem írtak ki semmit erre? Elvileg ezt meg kellene tenniük. Nincs kint semmi...


SMS-nél arra gondoltam, hogy egyenleg közlő sms-t nem kapsz?

Belépni úgy tűnik nem tudsz, de az utolsó tranzakciónál egyenleget csak küldtek. Vagy nálatok nem?

21. vivo44 (válaszként erre: 19. - Channa*)
2020. márc. 17. 10:24

A netbankba belépéskor minden esetben küld a telefonra egy generált jelszót, amit a "jóváhagy" gombra nyomással a telefonon tudtam belépni a netbankba.

Most viszont hiába nyomok rá a "jóváhagy", nem történik beléptetés, hanem 5 perc után jön az újabb hibaüzenet, hogy: "beléptető kódja időtúllépés miatt nem érvényes"

Bocsi! Tudom hogy benne vagy a szférában, nem vagy buta, csak az átláthatóság miatt magyaráztam így el, részletesen.

2020. márc. 17. 10:16
Erste fiókok 15-ig vannak nyitva, netbankra jött az értesítés
19. Channa* (válaszként erre: 18. - Vivo44)
2020. márc. 17. 10:00
Utolsó sms már nem aktuális?
18. vivo44 (válaszként erre: 16. - Guruljka)
2020. márc. 17. 09:36

Szia!

Tudnál segíteni??

3.-ik napja nem érem el őket semmilyen formában.

Netbankba nem tudok belépni mobil azonosítóval.

Telefont nem veszik fel.

Mobil app: "sajnos a rendszer leállt"

Hogy tudok rájönni a bankszámlám tartalmára mégis? (mert ezért csak nem zaklatnám őket személyesen 40 km-re)

Esetleg ötlet?

17. Channa* (válaszként erre: 16. - Guruljka)
2020. márc. 17. 08:16
Igen, tudom. Múlt nyáron álltak át valami új rendszerre, ami szerintem nem elég stabil...
16. Guruljka (válaszként erre: 15. - Channa*)
2020. márc. 16. 23:41

Az MKB-nek az is komolyan megártott, amikor a hó elején előbb karban tartottak, majd átálltak az azonnali fizetésre.

Többször halasztották a netbank-elérhetőséget, pár napon át nem sikerült utalni.

15. Channa* (válaszként erre: 14. - Vivo44)
2020. márc. 16. 20:38

Nekünk is idő kell mire mindent összehozunk.

Lehet, hogy azért nem érted el telefonon őket, mert sokan ezt tették, vagy az is lehet, hogy bedőlt a rendszerük, karbantartás volt, stb. Előfordul az ilyen.

Remélem észre vették, hogy gond van és dolgoznak a javításon.

14. vivo44 (válaszként erre: 13. - Channa*)
2020. márc. 16. 20:08
Csak azért kérdeztem, mert tegnap óta app nem működik, emailre nincsen válasz, telefon 47 perc zenehallgatás után meguntam, tehát elérhetetlenek. Személyesen pedig.....amit leírtál jó magad is, amit természetesen tiszteletben is kell tartani.
13. Channa* (válaszként erre: 12. - Vivo44)
2020. márc. 16. 19:59
Nem. De gondolom ott is hasonló szigorítások vannak.
12. vivo44 (válaszként erre: 11. - Channa*)
2020. márc. 16. 19:23
Rendben.Nem MKB ugye?
2020. márc. 16. 18:50

Nálunk úgy változott, hogy reggel ugyan akkor nyit, mint eddig, de 15-ig lesznek nyitva a fiókok, illetve egyszerre csak annyi ügyfél mehet be, ahány ügyintéző van.


Minden ügyfél figyeljen arra, hogy betegen ne menjen ügyet intézni, nem csak bankba, de sehová se!!!

Az ügyintézők nem azért járnak be, hogy megbetegedjenek!


És még egy: csak olyan ügyben menjen bárki bankba, ami halaszthatatlan és nem lehet online intézni. Ne most akarjatok új számlát nyitni, érdeklődni, fecserészni!

Szinte mindent el tudtok intézni online is!


Köszönjük az ügyintézők nevében!

10. df1e1c376c (válaszként erre: 9. - Channa*)
2020. márc. 16. 16:08
Igaz. Kicsit jobban átgondoltam.
9. Channa* (válaszként erre: 7. - Df1e1c376c)
2020. márc. 16. 16:02
Lehet, hogy pont azért...
2020. márc. 16. 15:26
Ha mindenképp kell, lehet online is intézni a legtöbb banknál.
7. df1e1c376c (válaszként erre: 1. - Fórumnyitó (anonim))
2020. márc. 16. 15:14
Most ízé leszek még minden, de mégis mire kell most személyi hitelt felvenni, amikor bármikor bármilyen munkahelyet bezárhatnak bizonytalan időre vagy hetekre karanténba csaphatnak, vagy rosszabb...
2020. márc. 16. 14:50
...esetleg még a takarékszövetkezetek?
5. andi6020 (válaszként erre: 1. - Fórumnyitó (anonim))
2020. márc. 16. 14:38
Az összes bank nyitvatartása érdekelne? Amúgy hívd fel az adott bankot.
4. Amaunet (válaszként erre: 1. - Fórumnyitó (anonim))
2020. márc. 16. 14:29
Hívd fel a bankot és ott válaszolnak a kérdésedre!
3. Csalános (válaszként erre: 1. - Fórumnyitó (anonim))
2020. márc. 16. 14:07
Tegnap olvstam a bankoknál az ajtón!: Csak komoly és fontos ügyben fogadnak ügyfeleket. Ha nem kell, akkor interneten, telefonon intézzék ügyeiket.
2020. márc. 16. 13:58
Hol? Melyik bank?
2020. márc. 16. 13:53
Bankban akartam személyi kölcsönt felvenni a jövő héten..tud valaki a nyitvatartásról? : ( KÖSZÖNÖM

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook