Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Műszaki cikket vettem... fórum

Műszaki cikket vettem... (beszélgetés)

2018. júl. 1. 12:25

Egyébként hiába nézem meg személyesen, a hiba nem szokott kívülről látszódni.

Egy drága billentyűzetnél én a számítógépes boltoshoz fordulnék, elsődlegesen neki nem érdeke, hogy vacakot áruljon.

Olcsó, 1-2 ezer Fr-os billentyűzetet simán rendelek vagy veszek bárhol. Ez többször előfordult már, mert rendszerint word-ben dolgozom, és nekem bőven elég, ha gépelni tudok.

A fiamnak idővel lesz komolyabb Gamer billentyűzete, de azt a bevált számítógépesünknél fogjuk megvenni.

12. Guruljka (válaszként erre: 12. - Diagno)
2018. júl. 1. 12:21
Az Alföldön.
11. 1e072b34d7 (válaszként erre: 10. - 9b10f3d7ff)
2015. márc. 23. 16:50
Tartós fogyasztási cikkek esetén x javítás után kötelesek kicserélni, ha nem tudják ugyanolyanra akkor ajánlhatnak más típust, de ezt már nem vagy köteles elfogadni, visszakövetelheted a pénzt.
2015. márc. 23. 16:44
A helyedben írnék a forgalmazónak, ha nem orvosolja a hibát, akkor a gyártónak. Én megtettem már sikeresen egy mosógéppel,aminek a jótállása is lejárt 2 hónapja és visszakaptam az árát.
9. 1e072b34d7 (válaszként erre: 8. - 408020f45e)
2015. márc. 23. 16:31

Talán a kereskedőnek, forgalmazónak is az lesz idővel, és kijavítja a gyártási hibákat/új modellt vezet be/alternatív megoldást javasol.

Végig kell csinálnod következetesen.

2015. márc. 23. 16:20

Köszönöm a válaszokat!

Ettől tartok én is. De ez idegölő móka :(

2015. márc. 23. 16:15

Ahányszor elromlik. Mindig újra kezdődik a garancia. A(z új) garanciapapíron nem látszik, hogy hányszor kaptál már újat.

Mi a winchesterrel jártunk így régen, garancián belül tönkrement, kaptunk újat. 2-2,5 évente vittük vissza, kb. 3-szor.

2015. márc. 23. 16:15
Nyomtatóval jártam hasonlóképpen: 1 éven belül 3-szor cserélték. Kérdeztem, meddig kell elfogadnom. Azt felelték, amíg tudják ugyanezt a típust biztosítani. :(
5. 1e072b34d7 (válaszként erre: 4. - 408020f45e)
2015. márc. 23. 16:12
Erre törvényileg nincs lehetőség.
2015. márc. 23. 16:04
Én legszívesebben az árát kérném vissza, mert már egyáltalán nem bízom meg ebben a konstrukcióban. Szerintem eleve hibás a széria.
2015. márc. 23. 16:01
Tehát egy elég drága billentyűzetet vettem és elromlott. Visszavittem és mivel helyben nem tudták javítani, irány a szakszervíz. Heteket vártam, mire megjött a válasz, nem javítható. Adtak helyette egy ugyanolyan újat és újra indult a jótállás. csakhogy ez is elromlott. Hányszor lehet ezt végigjátszani?! Kérem, csak olyan válaszoljon, aki tudja a választ.
2015. márc. 23. 15:58
A kérdésem a következő: meghibásodás esetén
2015. márc. 23. 15:58
Műszaki cikket vettem...

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook