72 órás csere
Egy kedves ismerősöm a napokban vásárolt egy készüléket az egyik mobilszolgáltatónál. Alig volt nála pár órát a teló, amikor is észrevette, hogy recseg a vonal beszélgetés közben, én jól hallottam őt, de az állítása szerint ő a felét sem értette. Mondtam neki, hogy menjünk vissza vele még úgyis benne van a 72 órában és akkor majd cserélik. Meg is történt, elmondta, hogy mi a gondja a telefonnal, mire a kedves szervizes közölte, hogy elküldi bevizsgálásra. Rákérdeztünk a 72 órára, de könnyedén hárított az ügyintéző, hogy erre nem vonatkozik a 72 órás csere, mert ő kipróbálta, de nem hallott recsegést. Azt mondta, hogyha nem észlelhető a hiba a helyszínen, akkor csak bevizsgálásra tudja elküldeni, de akkor már kiesik a 72 órából. Majd elkérte a vásárlók könyvét, amit szinte nem is akart odaadni. Annyira meglepődtünk, hogy szóhoz sem jutottunk, a szervizes hátrament és felhívta a főnökét, aki nem engedte kicserélni a telefont. Meghallgattunk még egy ilyen típusú telefont, majd így felelt a szervizes:"ez sem recseg jobban, mint a másik".
Hát komolyan úgy felháborodtam már én is, hogy megkérdeztem, talán nem kellene betartani a szabályokat, üljünk ott reggelig, amíg újból megjelenik a hiba. Teljesen nevetséges ez az elbánás az ügyféllel. Arról nem is beszélve, hogy a barátom nagyon szépen beszélt az elején még vele, de miután az ügyintéző emelte a hangját, ő nem hagyta, hogy így beszéljenek vele. Felvett egy jegyzőkönyvet a szervizes. Ezek után joggal kérdeztük meg, hogy akkor elállnánk a szerződéstől, hiszen, ha telót sem kaphatunk, akkor miért is maradjunk a szolgáltatónál? Az ember nem élhet a jogaival? Vagy akkor hogy is van ez?
Írta: a9ffc273fe, 2008. október 1. 11:03
Fórumozz a témáról: 72 órás csere fórum (eddig 9 hozzászólás)