Ááá, fáj!! (beszélgetés)
Sziasztok!
Nekem gyerekkoromba sok baj volt a manduláimmal,de végül(voltam kórházban is miatta)nem vetették ki anyuék.
Aztán mikor 22 éves voltam egyfolytában tüszős mandulagyulladásom volt 39 fokos lázzal,egyfolytában antibigyót szedtem(semicillint).
Mivel a kórházba voltam gyakorlaton gondoltam megkérdezek egy fül-orr gégészt,milyen gyógyszert ajánl,ami használ is.
Ő azt mondta ,hogy vetessem ki,mert folyamatosan folyik belőle a gennny.
Végül rászántam magam(azóta nem volt mandulagyulladásom)viszont szerintem (ha muszáj ) jobb gyerekkorba kivetetni.Engem nem altattak.És szerintem a gyerekek hamarabb kiheverik ezt a dolgot.
Orvostanhallgató vagyok. Az ACC-t száraz köhögésre ajánlom. Köptetőként nem is fog beválni.
Azt pedig, hogy az orvos azt ajánlotta neked,hogy vetesd ki a manduládat, nem tanácsolom. Nem véletlenül van az ott, ahol van. Ameddig nincs vele nagy gond, addig szerintem tűrj neki. :)
sziasztok...
nekem általános iskola 4. osztályában vették ki a mandulámat,jó rég volt,19 vagy 20 éve...kb 2 éve nagyon szarul voltam és elmentem a dokimhoz,aki közölte,mandulagyulladásom van...na,gondoltam,azt má' hogyan????amikor x éve nincs...mire a doki,az egy nyirok szerűség és ha ki is veszik,100%ban nem tudják eltávolítani ás az a két kis csonk gyulladt be,ami ilyenkor visszamarad....
attól nem lesz könnyebb a döntés.Régen még csak "szimpla" torokgyulladásaim voltak.Tavaly már hangszál gyulladás is.Most meg ez,láz nélkül még soha nem voltam ilyen rosszul!
Bár már kúszik felfelé.
Rájött a metszhetnékes szöveg :D
Na ez az, eddig miért nem mondta? :)
De nem teszel fel szavit, hogy 'milyen sűrűn vagy náthás'?
a háziorvosom fül-orr-gégész!
Ez most meglepő kérdés volt a részéről,mert eddig soha nem vetette fel.