Banki nyitvatartás változhat most, van valakinek erről információja? (tudásbázis)
Köszönöm szépen!
Vigyázzatok egymásra.
Szia!
A fiam bankja, ő jelenleg nem foglalkozik a számlájával, mert épp eltapsolta a maradék pénzét a hétvégén. A Szép kártyáját használja csak, az meg OTP-s. Én igyekszem bankváltásra rábeszélni, de egyelőre még nem hajlandó.
Nagyon sajnálom, hogy nem tudok segíteni és ötletem sincs!
De küldenek a pénzfelvételről és egy vásárlásról értesítőt mobilra, amire ha rákattintok, akkor látom az aktuális számlaegyenleget.
Igen megnézetm a honlapot, a honlapon semmi problémát nem jeleznek.
Most 10:07-től tartom a telefont és zenét hallgatok.
Értem.
Valószínű, hogy túlterhelt a rendszerük.
Honalapjukat megnézted? Nem írtak ki semmit erre? Elvileg ezt meg kellene tenniük. Nincs kint semmi...
SMS-nél arra gondoltam, hogy egyenleg közlő sms-t nem kapsz?
Belépni úgy tűnik nem tudsz, de az utolsó tranzakciónál egyenleget csak küldtek. Vagy nálatok nem?
A netbankba belépéskor minden esetben küld a telefonra egy generált jelszót, amit a "jóváhagy" gombra nyomással a telefonon tudtam belépni a netbankba.
Most viszont hiába nyomok rá a "jóváhagy", nem történik beléptetés, hanem 5 perc után jön az újabb hibaüzenet, hogy: "beléptető kódja időtúllépés miatt nem érvényes"
Bocsi! Tudom hogy benne vagy a szférában, nem vagy buta, csak az átláthatóság miatt magyaráztam így el, részletesen.
Szia!
Tudnál segíteni??
3.-ik napja nem érem el őket semmilyen formában.
Netbankba nem tudok belépni mobil azonosítóval.
Telefont nem veszik fel.
Mobil app: "sajnos a rendszer leállt"
Hogy tudok rájönni a bankszámlám tartalmára mégis? (mert ezért csak nem zaklatnám őket személyesen 40 km-re)
Esetleg ötlet?
Az MKB-nek az is komolyan megártott, amikor a hó elején előbb karban tartottak, majd átálltak az azonnali fizetésre.
Többször halasztották a netbank-elérhetőséget, pár napon át nem sikerült utalni.
Nekünk is idő kell mire mindent összehozunk.
Lehet, hogy azért nem érted el telefonon őket, mert sokan ezt tették, vagy az is lehet, hogy bedőlt a rendszerük, karbantartás volt, stb. Előfordul az ilyen.
Remélem észre vették, hogy gond van és dolgoznak a javításon.
Nálunk úgy változott, hogy reggel ugyan akkor nyit, mint eddig, de 15-ig lesznek nyitva a fiókok, illetve egyszerre csak annyi ügyfél mehet be, ahány ügyintéző van.
Minden ügyfél figyeljen arra, hogy betegen ne menjen ügyet intézni, nem csak bankba, de sehová se!!!
Az ügyintézők nem azért járnak be, hogy megbetegedjenek!
És még egy: csak olyan ügyben menjen bárki bankba, ami halaszthatatlan és nem lehet online intézni. Ne most akarjatok új számlát nyitni, érdeklődni, fecserészni!
Szinte mindent el tudtok intézni online is!
Köszönjük az ügyintézők nevében!
További ajánlott fórumok:
- Honlap működésével kapcsolatos információk
- Értelmes 4 betűs szavak, amiben csak egy betű változhat...
- TB ügyintéző tanfolyamra jelentkeztem. Van valakinek információja, mire lehet számítani felvételinél?
- A dolgok változnak, az anyós is változhat
- Miért változhatott meg ezek alapján a véleménye?
- Melyik honlapon kaphatok naprakész információt a Svájci Jegybanki alapkamat változásáról?