Főoldal » Fórumok » Hobbi & Otthon fórumok » A tegnap vásárolt műszaki cikket vissza lehet vinni, ha helytelen információkat kaptunk róla? fórum

A tegnap vásárolt műszaki cikket vissza lehet vinni, ha helytelen információkat kaptunk róla? (tudásbázis)


2010. ápr. 22. 11:24
na igen, ti tettétek jól! Én ebböl a háttérinfóból kiindulva nem vásároltam sosem ott! Borzasztó, és bosszantó!
20. szisi
2010. ápr. 22. 11:08

Biztosan van sok olyan ember, aki elkullog, miután "bebizonyították neki, hogy egy hülye idióta", de mi azért jól álltuk a sarat. Érvelni tudni kell.

De ne mondja már senki nekem, hogy egy órát kell azért pöcsölni, hogy kiderüljön, hogy tud-e valamit a gép, vagy sem?

Egyébként a biztonsági őr legalább nem pofázott hülyeségeket, habár ennek ellenére semmi köze nincs a történtekhez.

Kár, hogy a kajáldás részben dolgozó konyhás néninek nem mutatták még meg a gépet, hátha az megtalálta volna rajta, amit keresünk, ha már mi mertünk reklamálni...

Ja, és tőlünk nem dőlt ki senki, hiszen nem kiabáltunk (intelligens emberek lévén természetesen visszafogtuk magunkat, még a végére is maradt bennünk tartás), a többi okostojással volt a probléma, akik beleszuggerálják az emberbe, hogy hülye vagy...:S

2010. ápr. 22. 10:56
elolvastam én is a naplódat...az elsö két sor után sejtettem, hogy ez a "lecsó" lesz! Elmondok neked/nektek egy mühelytitkot: a biztonsági ört azt azér´ hívják oda, mer´ ö ottan okosként is funkcionál (alkalmanként tényleg, hisz lehet, magasabb és szakirányúbb a végzettsége a müszakis kollégánál!)...a müszakis kollégának meg kurvájul nem kell semmilyen végzettég, és különben is, mindig a vevö a hülye! Annak a gyönyörüséges intézménynek az üzltsorán dolgoztam, volt alkalmam végignézni, ahogy az ügyfélszolisok szép sorban döltk ki...(másfél év alatt 8 új vevöszolissal találkoztam!)...szerencsétlenek kapják a vevöktöl az áldást, meg a fönököktöl is! hiszen nekik meg van mondva, hogy a vevö a hülye elsösorban, aztán ha ragaszkodik az ügyfél ennek az ellenkezöjéhez, majd tesznek valamit, eselleg...nem akarok ezzel senikt megsérteni, föleg nem ottani dolgozókat, de valóban botrányos, ami ott megy! És szomorú, mert a penge élén ugyan, de benne vannak a jogos határban, a fene a ... mindegy...
18. szisi
2010. ápr. 22. 10:55

Ja, azt meg kifelejtettem, hogy tisztelt műszaki osztály-vezető kolléga közölte velünk, hogy mások meg direkt úgy keresnek gépet, hogy ne lássák a dátumot... Na de könyörgöm: ami van, azt ki lehet kapcsolni, ami meg nincs, azt meg ugye eleve be sem lehet...

Meg amúgy is: mi köze van hozzá, hogy miért keresek ilyet? Nekem ilyen kell, és kész, ebbe aztán már tényleg ne szóljon már bele!!!

Dühítő.

2010. ápr. 22. 10:41

Most elolvastam.

Ez röhej.

Szó nélkül vissza kellett volna venniük. Még indokolnotok sem kellett volna.

16. szisi
2010. ápr. 22. 10:34
Hát éppen visszavették, részletek a naplómban... :S
2010. ápr. 21. 10:17
Nyugodtan vidd vissza. Én méleget vittem vissza,mert elromlott (kb. fél éves volt) és simá kérdezés és kipróbálás nélkül vissza adták a pénzt. Ha hisztiznek,mondd meg,hogy téves infót kapták a gépről és ezért szeretnél venni egy olyat,ami megfelel az elvárásaidnak.
2010. ápr. 21. 08:18
Mi is vettünk karácsony előtt a T.-ban egy szendvicssütőt, ami kb. két hét után elromlott. Szó nélkül visszaadták a pénzt. Bár ki is cserélték volna, de inkább a pénzt kértük.
13. Napra_forgó (válaszként erre: 9. - Szisi)
2010. ápr. 21. 08:17

Három napon belül bármit vissza lehet vinni.

Nem lehet kifogásuk.

12. szisi (válaszként erre: 11. - Tacus)
2010. ápr. 21. 08:05
Ez tapasztalat, Tacus?
11. Tacus (válaszként erre: 9. - Szisi)
2010. ápr. 21. 08:03
T-ba vissza fogják adni a pénzt.
2010. ápr. 21. 07:45
Vissza hát! Én vittem vissza vasalót, pedig ki is próbáltam. Én a M. M.-ban vettem, ott sem próbálták ki, viszont felajánlották a cserét.
2010. ápr. 21. 07:42

Köszönöm, mindenképpen! Már szétvet az ideg. Nem a pénzt szeretnénk, hiszen azért mentünk fényképezőgépért, hogy az legyen!

Ú, nem tudom mit fognak mondani.

Ahogy után néztem, a Fogy. védelem honlapján csak azt találtam, hogy 3 napig cserélni kötelesek a hibás árut, utána már javíttatni. De a hibátlanról egy szó sem esett...

Habár Karácsony után is sokan visszaviszik a 6. vasalójukat meg a 4. robotgépet...

2010. ápr. 21. 07:39
Vigyétek vissza, ki kell cserélniük. A doboza nem szakadt el gondolom, mert ezeket már ki lehet egyszerűen bontani. Vidd csak vissza és ha szólnak valamit mondd meg, hogy ők nem ezt mondták, pedig rákérdeztetek...
2010. ápr. 21. 07:27
Nyugodtan vigyétek vissza...
2010. ápr. 21. 07:21
Ja, és a T. betűs bevásárlóközpontban vettük. Kérdésünkre, miszerint ki lehet-e próbálni, nemleges volt a válasz. Ha ott megtettük volna, el sem hozzuk...
2010. ápr. 21. 07:20

Csak annyira sértetlen, hogy természetesen a csomagolásból kibontottuk, hiszen egyébként ki se lehet próbálni. Egy fényképezőgépről van szó, de hangsúlyozom, hogy műszakilag hibátlan, tökéletes állapotban van! Attól félek, hogy éppen emiatt nem fogják visszavenni...

De direkt rá is kérdeztünk a minket érdeklő dologra: "iiiigen, természetesen, ezt már minden gép tudja..." Na és akkor jött a fekete leves: ez mégsem tudja.

2010. ápr. 21. 07:16
Igen három napon belül visszakell cserélniük .Jól tudja az elöttem szóló .
2010. ápr. 21. 07:13

Három napon belül kötelességük indoklás nélkül is visszavenni.

Persze, ha sértetlen a csomagolás és a cucc is.

De gondolom, azzal nincs hiba.

2010. ápr. 21. 07:12
Nem ilyet szerettünk volna, direkt rákérdeztünk egy - számunkra fontos - dologra: a valóságban a szöges ellentéte annak, amit hallottunk a válaszban. Másikat szeretnénk, tehát nem a pénzt visszakapni...
2010. ápr. 21. 07:11
A tegnap vásárolt műszaki cikket vissza lehet vinni, ha helytelen információkat kaptunk róla?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook