Milyen utazni repülővel? (tudásbázis)
Qrva jó!! ☺
Ma (pontosabban tegnap) repültem életemben elöször - egy Robin DR 400/180R Remorqueur-rel. Azonnal "függövé" váltam! Fantasztikus volt!... Remélem, lesz alkalmam más gépeken is kipróbálni a repülést, pl. "komolyabb" gépen, hogy megtapasztalhassam, milyen hatást gyakorol szervezetemre a nehézségi gyorsulás (g); ezenkívül helikopterrel is szeretnék repülni. Az utasszállító gépek nem különösebben érdekelnek, mert azok teljesen más célra szolgálnak; ezenkívül túlságosan zártak, nekem pedig az jelenti az igazi élvezetet, ha körös-körül kiláthatok, mintha csak úgy a "semmiben lennék", szabadon, mint a madár.
Remélem, mihamarabb & minél többször repülhetek!
A legelső repülő utamon én is így jártam, akkor Spanyolországba mentem. Próbáltam nyugodt maradni, de a víz folyton levert. A légikísérő adott egy pirulát direkt légibetegség ellen, meg egy nyugtatót és akkor az út hátralévő részében már nem volt gond. Ez amúgy mindenkinek jár, csak kérni kell!
Azóta már ki vagyok békülve a repüléssel, csak az első út volt nekem ilyen katasztrofális, de miután megnyugodtam és sikeresen leszálltunk már elszállt a pánikom, visszafelé már a bogyó sem kellett, jól voltam.
Persze most sem a kedvenc közlekedési módom a repülés, de már nem pánikolok, teljesen semleges! :)
Szia! Nekem is nagyon nehéz volt először, mikor repülőre szálltam, hasonló tüneteket produkáltam, mint Te, bár engem elsősorban a felszállás és a landolás viselt meg nagyon, akkor úgy markoltam a széket, hogy már lassan az okozta a veszélyt, hogy a végén még kitépem... Munka miatt viszont nem tehettem meg, hogy nem repülök, úgyhogy kitartottam, és idővel enyhült ez a dolog, egyre kevésbé frusztrált már az egész. Sokat mondogattam magamban, hogy nem baj, tulajdonképpen mi történhetne? Meg úgyis elenyésző az esélye annak, hogy baj legyen. Akkor meg minek félni? Szóval először szerintem belső döntés kell hozzá, hogy én nem fogok félni, aztán lehet, hogy Nálad más jön be, de nekem ez segített.
Remélem tudtam segíteni!
Ja, és egyébként szerintem a hosszabb utak nyugisabbak ilyen szempontból, legalábbis nekem a fel- és leszállás volt ijesztő.
vannak olyan repjegy kereső portálok, ahova ha beírod hogy honnan hova szeretnél utazni, és mikor, kilistázza neked az összes légitársaság ajánlatát (aktuális jegyárakat).
ki tudod választani, hogy hol szállj át (ha nincs direkt járat, v az átszállásos olcsóbb), és látod azt is hogy kinél kaphatod a legkedvezőbb jegyárat.
érdemes jól körbenézni, mert nagyon nagy különbségek lehetnek!
:-)
Igen,kemény volt,főleg hogy az volt az első repülőutam!
248ezer volt 1999-ben.Lauda air-rel voltam,747-es boeing-gel.Nem volt kevés,akkor abban az időben.De megérte,ha tehettem volna,akkor haza sem jövök :))
hú, ez durva lehetett!
mondjuk ha egy gép lezuhan, akkor tulajdonképpen mindegy, hogy irak vagy más ország felett, mert sok esély nincs a túlélésre sehol:/
egyébként hova mentél, hogy iraki légtérben ment az utasszállító? (gondolom utasszállító volt és nem katonai géppel mentél mondjuk békefenntartónak)
haaaaaaaaaaaaat, en nagyon sokat repulok, es imadom, nem felek, de amikor egyszer Irak felett romlottel az egyik motor, akkor nem hogy en voltam be..va, hanem az Air france krizis kozpont is Parizsban
Kicsit erdekes volt azon merengeni, hogy vagy lezuhanunk magunktol, vagy lelo minket az iraki legvedelem.
Aki azokban a pillanatokban nem majrezik, annak biztosan nem er semmit az elet...
Csodálatos!
Pedig nem keveset ültem egyhuzamban....az indulás Bécs,az érkezés Sidney/Ausztrália.Egy tankolás volt Kuala Lumpurban,és ennyi,mindez 24 órás út volt :)
egy távolsági busz vagy vonatkocsi is jóval kisebb mint egy átlagos utasszállító gép belseje, úgyhogy ha az előbbiekben nincs bezártság érzésed, akkor a repülőn miért lenne? főleg, ha mondjuk folyosó mellé ülsz, akkor minden irányban elég távol vagy a doboz falától:)
egyébként van ferihegy 2 előtt egy repülő-múzeum vagy mi, ott ki van állítva néhány utasszállító gép is, menj el, és nézd meg belül, hogy milyen érzésed van.
Sokkal jobb pár órát repölővel utazni, mint 20 órát vonatozni. Bár már volt viharos élményben részem, kényszerleszállás, aztán 600 km buszozás,
de remek a repülés!
Na,de a metró is más meg a repülő is. A metróról le tudok szállni a következő megállóban,de a gépen nem szólhatok x magasságban,hogy bocsi most inkább kiszállnék.
Egyszer kíváncsiságból megnéznék egy repülőt belülről. De szerintem,repülni nem lennék képes. Amúgy irigylem azokat,akik már utaztak repülővel,de én már csak ilyen betoji vagyok.:)
Egyetértek,a legjobb ha arra az időre az ember leköti magát olvasással,zenehallgatással,alvással.
Egyébként nem kell tőle félni és nem kell majrézni
Szerintem cool :)
minden utazás előtt, ami ottalvással jár, liftezik a gyomrom. de ez olyan jó idegesség.
és a repülés? az cool! amikor emelkedik fel a repülő, és belenyom az ülésbe a sebesség, és nyeldekelni kell, hogy kiduguljon a füled -- de aztán eléritek a 10.000 métert, minden elsimul, és a csodaszép felhőket látod, ha még a nap is süt, ellazulsz, és békesség árad szét benned...
Nagyon élvezetes,több,mint négy évig repültem.Budapest-Volgográd (Sztalingrad)
Seremetyevón dolgoztam,az repülőtér Moszkvába.
További ajánlott fórumok:
- Mit jelent zuhanó repülővel álmodni?
- Repülővel történő utazáshoz milyen a jó utazótáska?
- Mennyibe kerül, ha kutyával szeretnék utazni Angliába repülővel?
- Görögországból hazafelé repülővel kell valamilyen teszt, vagy regisztráció?
- Lehet-e Németországba repülővel utazni, ha régi típusú puha fedeles személyi igazolványom van?
- Hogy tudnék Szalonikiből - akár Bécsig is - repülővel utazni?