Külföldi munkák! (beszélgetés)
Sziasztok!
Én angoltanár vagyok, de a suli, ahol dolgozom, inkább leépít nyelvileg, semmint fejlődnék közben...
Szóval arra gondoltam, nyáron kimennék 1-2 hónapra Angliába ilyen nyári gyerektáborba... Eddig csak egy ügynökséget találtam, de nem tudom, mennyire megbízhatók...
Nincs valakinek ilyen jellegű személyes tapasztalata?
mire feladod a home office-t nem annyi. lesz az 100-105 font is. s lehet iden mar emeltek. hol bereltel szallast? ha kozvetito kuldi ki a szallas stimmel kb, de tomegszallas. 50 enberre jut egy mosogep stb.
de ha kiberelnek kisebb nagyobb lakast, akkor is kb ennyi 50 fontbol megall hetente, es mindenkinek van kulon szobaja, es 4- 5 emberrel kell osztozkodni a furdon egyebekkel azert nem mindegy. ehhez kell sokszor full time-s melo, ha hivatalosan berlik a hazat
A Home Office regisztráció 90 fontba kerül, a munkába állást követően 30 napon belül be kell adni. A szállás az elég drága, de ha van szobatársad, fejenként kb. 200-220 fontba kerül beköltözéskor (50-60 font egy hétre, és két hetet előre ki kell fizetni, ill. két hét depozitot.)
Ha az iwiweden a várost átállítod Londonra (vagy más városra, ahol nézelődni szeretnél ajánlatok után), akkor böngészhetsz az ottani lakás- és munkahirdetések között (bár az állást ajánl rovatot egyre gyakrabban anyázásra használják egyesek, sajnos). A neten tudsz jó állásokat találni, pl. gumtree.com De majd, ha előkotrom, tudok neked küldeni pár ügynökségcímet is. Azért arra ne számíts, hogy nagyon meg fogsz gazdagodni :) És nagyon sokat kell dolgozni, ez tény.
Szia!
Olyan ügynökséget nem tudok mondani, amelyik megbízható, de priviben küldöm, hogy melyik nem az. Öcsémet és még másik hét embert jól átvertek.
Ahogy nekem mondták:
- Legalább 3 hónap kell hogy talpra állj kint.
- Bizalom kell.
- Nyelvtudás kell.
- Kitartás és akarat kell.
Többet ér ha vannak kint ismerőseid, mert úgy könnyebb.
Ráadásul a jó munkaerő alapkövetelmény.
A legtöbb ismerősöm fél-egy év után visszajött.