SZÉP-kártya problémák (beszélgetés)
Pfff!
Ez így elég gáz. :/
Megkérdeztem...
Valamiért a cég másik alszámlára utalt, mint kértük, ezért nem tudtunk vele fizetni... Többekkel is előfordult sajnos...
Viszont a korábban regisztrált e-mail címet, amivel többször is beléptünk az online felületre, nem látják a rendszerben, és nem tudják megmondani, hogy tűnt el...
Talán kérdezd meg a bankot. :)
Szerintem az "átállás" nem lehet gond, mert az MKB még MKB...
Sziasztok!
A héten MKB SZÉP-kártyával akartunk fizetni egy étteremben, de nem tudtunk, mert "Hibás összeg" hibaüzenetet kaptunk. Pedig kell lenni rajta pénznek.
Épp ezért be akartam lépni az online felületen, de sehogy se tudtam, már elfelejtett jelszót akartam kérni, de az e-mail címet se ismerte fel.
Idő közben kiderült, más is járt így mostanában, érdekelne, tapasztalt-e közületek valaki hasonlót. Vagy ez amiatt lehet, hogy most az MKB-t felvásárolta egy másik bank, és még nem álltak át??
Az ügyfélszolgálatot eddig nem tudtam elérni, napközben még próbálom, de hátha valaki tud valamit...:)
Köszi!