Hogy lehet pozitívan gondolkozni? (beszélgetés)
Annak nehéz a pozitív gondolkodás akinek gyerek korában a környezete állandóan csak a rosszat sújkolta bele.
Megtanulni nagyon nehéz, mert alapjában mindig visszatérnek a negatív gondolatok az agyunkban.
A gondolatokat meg nehéz szabályozni, talán az agykontrollal lehet, de nem mindenkinek sikerül.
No meg a vidám környezet, a jó társaság a leghasznosabb...:))
Azt hiszem ideje beleásnom magam a témába...
Még nagyon kezdő vagyok csak a titkot láttam többször.
Pozitív gondolkodás hatalma,
Éld az életed
A gondolat ereje
A csodalámpa
... stb. stb.... rengeteg könyv íródott a témában.
... viszont azt gondolom, hogy tanulni is csak az erre alapból beállítottak (nah, jó hülyén fogalmaztam) tudják. :)
Sok olyan emberrel találkoztam, akik képtelen nyitni erre a gondolkodásra.... és azt mondják, hogy hja, naív vagy... meg gyerekes... meg ilyenek. (én meg bezsebelem ezerrel, mint bókokat! :DD)
Nekem az a véleményem, hogy aki nem alapból ilyen, de összefut valaki olyannal, aki elindíthatja ezen az úton, akkor MINDEN EMBER SZÁMÁRA ADOTT EZ.
Ha elutasítja, akkor annak valami lelki oka van.
Alapból minden ember az épülésre, a haladásra, a kiteljesedésre születik.
Egyébként mennyire érzitek azt, hogy a pozitív gondolkodás... előrenézés, tervezés (stb) adottság... és esetlegesen mennyiben tanulható?
Ha csupán fórumot olvasunk, szerintem a pozitívan gondolkodóknak alapból lejön, hogy nahhhh, ő nem az... de mitől... így születünk... vagy miiiii? :)))
(Én garantáltan így születtem, de mááás? ;))
Tudjátok mi a statisztika?
A "titok", a pozitív gondolkodás hatékonyságát akik ismerik, azoknak a 2%-a alkalmazza.
Ez engem is meglepett.
Tényleg örülök, hogy összefutottunk:) Remélem azért még összefutunk...
Sokat segítettél.
Köszönöm.
További ajánlott fórumok:
- Mi jut eszedbe az előző szóról? Gondolkozzuk a szerelemben-párkapcsolatban.
- A pozitív gondolkodás negatív hatása, avagy: hogyan ne gondolkodjunk pozitívan